Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik zit met Juve in het 3de seizoen (dec-jan 2009)

Ik speel een 4-4-2 en met 1 v/d 2 spitsen een targetman.

Ik zou nog een spits willen aantrekken, meer bepaald een targetman.

Ik heb nog wel Iaquinta en hij speelt wel goed. Maar ik zou een extra (toekomstig) heel goede targetman willen aantrekken als back-up voor iaquinta en om hem dan uiteindelijk te kunnen vervangen(binnen 1 a 2 jaar).

Dus liefst een jonge speler die nog langer meekan dan

Ik was aan het zoeken en kwam op onder andere Asamoah Gyan, Ronaldo Bianchi en Tevfik Köse.

Maar ik weet niet of 1 van hen de moeite waard is om aan te kopen en goed genoeg is als targetman en om Iaquinta te vervangen.

Weet iemand andere spelers???

Mijn andere spitsen: Pandev(speelt meestal naast Iaquinta), Bojan(Invaller) en Huntelaar (stelt serieus teleur, dus zal ik hem wss verkopen of in een ruil betrekken).

En in m'n jeugd Saivet, Sturridge, Dalla Valle and Jevtic

Alvast bedankt...

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit met Juve in het 3de seizoen (dec-jan 2009)

Ik speel een 4-4-2 en met 1 v/d 2 spitsen een targetman.

Ik zou nog een spits willen aantrekken, meer bepaald een targetman.

Ik heb nog wel Iaquinta en hij speelt wel goed. Maar ik zou een extra (toekomstig) heel goede targetman willen aantrekken als back-up voor iaquinta en om hem dan uiteindelijk te kunnen vervangen(binnen 1 a 2 jaar).

Dus liefst een jonge speler die nog langer meekan dan

Ik was aan het zoeken en kwam op onder andere Asamoah Gyan, Ronaldo Bianchi en Tevfik Köse.

Maar ik weet niet of 1 van hen de moeite waard is om aan te kopen en goed genoeg is als targetman en om Iaquinta te vervangen.

Weet iemand andere spelers???

Mijn andere spitsen: Pandev(speelt meestal naast Iaquinta), Bojan(Invaller) en Huntelaar (stelt serieus teleur, dus zal ik hem wss verkopen of in een ruil betrekken).

En in m'n jeugd Saivet, Sturridge, Dalla Valle and Jevtic

Alvast bedankt...

Geplaatst

Als je inderdaad met FM 2007 speelt moet je even zeggen welk jaar je zit en zoek je een kopsterke targetman ??

Ik hoor het wel van je.

Geplaatst
Als je inderdaad met FM 2007 speelt moet je even zeggen welk jaar je zit en zoek je een kopsterke targetman ??

Ik hoor het wel van je.

Hij zegt al in welk jaar hij zit:thumb:

Ik zou voor Bianchi gaan, maar heb je Trezeguet niet meer?

Geplaatst
Hij zegt al in welk jaar hij zit:thumb:

Ik zou voor Bianchi gaan, maar heb je Trezeguet niet meer?

Oow ja, lezen is ook een kunst natuurlijk !!!!

Ik heb altijd heel veel plezier beleefd aan Nicola Zigic, in mijn nieuwe game is Rob Friend (heerenveen) ook een goede Targetman, weet alleen niet of hij goed genoeg is.

Geplaatst
  • Auteur
Oow ja, lezen is ook een kunst natuurlijk !!!!

Ik heb altijd heel veel plezier beleefd aan Nicola Zigic, in mijn nieuwe game is Rob Friend (heerenveen) ook een goede Targetman, weet alleen niet of hij goed genoeg is.

IK zoek een kopbalsterke targetman en dan liefst maar max. 25-26 jaar oud in 2009.

Ik heb Trezeguet nog maar die is de voorbije seizoenen niet anders dan geblesseerd geweest. En nu is 'm weer even terug, maar speelt nimmer goed. En hij wordt al wat ouder, en dus ben van zin hem maar te verkopen.

Geplaatst

Misschien moet je even kijken naar Carraciola ( weet niet of ik de naam helemaal goed schrijf ) maar hem heb ik gehaald voor 7 miljoen met heerenveen, hij heeft goede stats voor een Target man (koppen en springen bijv 20)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten

patrick

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.