Denny Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 http://www.bengotripped.net/rm.php?t202id=53487&t202kw= zou dat echt zijn :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 19 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2010 Nee natuurlijk niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 :-D Joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 februari 2010 Share Geplaatst 15 februari 2010 Hoe gaat het met je voedingsschema Chiel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 Goed, weeg nu al 78 kilo terwijl ik een maand terug ofzo nog 73 woog. musclesssssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 februari 2010 Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik hoop het juist andersom te doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Hmm heb je veel vet ofzo dan? Gewoon een strak voedingsschema maken en je daar ook aan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Neuh, ben 1.80 en weeg tussen de 75 en de 78. Maar kzou wel wat willen afvallen, gewoon voor de mooiheid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Waarom wil je dan afvallen? :cab: Is toch een mooi gewicht lijkt me. Ik wil zelf naar de 90 kilo, maar dat zal nog wel een goede 2 jaar duren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 februari 2010 Share Geplaatst 19 februari 2010 Neuh, ben 1.80 en weeg tussen de 75 en de 78. Maar kzou wel wat willen afvallen, gewoon voor de mooiheid... Dat is een goed en normaal gewicht voor die lengte hoor (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 20 februari 2010 Share Geplaatst 20 februari 2010 Hangt natuurlijk ook van je lichaamsbouw af. Ik vind het altijd zo loos om te zeggen dat is een mooi gewicht voor die lengte. Dat is echt bij iedere persoon anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 20 februari 2010 Share Geplaatst 20 februari 2010 Goed, weeg nu al 78 kilo terwijl ik een maand terug ofzo nog 73 woog. musclesssssss 5 kilo is best veel, gebruik je supplementen? Nu we het toch over supplementen hebben, wat is creatine toch geweldig spul. Na de oplaadfase voel je de boost al, wat je binnen een paar maanden kan bereiken heb je zo binnen een paar weken te pakken, het verbaast me elke keer weer..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 21 februari 2010 Share Geplaatst 21 februari 2010 5 kilo is best veel, gebruik je supplementen? Nu we het toch over supplementen hebben, wat is creatine toch geweldig spul. Na de oplaadfase voel je de boost al, wat je binnen een paar maanden kan bereiken heb je zo binnen een paar weken te pakken, het verbaast me elke keer weer..... Gebruik alleen whey, ongeveer 50 gram op een dag op niet trainingsdagen en 100 gram op trainingsdagen, dan neem ik een extra shake een half uur voor de training. Verder elke avond 1 visolie capsule voor de vetten, echte noten krijg ik niet voldoende binnen.. zorg ook dat m'n eten zoveel mogelijk met olijfolie klaar gemaakt wordt. Creatine heb ik nog niet naar gekeken, waar dient dat precies voor? Heb je btw een tijd terug ook toegevoegd op msn, volgnes mij ben je nog nooit online geweest? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Hehe het vele trainen van m'n benen begint te helpen, scheurde net uit m'n broek :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Weten jullie wat tips om een beetje snel veel aan te komen? Ja veel kanen natuurlijk, maar ik weet niet waar je precies op moet letten? Gewoon elke 2 uur eten en zorgen dat je nooit hongergevoel hebt? Ben 1.73 en weeg iets meer dan 60 kilo, veelste skinny imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Wil je gewoon vet of spieren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haassiej Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Iemand die hier een beetje verstand van alles heeft? Wil me buik/borst spieren extra trainen.. Doe aan waterpolo waardoor dat al redelijk goed is, maar wil weer klaar zijn door de zomer en eruit zien zoals ik toen deed toen ik 6x per week trainde.. :mrgy: Ik train nu 2 á 3 keer 1,5 uur per week Waterpolo(zwemmen).. Dus de brede/gespierde bouw heb ik als het ware al(klinkt raar..:cab:) Dus mensen advies zonder sportschool? Aangezien ik daar geen tijd voor heb omdat ik train of werk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 februari 2010 Share Geplaatst 23 februari 2010 Wil je gewoon vet of spieren? Vet, spieren kan altijd nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 februari 2010 Share Geplaatst 23 februari 2010 Weten jullie wat tips om een beetje snel veel aan te komen? Ja veel kanen natuurlijk, maar ik weet niet waar je precies op moet letten? Gewoon elke 2 uur eten en zorgen dat je nooit hongergevoel hebt? Ben 1.73 en weeg iets meer dan 60 kilo, veelste skinny imo. Ik ben 1.74 en weeg 59 kg, maar ben helemaal niets skinny of (zwaar) gespierd./ Als je aan wilt komen moet je veel krachttraining doen, dus een paar gewichten aanschaffen of naar de sportschool oid. Edit: Laat maar, had nog niet alles gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 februari 2010 Share Geplaatst 24 februari 2010 Maak een dag programma als dit, een week lang, moet goed komen: 7:00 - McDonalds 8:30 - Kapsalon 11:00 - Kentucky Fried Chicken 13:00 - 2 x Broodjes kebab 15:00 - Burger King 18:00 - 2 x Kapsalon 21:00 - Pizza met veel vlees zoals salami, bacon en gehakt. En in de tijd dat je niet aan het eten ben uiteraard volle chocolademelk, bier of cola drinken. Moet goedkomen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 25 februari 2010 Share Geplaatst 25 februari 2010 Haha waarom aankomen in vet? :cab: Wat heb je daar nou aan, kun je beter aankomen in spieren en heel veel eten. Post es wat je normaal eet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 februari 2010 Share Geplaatst 25 februari 2010 Als je toch te dun bent moet je daar wat aan doen, ik kan wel leuk hele tijd gaan trainen maar dan moet je wel echt ripped zijn en niet een beetje gespierd voordat dat mooi is. Ik ben nu echt te dun imo, je kunt nu mn ribben zien en dat moet weg. Vandaag dit gegeten Krentenbol met ham + glas yoghi Suikerwafel + flesje water Boterham met nuttela + saucijzenbroodje + glas melk Flesje cola + zak dropfruit duo's Bord friet + kipkorn + frietspeciaal + glas cola En vanavond ga ik denk nog iets van 2 stroopwafels + banaan + glas aanmaaklimonade :cab: drinken/eten en is iets ongezonder dan normaal hehe En dan is dit wel aan de hogere kant maar veel minder eet ik meestal ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 februari 2010 Share Geplaatst 25 februari 2010 Dat is ook vrij weinig. Ik bedoel op een krentenbol met ham kom ik de ochtend niet door. En dan 1 boterham en saucijzenbroodje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 februari 2010 Share Geplaatst 26 februari 2010 's Ochtends krijg ik nooit veel naar binnen en heb ik haast maar daarna eet ik juist veel, ik at om 10 uur ofzo wafel en toen half 11 die boterham en saucijzenbroodje en gelijk daarna ook nog zak snoep erbij he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 februari 2010 Share Geplaatst 26 februari 2010 Ja, nja dan wacht je weer tot savonds. Ik heb als ik sochtends om 8 uur opsta, smiddags toch wel een boterham of 5/6 nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten