Geplaatst 26 december 200717 jr. Hé, Ik heb sinds een tijdje WhatPulse ontdekt. En daarvoor heb ik ook al een Managers United team voor gemaakt. Even wat over WhatPulse, WhatPulse telt je kliks en typen. Dus bijvoorbeeld als ik dit bericht nu typ dan telt hij alleen letters en spatie en al dat soort dingen. Dus hij telt alles wat je typt. ;) Over het team, het team heet Managers United, je kan gewoon joinen, als je een account hebt op WhatPulse. En download het programma natuurlijk. Het is niks gevaarlijk, dus veel succes. Iedereen van MU is welkom!
Geplaatst 26 december 200717 jr. Auteur Hé, Ik heb sinds een tijdje WhatPulse ontdekt. En daarvoor heb ik ook al een Managers United team voor gemaakt. Even wat over WhatPulse, WhatPulse telt je kliks en typen. Dus bijvoorbeeld als ik dit bericht nu typ dan telt hij alleen letters en spatie en al dat soort dingen. Dus hij telt alles wat je typt. ;) Over het team, het team heet Managers United, je kan gewoon joinen, als je een account hebt op WhatPulse. En download het programma natuurlijk. Het is niks gevaarlijk, dus veel succes. Iedereen van MU is welkom!
Geplaatst 26 december 200717 jr. Auteur Zo kun je het zien. Het is een beetje een wedstrijd tussen alle groepen. Die ook wel teams worden genoemd. Wie het meest heeft getypt staat boven aan. Voor de rest is het gewoon voor de lol.
Geplaatst 26 december 200717 jr. Auteur Hoeft niet. ;) Het is gewoon dat hij je letters telt, en niet je berichten. En als je elke keer een bericht van bijvoorbeeld 2 letters erbij hebt, dan ga je niet echt snel. ;)
Geplaatst 26 december 200717 jr. Auteur Dat zeker, maar ik denk dat niemand zoveel letters in een bericht kan stoppen. Dus laten we het er maar op houden dat je ongeveer 300 per bericht er in doet. Als je in ieder geval een normaal bericht typt.
Geplaatst 26 december 200717 jr. Laten we het er gewoon op houden dat je zegt wat je op het hart hebt, mits het niet de denkbeeldige grens passeert natuurlijk.
Geplaatst 26 december 200717 jr. Auteur Goed gezegd Leroy. Ik heb ook iets niet gezegd... Het telt ook je typen en klikken buiten MU, dus ook op MSN en zelfs met spelletjes.