Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Naam zegt het al maar voor de duidelijkheid:

Voor die grappige ringtones moet je betalen. Dat willen wij niet :p

Heb je nou een leuke ringtone op je telefoon staan (geen liedjes) upload 'm dan even.

Ik zal wel beginnen

Dit is een ringtone dat klinkt als een scheermachine. Een keer liep ik op straat en een vriend van mij haalde z'n telefoon met die ringtone door m'n hoofd, ik schrok me helemaal de ****.

klik Voor de geïnteresseerde

Geplaatst
  • Auteur

Naam zegt het al maar voor de duidelijkheid:

Voor die grappige ringtones moet je betalen. Dat willen wij niet :p

Heb je nou een leuke ringtone op je telefoon staan (geen liedjes) upload 'm dan even.

Ik zal wel beginnen

Dit is een ringtone dat klinkt als een scheermachine. Een keer liep ik op straat en een vriend van mij haalde z'n telefoon met die ringtone door m'n hoofd, ik schrok me helemaal de ****.

klik Voor de geïnteresseerde

Geplaatst

Die heb ik ook, is altijd leuk om van die kk ijdele mensen daarmee te kutten :mrgy:

Geplaatst

Nice! Meestal als mensen een leuke hebben willen ze hem niet sturen, want dan zijn ze niet meer origineel :cab:

Geplaatst

Krijg de schijt van sommige diensten. Kreeg ik een 'gratis' ringtone opgestuurd. wel met een vasthangend abbonement natuurlijk, maar dat had ik door dus als ik het downloadde zou ik eraan verbonden zijn. Vond het wel een leuke ringtone dus ik download die, en stuur direct 'Stop' naar het aangegeven nummer.

Na een paar dagen was dat bericht mislukt dus nog eens gedaan, kwam weer niet aan. 5 e-mails gestuurd naar die dienst, niks op terug gehad. Op mijn factuur stond dan wel het juiste nummer maar ben er toch mooi €50 aan kwijtgeweest :cab:

Geplaatst

Ik heb een mapje van ongeveer 35MB op mijn telefoon staan. Ik weet niet in hoeverre het toegestaan is dat ik de op clandestine wijze verkregen mp3tjes online zet op dit forum. Zeg mah. :D

Geplaatst

Tjinnoes Ringtone Pack v1:

Zelf gedownload, zelf geknipt. :m:

Music:

* Bodyrox - Yeah Yeah (D-Ramirez Remix)

* Green Velvet - Shake & Pop

* DJ Quintino - Wooker

* Bobby Burns - From Holland

* Fedde le Grand - King Of Bongo

* Groovenatics - Oh My Gosh

* Punjabi MC - Mundian To Bach Ke (Knight Rider Remix)

* Arthur Conley - Sweet Soul Music

* Sam & Dave - Soul Man

* The Opposites - Bloedheet (Willems rap)

* 5678's - Barracuda

* Teriyaki Boys - Cho Large

* Teriyaki Boys - Tokyo Drift

* Remember - Flow

* Hakkûhbar - Supergabber v1

* Hakkûhbar - Supergabber v2

* Hakkûhbar - Supergabber v3

* George Baker - Una Paloma Blanca intro

* George Baker - Una Paloma Blanca

Onzin:

* Crazy Frog

* Hoor Je Me Niet

* Lekker Bellen

* Piep

* Carlos Mencia - Dee Dee Dee

TV:

* A-team

* Alfred J. Kwak

* Bassie en Adriaan - Dag Vriendjes

* Boes Boes

* Dommel

* Knight Rider

* Kunst en Kitsch

* Nico de Klusser

* Power Rangers

* Smurfen

* The Office intro

DOWNLOAD 1 (MegaUpload.com)

DOWNLOAD 2 (Sendspace.com)

DOWNLOAD 3 (zShare.net)

Geplaatst

Het loopt niet echt storm. Waarschijnlijk komt versie 2 nimmer. :wall:

Geplaatst

Hehe, grappig pack hoor, bij mijn heb ik alles op me mobiel gepleurd, staat nu bijna helemaal vol! HOe kom je trouwens aan al die ringtones?

Geplaatst

Ik ga ze vanavond denk ik ook maar eens op mn telefoon pleuren:D

Geplaatst

Hehe, grappig pack hoor, bij mijn heb ik alles op me mobiel gepleurd, staat nu bijna helemaal vol! HOe kom je trouwens aan al die ringtones?

Zelf knippen. (y)

EDIT1: Ohja, als er requests zijn.. :x Als ik 't ook leuk vind, dan zal ik kijken of ik tijd heb om 't te knippen. :x Wel zelf voor de mp3 zorgen.

EDIT2: Wooker, King of Bongo, From Holland, Shake & Pop en Supergabber gebruik ikzelf 't vaakst.

Geplaatst

Ik vind die van Spiderpig wel vet, die je soms ook op de tv ziet.

Geplaatst
Ik vind die van Spiderpig wel vet, die je soms ook op de tv ziet.

Is dat een remix ofzo? Met muziek? Of gewoon alleen 'Spiderpig, spiderpig'?

Geplaatst
Iemand nog een request?

ik had laatst een ringtone. Sirenes van veraf die komen dichtbij en dan gaan ze verderweg.

zo hadden wij vorig jaar de leraar bezeken. die dacht echt dat er een groot ongeluk was gebeurd omdat dat paar keer in 10 min werd afgespeeld :cab:

ik heb gezocht op limewire maar niet gevonden;sm;

Geplaatst

Sirenes van veraf die dichtbij komen en dan verderweg gaan, is niets anders dan een normaal sirene-geluid die je een fade-in en een fade-out geeft.

Hoe lang moet ie duren? 1 minuut? 20 seconden fade-in, 20 seconden normaal, 20 seconden fade-out?

Klik: Sirenes

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.