Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Ben 20 kilo afgevallen, mannen. Op naar de 100. :D en dan de 80.

Haha netjes man! :)

Ik eet zelf echt dik ongezond btw, altijd naar het dorp en zo. Mja voetbal wel 4x in de week, geef ook nog training en ben ook nog (een beetje) in de groei. Als dat stopt ga ik wel gezond eten. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff dat doe je wel netjes hoor. Rijst vind ik echt niet te vreten.. Ik eet verder niet heel apart, alleen altijd brood met zalm enzo, bakkie kwark savonds. Daar blijft het wel een beetje bij.

Neem je ook nog supplementen?

Zalm is ook wel fijn idd, moet ik ook es wat meer eten. Alleen zo fucking duur en aangezien m'n ma al m'n gewone voeding betaalt en ze steeds meer begint te zeuren daarover kan dat niet al te vaak. Tonijn kun je ook nog eten he, doe ik ook wel af en toe. Gewoon een blik tonijn op brood smeren.

Ik neem ook nog supplementen ja, whey en dextrojuice pro na de training voor een snellere opname van de voeding. Heb net een 400 ml shake op :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels een goede 2 weken bezig met het voeding schema en ik moet zeggen het gaat prima. Geen trek in snacks of fout eten, dus zover gaat het prima. Fitnessen net mijn oude schema afgerond en ga nu weer wat zwaarder trainen.

Ik word alleen gek van me gewicht. Ik jojo nu al anderhalve week van 88.2 naar 88.7 en wil maar niet onder die 88 komen. Dat werkt soms best frustrerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben 20 kilo afgevallen, mannen. Op naar de 100. :D en dan de 80.

Nice hoor!

Ik train zelf regelmatig met wat gewichten + sit-ups (heel eenvoudig, maar meer hoeft het ook niet te zijn). Twee weken geleden ben ik op vakantie vertrokken en sindsdien kan ik me er echt totaal niet meer toe aanzetten :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels een goede 2 weken bezig met het voeding schema en ik moet zeggen het gaat prima. Geen trek in snacks of fout eten, dus zover gaat het prima. Fitnessen net mijn oude schema afgerond en ga nu weer wat zwaarder trainen.

Ik word alleen gek van me gewicht. Ik jojo nu al anderhalve week van 88.2 naar 88.7 en wil maar niet onder die 88 komen. Dat werkt soms best frustrerend.

Wat voor training doe je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor training doe je?

Een mix van Cardio en kracht, maar vooral Cardio omdat ik dat gewoon lekker vind om te doen. Komt door mijn voetbal verleden. Toen trainde ik gemiddeld 3 a 4 keer in de week en had ik een conditie van een paard. Inmiddels valt dat zwaar tegen kan ik je vertellen :P

20 - 30 minuten hardlopen

20 - 30 minuten crosstrainer

10 min roeien

en soms als ik tijd over heb ff half uurtje fietsen erbij

Dan na en tussen de cardio beetje kracht, maar niet te veel

Dan vooral borst, schouders, rug en armen meestal zo'n 10-12 reps 30kg dus niet al te zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit hoe zwaar, gewoon wat je zelf lekker vindt, krachttraining kan ook goed helpen voor spierversteviging/herstel..

Maargoed, ik (en vele andere zullen het je adviseren) zou eerst gaan krachttraining. 3 setjes, 10 - 12 reps, is voldoende. Heel even je benen trainen(Leg Press) en wat voor de bovenkant erbij pakken. Let wel op; doe niet alles door elkaar. Hoewel jij niet echt bezig bent met krachttrainen, is het wel aanbevolen om twee spiergroepen per keer te trainen. Dus borst, triceps en evt schouders(zijn er eigenlijk drie, maar het kan) en de andere keer wat rug en biceps oefeningetjes.

Ga daarna wat cardio'en(?), je gaat merken dat je steeds fitter en explosiever wordt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen maar ff langs sportschool, dit keer ga ik echt doorzetten + dat kameraden er nu ook aan zijn begonnen :) Bovendien wel handig, je kan 1x per week zonnebanken en kzie dr altijd lijkwit uit in deze periode hehe. Kga denk ik vooral met kracht training bezighouden, conditie boeit me geen kut, denk ook dat ik met voetbal kap volgend seizoen en dan meer bezighouden met fitness. Sowieso wil ik eerst beetje bredere schouders enzo krijgen, ben nu best wel een mager piemeltie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word ook niet snel bruin nee, gister en vandaag een paar uur in de felle zon gelegen, maar je ziet nog niks ofzeau. Daarom is zonnebankje vet handig, kameraad van mij wordt al helemaal nooit bruin, die heeft 2 maand voordat we naar Blanes gingen heel vaak in de zon gelegen en in Blanes ook nog heel veel proberen te zonnen, het enige wat hij wordt is rood :cab: Te grappig hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites