Montass Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 De enige ziekte die ik kan vinden die hij had, was de ziekte van Pfeiffer in 2012. Welke ziekte heeft die man dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Depressies had ie toch. Weet niet of dat nog steeds zo is, wel mentaal kwetsbaar volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Hij heeft inderdaad (zware) mentale problemen, die hij iig onder de duim heeft. Af en toe een gekke actie, of impulsief besluit, maar aan de tafel gaat het vaak goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Wordt een oefenpotje. Van de moment dat Selby 3-0 achterkomt mag hij al bijna inpakken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Nou, het is voorlopig spannend en Selby speelt heel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Jammer dat Selby die laatste miste :( 4-4 was toch leuker geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Zie ik nou die Selby de witte potten? Zomaar Hansje zn move stelen, de laffaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ronny naar 3-6, klein foutje wordt weer afgestraft. Hoop dat Selby deze sessie wel bijblijft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Zie ik nou die Selby de witte potten? Zomaar Hansje zn move stelen, de laffaard :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Kak, ik dacht dat ze pas morgen verder gingen met de 2e sessie :cab: Mja wel leuk dat O'Sullivan 8-3 voorstaat. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Zooo break van 131, fantastisch snooker van O'Sullivan 5-9 nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 En op weg naar 5-10 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Er wordt nu iemand weggestuurd, huhu. zou mooi zijn mocht The Rocket afsluiten met 6-11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Gun Selby dit frame wel, moet een beetje spannend blijven natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Wie zit er allemaal klaar? Ik heb er verdomd veel zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Present :mrgy: Wat een frame meteen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Selby speelt echt fantastisch. Maakt er de wedstrijd van waar Ronnie niet van houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 10-10 (d) Nu doorpakken Selby! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Eerste drie frames gemist ;c Verrast met 10-10. Nu blijven kijken hoor :< Het wordt saai dus nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Op deze manier zie ik Selby helaas winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 11-10 voor Selby, nounou. Wordt nog spannend zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Wat een frame dit :cab:/:D Allebei kapot van de zenuwen zo lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Wanneer begint de avondsessie? 20u of zo toch? Kunnen ze beter in één ruk doorgaan, man, wat een traag tempo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Dit frame :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 oi,oi,oi. Ronnie mist de roze en nu staat Selby voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten