Geplaatst 1 november 200717 jr. Ik heb al denk ik 10 taktieken geprobeerd geen een had resultaat. ik sta nu 8ste me Valencia en heb 39 goals voor en 34 goals tegen Mijn Team: Canizares Ayala------Del Horno-----Albiol ------------------------------ -------------Baraja------------ ------------------------------ --------------Edu------------- ------------------------------- Joaquin------Viana-----Vicente ------------------------------- --------Villa------Adriano------- Gk:Canizares© DR:Ayala DC: Del Horno DL:Albiol DMC:Baraja MC:Edu AMR:Joaquin AML:Vicente AMC:Viana ST:Villa ST:Adriano Instructies: Direct passen Geen tijd winnen Zoek vleugels Bank: Butelle Curro torres Trezeguet Lucarelli Guard...(mexicaans wonderkid) Silva Kerlon
Geplaatst 1 november 200717 jr. Auteur Ik heb al denk ik 10 taktieken geprobeerd geen een had resultaat. ik sta nu 8ste me Valencia en heb 39 goals voor en 34 goals tegen Mijn Team: Canizares Ayala------Del Horno-----Albiol ------------------------------ -------------Baraja------------ ------------------------------ --------------Edu------------- ------------------------------- Joaquin------Viana-----Vicente ------------------------------- --------Villa------Adriano------- Gk:Canizares© DR:Ayala DC: Del Horno DL:Albiol DMC:Baraja MC:Edu AMR:Joaquin AML:Vicente AMC:Viana ST:Villa ST:Adriano Instructies: Direct passen Geen tijd winnen Zoek vleugels Bank: Butelle Curro torres Trezeguet Lucarelli Guard...(mexicaans wonderkid) Silva Kerlon
Geplaatst 1 november 200717 jr. Begin eens rustig met een 4/4/2 opstelling en ga dan aanpassen naar de spelers die je hebt..
Geplaatst 2 november 200717 jr. je speelt veel te aanvallend , daarom krijg je zoveel goals tegen. probeer eerst met een normale 4-4-2 zoals gerieb al zei en probeer dan op te bouwen
Geplaatst 28 november 200717 jr. Ik heb net een topic geopend met een tactiek dat goed werkte voor Valencia, misschien moet je daar maar even een kijkje nemen :)
Geplaatst 5 december 200717 jr. Ayala Rechtsback, Albiol Linksback, en Del Horno centraal? Ayala Moet iig in het centrum anders functioneert die niet. Albiol ook. Dan heb je Del Horno Linksback en Miguel Rechtsback. Albelda ervoor. Rechtsmid Joaquin en Linksmid Vicente of Silva. Op de 10 Viana of Fernandes. En dan villa ne adriano in de spits. Staat goed genoeg om kampioen mee te kunnen worden :)
Geplaatst 6 januari 200817 jr. Auteur Ben ondertussen met PSV bezig. Ik was 3de aangekomen in de competitie met Valencia had 4-4-2 defence gespeeld. Ik had riquelme gekocht en die regelde gewoon alles.