Geplaatst 17 oktober 200717 jr. Hallo Ik had een drietal vragen waar ik niet mee verder kom. Misschien post ik het hier verkeerd, maar kon het nergens anders vinden. Allereerst vroeg ik me af hoe het zit met spelers die je op jonge leeftijd aantrekt, en vervolgend je eigen jeugdspeler worden. Een aantal keren is het me gelukt om een 18-jarige voetballer aan te trekken, een aantal jaren in het jeugdelftal te hebben om hem vervolgens op een selectielijst voor een Europese Competitie als eigen jeugdspeler op te stellen. Maar dit gebeurt lang niet altijd naar mijn idee. Weet iemand hoe dit zit? Daarnaast heb ik al 6 jaar achter elkaar dat de omwonenden van mijn stadion, mijn uitbreidingsplannen blokkeren. Is dit altijd zo? En tot slotte vroeg ik me af of je ooit een beroep tegen een schorsing kunt winnen. Die verlies ik echt 110% keer van de ondernomen pogingen.
Geplaatst 17 oktober 200717 jr. Auteur Hallo Ik had een drietal vragen waar ik niet mee verder kom. Misschien post ik het hier verkeerd, maar kon het nergens anders vinden. Allereerst vroeg ik me af hoe het zit met spelers die je op jonge leeftijd aantrekt, en vervolgend je eigen jeugdspeler worden. Een aantal keren is het me gelukt om een 18-jarige voetballer aan te trekken, een aantal jaren in het jeugdelftal te hebben om hem vervolgens op een selectielijst voor een Europese Competitie als eigen jeugdspeler op te stellen. Maar dit gebeurt lang niet altijd naar mijn idee. Weet iemand hoe dit zit? Daarnaast heb ik al 6 jaar achter elkaar dat de omwonenden van mijn stadion, mijn uitbreidingsplannen blokkeren. Is dit altijd zo? En tot slotte vroeg ik me af of je ooit een beroep tegen een schorsing kunt winnen. Die verlies ik echt 110% keer van de ondernomen pogingen.
Geplaatst 17 oktober 200717 jr. Die kun je volgens mij niet winnen als je geen goede rede hebt. Als je een beter stadion wil moet je volgens mij beter presteren en dan klagen ze niet meer. Als je een speler een jeugdcontract aan kan bieden moet het volgens mij lukken.
Geplaatst 17 oktober 200717 jr. Auteur Die kun je volgens mij niet winnen als je geen goede rede hebt. Als je een beter stadion wil moet je volgens mij beter presteren en dan klagen ze niet meer. Als je een speler een jeugdcontract aan kan bieden moet het volgens mij lukken. 2e in de competitie en halve finale moet voor een club als Heerenveen toch wel een betere prestatie zijn? Maar is er ook een regel van hoelang het duurt voordat iemand een eigen opgeleide speler wordt? Hoeveel jaar?
Geplaatst 17 oktober 200717 jr. Nou, meestal krijg je pas een nieuw stadion als je stadion altijd vol zit. Zoals de Arena zit meestal wel vol, nooit helemaal, maar dat boeit niet. Daardoor krijg je eerder een nieuw stadion.
Geplaatst 26 oktober 200717 jr. Auteur Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een vraag: Hoe kan je iemand met de dubbele nationaliteit voor zijn "nieuwe" land oproepen? De speler in kwestie heeft 29 onder 21 wedstrijden gespeeld. Is het dan nog mogelijk om hem voor zijn nieuwe land op te roepen?
Geplaatst 1 november 200717 jr. Als hij , volgens mij 21 is of is geweest, dan kan je hem niet meer oproepen. Ik weet niet hoe oud de speler is, maar als hij ouder is dan 21 dan is het niet meer mogelijk om hem op te roepen voor een "nieuw" land. Wat tevens ook mijn ervaring is:P
Geplaatst 7 november 200717 jr. Beroep heeft inderdaad geen zin. Bij sommmige clubs is uitbreiding per definitie niet mogelijk ook al zit het barstensvol en bulk je van het geld, bij andere clubs wel. Ik speel vaak met Manchester United, daar gaat het prima, bij Roma lukt het nooit. Een speler wordt je eigen jeugdspeler als hij, naar ik meen, 75% van zijn carrièrejaren bij zijn ploeg zit. Als een speler onder de, naar ik meen, 24 is, en hij nog geen a-interlands (excl. friendlies) heeft gespeeld, kan hij voor alle landen spelen waarvan hij een paspoort heeft.
Geplaatst 11 november 200717 jr. Auteur Beroep heeft inderdaad geen zin. Bij sommmige clubs is uitbreiding per definitie niet mogelijk ook al zit het barstensvol en bulk je van het geld, bij andere clubs wel. Ik speel vaak met Manchester United, daar gaat het prima, bij Roma lukt het nooit. Een speler wordt je eigen jeugdspeler als hij, naar ik meen, 75% van zijn carrièrejaren bij zijn ploeg zit. Als een speler onder de, naar ik meen, 24 is, en hij nog geen a-interlands (excl. friendlies) heeft gespeeld, kan hij voor alle landen spelen waarvan hij een paspoort heeft. Dank!