Geplaatst 26 oktober 200717 jr. Dag 1: Ik werd wakker door het geluid van men wekker,Ik keek op men wekker het was 10 uur.Ik stapte uit men bed en trok men kleren aan.Ik ging van de trap en zette een bakkie koffie voor wakker te worden.Ik ging men voetbalzak maken want ik moest zelf gaan trainen.Even later vertrok ik naar de training. Het was ondertussen al 7 uur.En reed naar het Kiel.Het was 8 uur en de wedstrijd ging van start Beerschot begon goed tegen Genk.De 1ste helf was gedaan en Beerschot stond voor met 1-0.Ik ging snel tijdens de rust om een hamburger en een Biertje.Toen begon de 2de helft,Beerschot was weer de betere ploeg maar het blijft 1-1. Achter de wedstrijd gebeurt er iets raar.Ik hoor via de speakers dat er 2 supporters elke wedstrijd 5penalty's mogen nemen tegen de 1ste keeper van Germinal Beerschot (Jan Moons).Door een soort laser werden er 2Supporters Aangeduid.Plotseling richte de Laser op mij.Ik loopte naar beneden. Via de speaker hoorde ik ook nog Als je 1keer scoort krijg je Sjaal van Germinal beerschot. Als je 2keer scoort krijg je Bal met handtekeningen van spelers van Beerschot. Als je 3keer scoort krijg je Abbonement van Germinal Beerschot. Als je 4keer scoort krijg je Bal+Abonnement+Sjaal van Germinal Beerschot. Als je 5keer scoort mag je 1keer coach zijn van Germinal Beerschot. Het winnende Doelpunt van Wamfor. Next Update De Prijs Die ik Had Gewonnen Reacties,Advies en Tips Altijd Welkom:checkit:
Geplaatst 26 oktober 200717 jr. Auteur Dag 1: Ik werd wakker door het geluid van men wekker,Ik keek op men wekker het was 10 uur.Ik stapte uit men bed en trok men kleren aan.Ik ging van de trap en zette een bakkie koffie voor wakker te worden.Ik ging men voetbalzak maken want ik moest zelf gaan trainen.Even later vertrok ik naar de training. Het was ondertussen al 7 uur.En reed naar het Kiel.Het was 8 uur en de wedstrijd ging van start Beerschot begon goed tegen Genk.De 1ste helf was gedaan en Beerschot stond voor met 1-0.Ik ging snel tijdens de rust om een hamburger en een Biertje.Toen begon de 2de helft,Beerschot was weer de betere ploeg maar het blijft 1-1. Achter de wedstrijd gebeurt er iets raar.Ik hoor via de speakers dat er 2 supporters elke wedstrijd 5penalty's mogen nemen tegen de 1ste keeper van Germinal Beerschot (Jan Moons).Door een soort laser werden er 2Supporters Aangeduid.Plotseling richte de Laser op mij.Ik loopte naar beneden. Via de speaker hoorde ik ook nog Als je 1keer scoort krijg je Sjaal van Germinal beerschot. Als je 2keer scoort krijg je Bal met handtekeningen van spelers van Beerschot. Als je 3keer scoort krijg je Abbonement van Germinal Beerschot. Als je 4keer scoort krijg je Bal+Abonnement+Sjaal van Germinal Beerschot. Als je 5keer scoort mag je 1keer coach zijn van Germinal Beerschot. Het winnende Doelpunt van Wamfor. Next Update De Prijs Die ik Had Gewonnen Reacties,Advies en Tips Altijd Welkom:checkit:
Geplaatst 26 oktober 200717 jr. Auteur Daar stond ik dan: ik ging voor men eerste penalty.Goal!!! De eerste was er al.Ik ging natuurlijk voor de 5Penalty's. Ik loopte naar de bal maar de keeper duikte te snel dus kon ik simpel binnen schieten.Nog 3 te gaan. Ik loopte snel en schoot met veel kracht.Jan moons duwt de bal naar links maar via de paal gaat de bal nog binnen.Nog 2 te gaan. Ik loopte en schoot mooi in de winkelhaak.Onhoudbaar voor de keeper. Men laatste bal lag klaar.De supporters roepte luidkeels. 'Dat is de Spits van de beerschot...' Met veel moet schoot ik men laatste bal.Vol zenuwen.De bal vliegt tegen de Rechtse paal en rolt buiten. Ik won dus een Bal+Abonnement+Sjaal van Germinal Beerschot. Dag 2: Ik werd wakker.door het geluid van men Gsm.Het was al 11uur. Ik keek op men gsm en zag dat ik 6Berichten had ontvangen. Allemaal berichten van voetbal ploeg die contacteren voor coach te worden. Ik zette me achter men bureau en keek naar de geschiedenis en elftallen. van de clubs die me contacteerde. Next Update Info Gecontacteerde Clubs Reacties,Advies en Tips Altijd welkom:checkit:
Geplaatst 26 oktober 200717 jr. Gefeliciteerd met je sjaal van Germinal Beerschot, de bal met handtekeningen en het abbonement. Je hebt er denk alleen niet zoveel aan als je trainer wordt van een andere club... Leuke intro, ben benieuwd waar dit naartoe gaat. Let alleen wel een klein beetje op je taalfoutjes. Moet = moed en loopte = liep bijvoorbeeld.
Geplaatst 27 oktober 200717 jr. Auteur Bedankt voor de Reacties :checkit: Dag 3: Ik stond rustig op uit mijn bed.Ik ging snel naar men bureau,voor te kijken naar de info van de gecontacteerde clubs.Ik nam een koffie en zat rustig aan het werk. 1Ste gecontacteerde Club: De eerste club waar Ik mee in onderhandeling ben, is Manchester City uit Engeland. Hier zal hij een goede selectie aantreffen, en een club met geld mocht hij hier tekenen. De voorzitter verwacht dat City in de middenmoot moet eindigen, maar hij heeft een 2-jarenplan om binnen die tijd de Premier League te winnen.Ik schoof die plannen meteen opzij. 'Mocht ik hier tekenen, dan stel ik mijn eigen doelstellingen' zei Ik. 2de Gecontacteerde Club: De tweede club waar ik mee in onderhandeling ben,Is Willem 2 is een Nederlandse voetbalclub uit Tilburg. De club werd opgericht in 1896, en is dus een van de oudste club van het land. Ik moest me handhaven in de Eredivisie. 3De Gecontacteerde Club: De derde club waar ik mee in onderhandeling ben,is Olympique Marseille uit Frankrijk is opgericht in het jaar 1899. De Franse club heeft door verschillende akkefietjes in het verleden een slechte naam gekregen. Voor mij de slechte naam weg te krijgen.en kampioen te worden. 4De Gecontacteerde Club: De voorlaatste club waar ik mee in onderhandeling ben,is Sevilla FC werd opgericht op 14 oktober 1905. In 1914 speelde de club tegen Recreativo de Huelva de eerste officiële wedstrijd. In 1934/1935 debuteerde Sevilla in de Primera División en dat seizoen werd bovendien de eerste grote prijs gewonnen.Mijn doel is dat ik moet strijd voor een ticket naar Europa. De Laatste Gecontacteerde Club: De laatste club waar ik mee in onderhandeling ben,is Az,De oorsprong van het betaalde voetbal in Alkmaar begint op 13 april 1954 toen de profclub Alkmaar '54 werd opgericht die zich samen met nog negen andere clubs aansloot bij de zogenaamde 'wilde' voetbalbond. De allereerste profwedstrijd in Nederland werd op 14 augustus 1954 gespeeld in De Hout tussen de teams van Alkmaar '54 en Venlo (3-0).Mijn doel hier was gaan voor Europa ticket. Next Update De Club+Selectie Reacties,Tips en Advies altijd welkom:checkit:
Geplaatst 30 oktober 200717 jr. Auteur Dag 3: Na ik alle club eens had bekeken had ik men keuze gemaakt. Ik ging voor de Engelse Club,Tottenham Hotspur, beter bekend als de Spurs, werd opgericht in 1882 als Hotspur FC door jongens van de Hotspur cricket club en de lokale basisschool. In 1884 werd de naam veranderd naar Tottenham Hotspur Football and Athletic Club. De Spurs worden traditioneel als een grote club in Engeland gezien en in het seizoen 1960/61 lukte het de Spurs om als eerste team in de 20e eeuw, de dubbel te halen. Ze werden zowel winnaar van de competitie als de beker. Sinds de kom van Martin Jol Op 8 november 2004 gaat het erg goed met de club. De club heeft erg grote ambities. Vorig jaar werden ze knap 5des. Aan jou de taak om dit door te zetten. Het stadion White Hart Lane in het noorden van Londen is de thuishaven van de Engelse voetbalclub Tottenham Hotspur in de wijk Tottenham. De naam: White Hart Lane Bijnaam: The Lane gebouwd in: 1899 GEopend in: 1899 Capaciteit: 36,240 Stadion van: Tottenham Hotspur Veldmaten: 110 x 73 yards Next Update Vergadering van Club+Selectie Reacties,Tips en Advies altijd welkom:checkit:
Geplaatst 30 oktober 200717 jr. Een leuke club, maar ik mis even hoe je de Spurs hebt kunnen kiezen...
Geplaatst 30 oktober 200717 jr. Auteur Een leuke club, maar ik mis even hoe je de Spurs hebt kunnen kiezen... dat vertel ik in de volgende Update
Geplaatst 8 november 200717 jr. Leuk team! hoop dat jy het beter doet dan onze landgenoot Jol. Hoeveel geld kan je uitgeve?