Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb 3 vragen:

Ik heb fm 07

1ste vraag:

bij mij doen gewoon alle MU updates maar MU XIII doet het bij mij niet die kan ik niet selecteren terwijl ik wel andere kan selecteren hoe kan ik voor zorgen dat ik die wel kan kiezen?

ojaa als ik de editor opstart met deze database dan staat er the database failed to load

weet iemand dit?

2de vraag:

dus nu heb ik MU update XII dan maar gedaan maar tot mijn grote verbazing zie ik dat nevland silva en lindgren nog bij fcg zitten en powel en berg er nog niet bij zitten terwijl ado wel gewoon in de jupiler leageu zit en rkc hoe komt dat wat het is de op 1 na nieuwste uptdate?

3de vraag:

dit is een hele andere vraag

ik zie soms op fotos dat de goal wat echter is en dat de popetjes armen krijgen hoe krijg ik dat?

bij voorbaat dank

groet Bas

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb 3 vragen:

Ik heb fm 07

1ste vraag:

bij mij doen gewoon alle MU updates maar MU XIII doet het bij mij niet die kan ik niet selecteren terwijl ik wel andere kan selecteren hoe kan ik voor zorgen dat ik die wel kan kiezen?

ojaa als ik de editor opstart met deze database dan staat er the database failed to load

weet iemand dit?

2de vraag:

dus nu heb ik MU update XII dan maar gedaan maar tot mijn grote verbazing zie ik dat nevland silva en lindgren nog bij fcg zitten en powel en berg er nog niet bij zitten terwijl ado wel gewoon in de jupiler leageu zit en rkc hoe komt dat wat het is de op 1 na nieuwste uptdate?

3de vraag:

dit is een hele andere vraag

ik zie soms op fotos dat de goal wat echter is en dat de popetjes armen krijgen hoe krijg ik dat?

bij voorbaat dank

groet Bas

Geplaatst
  • Auteur

ik heb 07 kunnen die updates ook dan wel op 07 want bij mij zijn ado en rkc wel gewoon in jupiler leageu??

iemand???

Geplaatst

Je moet de patch installeren.

De MU updates dateren van vroeger ze worden niet meer geupdate. ;)

Je zal FM 08 moeten kopen om het up-to-date te houden.

Geplaatst

Zoals Jelle al zegt, zijn de MU Updates van 07 al gedateerd en bevatten die niet meer alle laatste transfers. Om alles te hebben zoals het in het echt is, zul je FM 08 moeten kopen, patch 8.0.2. installeren en dan de laatste MU Update.

Hier gaat dus een slotje op.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.