Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fitness/Krachttraining

Oldskool

Aanbevolen berichten

Goed, weeg nu al 78 kilo terwijl ik een maand terug ofzo nog 73 woog. musclesssssss

5 kilo is best veel, gebruik je supplementen?

Nu we het toch over supplementen hebben, wat is creatine toch geweldig spul. Na de oplaadfase voel je de boost al, wat je binnen een paar maanden kan bereiken heb je zo binnen een paar weken te pakken, het verbaast me elke keer weer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 kilo is best veel, gebruik je supplementen?

Nu we het toch over supplementen hebben, wat is creatine toch geweldig spul. Na de oplaadfase voel je de boost al, wat je binnen een paar maanden kan bereiken heb je zo binnen een paar weken te pakken, het verbaast me elke keer weer.....

Gebruik alleen whey, ongeveer 50 gram op een dag op niet trainingsdagen en 100 gram op trainingsdagen, dan neem ik een extra shake een half uur voor de training.

Verder elke avond 1 visolie capsule voor de vetten, echte noten krijg ik niet voldoende binnen.. zorg ook dat m'n eten zoveel mogelijk met olijfolie klaar gemaakt wordt.

Creatine heb ik nog niet naar gekeken, waar dient dat precies voor? Heb je btw een tijd terug ook toegevoegd op msn, volgnes mij ben je nog nooit online geweest? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die hier een beetje verstand van alles heeft? Wil me buik/borst spieren extra trainen.. Doe aan waterpolo waardoor dat al redelijk goed is, maar wil weer klaar zijn door de zomer en eruit zien zoals ik toen deed toen ik 6x per week trainde.. :mrgy: Ik train nu 2 á 3 keer 1,5 uur per week Waterpolo(zwemmen).. Dus de brede/gespierde bouw heb ik als het ware al(klinkt raar..:cab:)

Dus mensen advies zonder sportschool? Aangezien ik daar geen tijd voor heb omdat ik train of werk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weten jullie wat tips om een beetje snel veel aan te komen? Ja veel kanen natuurlijk, maar ik weet niet waar je precies op moet letten? Gewoon elke 2 uur eten en zorgen dat je nooit hongergevoel hebt? Ben 1.73 en weeg iets meer dan 60 kilo, veelste skinny imo.

Ik ben 1.74 en weeg 59 kg, maar ben helemaal niets skinny of (zwaar) gespierd./

Als je aan wilt komen moet je veel krachttraining doen, dus een paar gewichten aanschaffen of naar de sportschool oid.

Edit: Laat maar, had nog niet alles gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een dag programma als dit, een week lang, moet goed komen:

7:00 - McDonalds

8:30 - Kapsalon

11:00 - Kentucky Fried Chicken

13:00 - 2 x Broodjes kebab

15:00 - Burger King

18:00 - 2 x Kapsalon

21:00 - Pizza met veel vlees zoals salami, bacon en gehakt.

En in de tijd dat je niet aan het eten ben uiteraard volle chocolademelk, bier of cola drinken. Moet goedkomen dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch te dun bent moet je daar wat aan doen, ik kan wel leuk hele tijd gaan trainen maar dan moet je wel echt ripped zijn en niet een beetje gespierd voordat dat mooi is. Ik ben nu echt te dun imo, je kunt nu mn ribben zien en dat moet weg.

Vandaag dit gegeten

Krentenbol met ham + glas yoghi

Suikerwafel + flesje water

Boterham met nuttela + saucijzenbroodje + glas melk

Flesje cola + zak dropfruit duo's

Bord friet + kipkorn + frietspeciaal + glas cola

En vanavond ga ik denk nog iets van 2 stroopwafels + banaan + glas aanmaaklimonade :cab: drinken/eten en is iets ongezonder dan normaal hehe

En dan is dit wel aan de hogere kant maar veel minder eet ik meestal ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites