Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

waar zitten jullie achter? een pc/laptop of een iMac of Macbook? zelf heb ik een macbook pro

Geplaatst
  • Auteur

waar zitten jullie achter? een pc/laptop of een iMac of Macbook? zelf heb ik een macbook pro

Geplaatst

Ik heb gewoon een PC, maar volgens mij is dat niet erg boeiend.

Geplaatst

Ik kijk het nog even aan, als je er een topic van maakt met de voor en nadelen tussen een PC en een MAC kan het nog wat worden, anders denk ik niet dat het veel toegevoegde waarde heeft.

Geplaatst

Ik heb nu nog een pc, maar mn volgende word laptop denk ik, maar dan moet ik wel thuis draadloos internet even instellen. Want laptop is veel makkelijker en ik speel toch geen dikke games meer.

Geplaatst

Ik heb nu een laptop, heb op me stage wel ff met mac gewerkt, maar ik was het niet gewend dus vond ik het niet zo fijn, maar als je het gewend bent lijkt het me opzich wel fijn.

Geplaatst

Beide hebben zo hun voordelen en nadelen.

Bv dat de PC upgradable is en de Mac niet.

Maar de Mac gebruikt je cpu alleen het programma dat je gebruikt, dus als je switch naar een ander programma (en de eerste gewoon open laat) verlies je geen prestaties. (Heb ik gehoord dan).

Pc heeft ook meer software.

Geplaatst

Ja, ik heb een tijdje een Mac gebruikt in Amerika, maar ik blijf Windows toch gewoon handigere vinden, gewoon ook vanwege het feit dat de meeste progamma's gemaakt worden op Windows. Als Bill slim is koopt hij gewoon Mac op en dan heb je de PC met een slick design _O_

Geplaatst
Onnodig topic lijkt me.

Hehe eerst gewoon reageren en als iemand zegt dat topic niet boeiend is ook even zeggen. :cab:

Geplaatst

ik heb een gewone pc

Geplaatst

Gewone pc, maar orienteer me een beetje op een laptop. Vant zomer sowieso 1 aanschaffen. Dan kan m'n pc weg:)

Geplaatst

Ik zit achter een 20'' iMac (2.4 Ghz, 2GB). En mijn laptop is een Packard Bell (1.7 Ghz).

Voordelen Mac (ik noem er maar een paar, maar ik zou nog wel een tijdje door kunnen gaan):

- Programma's kunnen 'open' blijven staan, zonder dat de computer prestatievermogen inlevert

- Alles werkt heel simpel

- Er zijn geen anti-spyware, anti-virus, anti-dit en anti-dat programma's nodig

- Er wordt niet 24.000 keer gevraagd: "Weet u het zeker"?

- Programma's verwijderen kan door het icoon van het programma naar de prullenbak te slepen, hiervoor hoeft niet eerst een uninstall gedaan te worden

- Er kan (mocht je dit willen) zelf Windows gedraaid worden op een Mac

Voordelen Pc:

- Meer software beschikbaar

- Meer spellen beschikbaar

Geplaatst

Ik ben een die-hard Mac-fan.

Omdat:

-slechte ervaringen met Windows. Computer met 120 virussen enz. (niet overdreven:cab:)

-internet doet het hier veel beter.

Er zijn wel weinig spellen ervoor, maar de enige computergames die ik speel zijn Call of Duty en FM. En die zijn er ook voor de mac;e

FIFA ofzo speel ik gewoon op mijn Playstation.

Geplaatst

Ik had eerst op mn pc in de honderdduizend virussen. Was gewoon 4 jaar niet naar om gekeken kwa virus preventie etc. :p

Geplaatst

Ik speel het sinds een maand of zes op m'n laptop. Vooral handig voor de saaie uurtjes op school, en daar hebben ze nog een verschrikkelijk snel draadloos netwerk ook nog;)

Geplaatst

Ten eerste zit ik voor mijn PC en niet erachter, want dan zie ik niets.Maar ik heb een PC , en krijg van mijn vader een laptop en zit nu te twijfelen tussen een MAC of een andere.

Geplaatst

Als je hem krijgt inderdaad een MAC, werkt echt wel tof

Geplaatst

Probeer eerst eens een MAC uit zou ik zeggen. In sommige winkels hebbenz e vast wel een draaiende MAC.

Aangezien het nogal een verschil is tussen PC en MAC.

Geplaatst

Wat is nou eigenlijk het belangrijkste voordeel van een Mac t.o.v. een PC?

Geplaatst

Met van die kortingsbonnen de mac. Anders PC.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.