Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Post hier je overige creaties.

Site layout's en alle andere dingen die niet in de andere topics horen.

• Antwoorden 2,1k
  • Weergaven 397
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Post hier je overige creaties.

Site layout's en alle andere dingen die niet in de andere topics horen.

Geplaatst
Als je het mij vraagt te weinig spektakel;)

Idd beetje simpel. ;x

Geplaatst

Het is ook maar een 'zogenaamde' site lay-out. Dat moet toch simpel?

Geplaatst

Het is idd een zogenaamde site-layout, die ik zelf niet al te druk wil maken. Ben 'm wel wat aan 't aanpassen en iets aantrekkelijker aan 't maken.

@ Fabra: Komt gewoon van de Bayern-site ;) Moest alleen even wat tekst hebben om erin te plaatsen.

Geplaatst

De grijze vlakken misschien wat 'sprekender' maken. Een gradient van heel licht verschillende kleuren grijs bv.

Geplaatst

Was hip, nu alweer uit, jeweettog.

Geplaatst
wp1

wp2

Leipe figuren, maar die teksten kunnen wel anders denk ik. Sowieso is Bevel and Emboss niet zo heel dope op teksten, althans niet op de standaard instellingen.

Geplaatst

Mja, zoals je denk ik wel kan zien gaat het ook totaal niet om de teksten of het totaal plaatje, maar gewoon enkel en alleen om die figuren :P

Geplaatst

Ik was even wat aan het kloten.

6julxci.jpg

7xjyhco.jpg

Om te vergroten, klik op het plaatje. Het is erg simpel, maar ik vind dat logo's nooit ingewikkeld moeten zijn.

Geplaatst

6julxci.jpg

7xjyhco.jpg

Om te vergroten, klik op het plaatje. Het is erg simpel, maar ik vind dat logo's nooit ingewikkeld moeten zijn.

ik vind ze eigenlijk wel wat hebben!!

Geplaatst

6julxci.jpg

7xjyhco.jpg

Misschien dat als je 'Join The Legends' verandert in 'Data Update' dat je dan dit uitkrijgt: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9351

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.