Geplaatst 10 maart 200817 jr. Fiorentina eerste seizoen. SELECTIE Avramov GK Coloccini VRC Cacia S Dainelli VC Quaresma AMRL Donadel VM Kameni GK Gamberini VC Amauri S Jørgensen AMRL Krøldrup VC Kuzmanovic MRC Liverani MC Lupatelli GK Mazuch VC Montolivo AMC Da Costa VLC Osvaldo AMRL, S Pasqual VVL Pazzini S Potenza VVRL Santana AMR Semioli AMRL Vieri S Speel gewoon 4-4-2 op lijn. En de ML en ML helemaal pijltjes omhoog Opstelling: Kameni Potenza Coloccini Gamberini Pasqual Santana Donadel Montolivo Quaresma Amauri Pazzini of Vieri Speelstijl: Mentaliteit: Aanvallend Creative vrijheid: Veel Passingsteil: Kort of direct Tempo: snel Breedte: breed Pressing: Hele veld Tijd winnen: Zelden Verdedigende lijn: Diep Tackelen: normaal Passen over de beide vleugels Aangevinkt: Korte mandekking en Spelmaker Mijn vraag is eigenlijk ik scoor ook best wel veel doelpunten maar ik krijg er ook veel tegen heb al 3x een eindstand van 3-4 gehad. Weet iemand nog wat ik kan doen?
Geplaatst 10 maart 200817 jr. Auteur Fiorentina eerste seizoen. SELECTIE Avramov GK Coloccini VRC Cacia S Dainelli VC Quaresma AMRL Donadel VM Kameni GK Gamberini VC Amauri S Jørgensen AMRL Krøldrup VC Kuzmanovic MRC Liverani MC Lupatelli GK Mazuch VC Montolivo AMC Da Costa VLC Osvaldo AMRL, S Pasqual VVL Pazzini S Potenza VVRL Santana AMR Semioli AMRL Vieri S Speel gewoon 4-4-2 op lijn. En de ML en ML helemaal pijltjes omhoog Opstelling: Kameni Potenza Coloccini Gamberini Pasqual Santana Donadel Montolivo Quaresma Amauri Pazzini of Vieri Speelstijl: Mentaliteit: Aanvallend Creative vrijheid: Veel Passingsteil: Kort of direct Tempo: snel Breedte: breed Pressing: Hele veld Tijd winnen: Zelden Verdedigende lijn: Diep Tackelen: normaal Passen over de beide vleugels Aangevinkt: Korte mandekking en Spelmaker Mijn vraag is eigenlijk ik scoor ook best wel veel doelpunten maar ik krijg er ook veel tegen heb al 3x een eindstand van 3-4 gehad. Weet iemand nog wat ik kan doen?
Geplaatst 10 maart 200817 jr. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=5541 Even je vraag daar stellen, dat is wat overzichtelijker snapje ;) Ik zou met Fiorentina toch voor een 4-3-3 gaan, aangezien je goede vleugels hebt met bv. Santana en Quaresma en Pazzini als spits.