Geplaatst 15 december 200717 jr. Beste MU-Leden ik zou graag willen weten door welke clubs jullie gevraagd zijn om manager te worden, graag wil ik daar in zien: Eigen club: Club die je vraagt: (Vorige) Manager: Jaar nu: Jaar gevraagd: BRANDLOS!
Geplaatst 15 december 200717 jr. Auteur Beste MU-Leden ik zou graag willen weten door welke clubs jullie gevraagd zijn om manager te worden, graag wil ik daar in zien: Eigen club: Club die je vraagt: (Vorige) Manager: Jaar nu: Jaar gevraagd: BRANDLOS!
Geplaatst 16 december 200717 jr. Eigen club: Feyenoord Club die je vraagt: FC Zwolle;e (Vorige) Manager: Jan Everse volgens mij Jaar nu: 2009 Jaar gevraagd: 2009
Geplaatst 16 december 200717 jr. Ãltijd het Nederlands elftal na een beetje succes. Gevraagt is met een d..;)
Geplaatst 24 december 200717 jr. Eigen Club: Feyenoord Gevraagd door: Celtic Vorige Manager: van marwijk jaar:2014 jaar nu: 2016 (ik heb overigens het aanbod aanvaard was wel leuk na 4jaar feyenoord)
Geplaatst 30 december 200717 jr. Eigen club: Valencia Club die je vraagt: Ierland (Vorige) Manager: Jaar nu: 2009 Jaar gevraagd: 2009 Heb zoals altijd het aanbod afgewezen, blijf ten alle tijden mn club trouw en bondscoach ernaast gaan doen hebben we allemaal geen tijd voor.
Geplaatst 4 januari 200817 jr. Eigen club: NAC Breda Club die je vraagt: Chelsea (Vorige) Manager: David Beckham Jaar nu: 2012 Jaar gevraagd: 2012 Ik ben net aan de slag bij NAC, zit in het einde van het seizoen. Weetjewel als de spelers op vakantie zijn, ik ga dan meestal de game ff op de vakantiemode zetten, was ik vergeten dat ding waardoor die je overal gaat aanbieden uit te zetten,, kreeg ik een aanbod van Chelsea, heb ik wel afgewezen omdat ik net bij NAC zit.