Geplaatst 10 november 200717 jr. Ik heb iets gevonden waar door je niet meer hoeft te wachten als je iets gedownload hebt bij Rapidshare. Normaal gesproken zou je dus maar 1 bestand per uur kunnen downloaden, dat is nu verleden tijd. 1. Ga naar je file die je wilt downloaden op RapidShare 2. Druk op free 3. Waneer de teller begint te lopen kopieer je deze link: javascript:var%20c=0; 4. Plak hem in je adresbalk (in het scherm waar de teller van RapidShare loopt) 5. Druk op enter 6. Downloaden maar.
Geplaatst 10 november 200717 jr. Auteur Ik heb iets gevonden waar door je niet meer hoeft te wachten als je iets gedownload hebt bij Rapidshare. Normaal gesproken zou je dus maar 1 bestand per uur kunnen downloaden, dat is nu verleden tijd. 1. Ga naar je file die je wilt downloaden op RapidShare 2. Druk op free 3. Waneer de teller begint te lopen kopieer je deze link: javascript:var%20c=0; 4. Plak hem in je adresbalk (in het scherm waar de teller van RapidShare loopt) 5. Druk op enter 6. Downloaden maar.
Geplaatst 10 november 200717 jr. Auteur Is ook niet een link dat je ergens naar toe gaat. Ik weet niet hoe het kan, maar het werkt wel.
Geplaatst 10 november 200717 jr. Heb m toegevoegd, ff nix te downen maar kom er binnenkort wel achter of t werkt... en als t werkt, thnx! :)
Geplaatst 10 november 200717 jr. Auteur Bij mij werkt het ja. Het net 5 dingen achter elkaar gedownload.
Geplaatst 11 november 200717 jr. Heb nog een account voor 4 maanden ofzo :D Hehe, wat ook werkt zijn proxy's.
Geplaatst 11 november 200717 jr. Auteur Oke, ik deed iets fout. Zie de verbeterde versie in de eerste post.
Geplaatst 11 november 200717 jr. Als ik die link erin plak dan stopt die teller, en moet ik die code intypen. Maar als ik dan download klik, dan krijg ik een error waar in staat: Download-Ticket nicht bereit. Javascript fehler?
Geplaatst 14 november 200717 jr. Dit is de link die in je post staat : javascript:var%20c=0; Klopt dat ?
Geplaatst 16 november 200717 jr. Ik heb al eens eerder google stukgezocht op een oplossing voor rapidshare limit te omzeilen. Maar geen succes..
Geplaatst 16 november 200717 jr. Is er wel: 'Rapidshare Generator's' Datmoet je maar een intikken op google.. Die zorgen ervoor dat RS-links veranderen in RS Premium-links, maar dan moeten er meestal wel een stuk of 3 mensen meehelpen, maarja dat lees je dan wel..