Geplaatst 7 januari 200817 jr. Heb in de zoekfunctie eens gezocht en niets gevonden dus hier alles over floorball. mijn vraag was eigenlijk of er hier nog mensen floorball spelen? :thumb:
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Auteur Heb in de zoekfunctie eens gezocht en niets gevonden dus hier alles over floorball. mijn vraag was eigenlijk of er hier nog mensen floorball spelen? :thumb:
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Auteur http://www.nefub.nl/reroute.asp?query=http://www.nefub.nl/pages/default.asp?subject_id=34
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Haha, is dit de wijvenversie van Lacrosse? Net zoiets als American Football dat van Rugby is?
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Unihockey is wel vet op school enzo. Hebben een keer met de basisschool groep 7 alle groepen 8 van de regio geownd 8) 8-0 in de finale tegen het 2e team van onze groep 8 toen :)
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Haha dit speelden wij altijd bij LO op de middelbare, geniaal spelletje :mrgy:
Geplaatst 7 januari 200817 jr. Auteur Lacross/binnen-hockey :cab:? Speelt iemand in Nederland dat dan? is een soort ijshockey maar op een veld. op LO is dat idd een welbekende sport. in nederland spelen er idd mensen floorball. er is zelf een ploeg die europees speelt. floorball is btw de snelst groeiende sport in europa.
Geplaatst 8 januari 200817 jr. Unihockey is wel vet op school enzo. Hebben een keer met de basisschool groep 7 alle groepen 8 van de regio geownd 8) 8-0 in de finale tegen het 2e team van onze groep 8 toen :) Wij in de eerste klas, was lachen. De finale wonnen wij met 1-0. Lekker spannend. XD
Geplaatst 8 januari 200817 jr. Haha, dit speelde we vaak in de brugklassen. Tof spel maar om de hele tijd voorover te hangen haha. We noemen het unihockey. PS: Wij deden dit altijd zonder keeper maar met een klein goaltje.
Geplaatst 8 januari 200817 jr. Foorball is kut, heb het op het moment met sport en spel :cab: Wij hebben overigens wel met keeper en spelen het volgens de officele regels, echt naar.
Geplaatst 8 januari 200817 jr. Hmm, lijkt me nog best meevallen om het met LO te hebben. Beetje tegen een balletje meppen en er achteraan rennen. Lijkt me ook nog best leuk om te doen hoor, maar niet als vaste sport.
Geplaatst 19 maart 200817 jr. Wats is dat nou? Waarom zo negatief allemaal of zo terughoudend, floorball a.k.a unihockey is een geniale sport zonder belemmeringen, je hebt de snelheid van zaalhockey de trucjes van hockey, en vooral niet het subtiele van ijshockey, hoe ideaal, het is ten minste een vlotte sport, moet je nagaan dat bij voetbal maar maximaal 40% van de tijd gespeelt wordt en dat is inclusief balcontact, bij floorball is dat zker twee keer zo hoog dus afwisseling genoeg, dus dat betreft een top sport, en het belangrijkste is wel dat het gedaan kan worden door iedereen of je nou goed bent of niet, hehe volgens ben ik wel duidelijk zo :P