Geplaatst 14 oktober 200717 jr. Link: [Klik] Heerlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Ik ga wel eens de mist in als er een AMC bij de tegenstander speelt, maar da's alleen bij Liverpool in mijn geval. 2 mandekkers, 1 centrumverdediger met een ietwat aanvallende rol. 2 wingbacks die veel mogen opkomen. 2 stofzuigers achter de AMC, die overigens geen vrije rol heeft. Voorin twee spitsen volgens het bekende recept. Alle spelers minimaal op mixed zetten qua 'voorzetten geven' Je creëert veel kansen en zal relatief vaak scoren, maar je zult ook wel wat tegen goals krijgen. Ach 4-3 winnen of verliezen is leuker dan 1-0 toch? De team instructies, lijkt me duidelijk. Bij een achterstand de balkjes van mentality, width en defensive line/tackelen even naar rechts schuiven. Belangrijkste schakels zijn de wingbacks. Hier hun instellingen. Resultaten met Sunderland: post #379 en verder (Klik)
Geplaatst 14 oktober 200717 jr. Auteur Link: [Klik] Heerlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Ik ga wel eens de mist in als er een AMC bij de tegenstander speelt, maar da's alleen bij Liverpool in mijn geval. 2 mandekkers, 1 centrumverdediger met een ietwat aanvallende rol. 2 wingbacks die veel mogen opkomen. 2 stofzuigers achter de AMC, die overigens geen vrije rol heeft. Voorin twee spitsen volgens het bekende recept. Alle spelers minimaal op mixed zetten qua 'voorzetten geven' Je creëert veel kansen en zal relatief vaak scoren, maar je zult ook wel wat tegen goals krijgen. Ach 4-3 winnen of verliezen is leuker dan 1-0 toch? De team instructies, lijkt me duidelijk. Bij een achterstand de balkjes van mentality, width en defensive line/tackelen even naar rechts schuiven. Belangrijkste schakels zijn de wingbacks. Hier hun instellingen. Resultaten met Sunderland: post #379 en verder (Klik)
Geplaatst 14 oktober 200717 jr. Ik kan me nog herrineren in het begin toen je hier kwam dat je helemaal niks wist van tactieken en ze altijd downloade. Ik zie dat je aardig wat progressie hebt gemaakt, Marko (of met c?). Mooie resultaten, misschien test ik hem binnekort wel ff ;)
Geplaatst 14 oktober 200717 jr. Auteur Ik kan me nog herrineren in het begin toen je hier kwam dat je helemaal niks wist van tactieken en ze altijd downloade. Ik zie dat je aardig wat progressie hebt gemaakt, Marko (of met c?). Mooie resultaten, misschien test ik hem binnekort wel ff ;) In het begin had ik FM07 ook pas net. Nu weet ik zelf hoe het moet, haha. Maar goed, 08 komt eraan, was het maar de 19e...
Geplaatst 15 oktober 200717 jr. Ik ga hem direct even proberen en eventueel aanpassen voor mijn eigen team.