Geplaatst 8 juni 200817 jr. Beste mensen, ik heb binnekort een lange autotrip naar spanje voor de boeg, en een relaxt muziekje zal die trip zeker ten goede komen, dus iemand nog goede ideeën? ik zit zelf te denken aan nummers als: fleetwood mac - go your own way maar ook room eleven - hey hey hey dus aan jullie de vraag, welke muziek hoor jij graag onder het autorijden? groeten:banana:
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Auteur Beste mensen, ik heb binnekort een lange autotrip naar spanje voor de boeg, en een relaxt muziekje zal die trip zeker ten goede komen, dus iemand nog goede ideeën? ik zit zelf te denken aan nummers als: fleetwood mac - go your own way maar ook room eleven - hey hey hey dus aan jullie de vraag, welke muziek hoor jij graag onder het autorijden? groeten:banana:
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Ik hoor graag nummer die ik zelf mee kan zingen. En omdat ik niet weet welke nummers jij kan meezingen houd het hier op voor mij :P
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Auteur Beste mensen, dus aan jullie de vraag, welke muziek hoor jij graag onder het autorijden? ik ben blij dat je rekening met mij houdt, toch ben ik wel degelijk benieuwd naar jullie voorkeuren:mrgy:
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Phoenix is wel een aardig bandje met leuke muziek voor onderweg, moet je maar even kijken of je een cd kan downen.
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Phil Collins, Simply Red, Queen, the Beatles, Michael Jackson, Marco Borsato, Eros Ramazotti, Elton John, Bryan Adams, Boudewijn de Groot, Andre Hazes, Rolling Stones, Tina Turner, U2, UB40 Van die heb ik allemaal wel een hoop nummers die ik goed vind. Ik heb 1207 nummers die ik je aan wil raden, maar geen zin om ze allemaal op te noemen.
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Ik heb in de auto een mp3-cd'tje liggen en daar staan de volgende nummers op. Vind het altijd wel lekker rijden, vooral lange afstanden8) Golden Earring - Radar Love Golden Earring - Another 45 Miles Deep Purple - Child in Time U2 - Beautiful Day U2 - I still haven't found... Fleedwood Mac - Go your onw way Genisis - Mama Bob Dylan - The Hurricane Bod Dylan - Like a Rolling Stone The Doors - The End Peter Gabriel - Solsburry Hill Jimi Hendrix - Hey Joe Bruce Springsteen - The River Bruce Springsteen - Born in the USA Dire Straits - Money for Nothing Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Queen - Radio Ga Ga Rolling Stones - Sympathy for the Devil Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the Rain Otis Redding - Sitting on the Dock of a Bay Coldplay - Violet Hill Outkast - Hey ya Michael Jackson - Billy Jean REM - Loosing my Religion Oasis - Wonderwall Mark Knopfler - What it is
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Heerlijk CD'tje Marcel, op een paar nummers na, maar we kunnen nooit dezelfde muzieksmaak hebben ;).
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Hey ya vond ik na de eerste keer toen ik de cd aanhad al een ongelukje;) Kun je beter luisteren als je iets op hebt, maarja dan kun je beter niet voor het stuur zitten.. alhoewel, afgelopen nacht..:p
Geplaatst 8 juni 200817 jr. :mrgy: On the road again en City of New Orleans van Willie Nelson. Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet Boston - More than a feeling
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Al die classic rock nummers doen het prima als roadmuziek. Tel Sell of whatever heeft er volgens mij zelfs zo'n speciale cd van.
Geplaatst 8 juni 200817 jr. American Woman van The Guess Who Smoke On The Water van Deep Purple Black Betty van Ram Jam Driver's Seat van Sniff 'n The Tears Some Kind Of Wonderful van Grand Funk Railroad
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Als ik Violet Hill hoor, stuur ik mijn auto in 1 ruk richting boom. En je hoeveelste auto heb je nu?;e
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Alex Gaudino - Watch Out Bellatrax Ft. Sophia May - I Can't Help Myself (Sunfreakz Radio Edit) Leuke zomer muziek ;)
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Onderweg is reggae altijd wel erg relaxed, vooral in de zomer dan.. beetje Bob Marley of Lucky Dube ofzo.
Geplaatst 8 juni 200817 jr. Je moet er een beetje van houden, maar Paolo Nutini kan ook erg chill zijn bij het rijden. En inderdaad wat reggae op z'n tijd is ook wel lekker.
Geplaatst 9 juni 200817 jr. Ik ben nu de cd 'Driving Anthems' aan het dowloaden. Ken niet alle nummers, eens zien wat het is;)
Geplaatst 9 juni 200817 jr. Radiohead-Creep Snow Patrol-Shut your Eyes Amy Macdonald-This is The Life Amy Macdonald-Mr. Rock and Roll Red Hot Chili Peppers-Californication Linkin Park-In The End The Killers-Mr. Brightside Rolling Stones-(I can't get no) Satisfaction Rolling Stones-Paint it Black Billy Talent-Fallen Leaves 10CC-The Things We Do For Love Steppenwolf-Born to be Wild Status Quo-Rocking all over the World Bee Gees-Staying Alive Guns N' Roses-Sweet Child O Mine Guns N' Roses-Welcome to the Jungle The Clash-I Fought the Law Ramones-Blitzkrieg Pop (Hey Ho, Let's go!) The Beatles-Let it Be Blof-Liefs uit Londen Boudewijn de Groot-Avond Doe Maar-De Bom Marco Borsato-Rood One Republic-Stop And Stare Eddy Grant-Gimme Hope Village People-YMCA (Je moet in de stemming zijn...)