Geplaatst 7 oktober 200717 jr. Ik heb zojuist wat trainingen en tactieken gedownload maar ik heb problemen met het importeren. Ik ben geen noob, ik speel FM2007 en zet alles in de juiste map. Tactieken in de "tactics" map in mijn data map van FM2007 en trainingen in de "schedules" map van diezelfde data map. Vreemd genoeg had ik in eerste instantie de "schedules" map er niet eens tussen staan, dus heb ik die zelf gemaakt. Zodra ik in FM2007 een training of tactiek probeer te importeren zie ik alleen maar een lege map. Mijn tactieken map staat vol met tactieken, zowel meegeleverde van FM als gedownloade en toch zie ik gewoon een lege map als ik probeer te importeren. Zelfde geld voor trainingen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik herinner me dat ik dit bij een vorige installatie ervan ook al had, dus het is niet een error in de installatie o.i.d. Bij voorbaat dank!
Geplaatst 7 oktober 200717 jr. Auteur Ik heb zojuist wat trainingen en tactieken gedownload maar ik heb problemen met het importeren. Ik ben geen noob, ik speel FM2007 en zet alles in de juiste map. Tactieken in de "tactics" map in mijn data map van FM2007 en trainingen in de "schedules" map van diezelfde data map. Vreemd genoeg had ik in eerste instantie de "schedules" map er niet eens tussen staan, dus heb ik die zelf gemaakt. Zodra ik in FM2007 een training of tactiek probeer te importeren zie ik alleen maar een lege map. Mijn tactieken map staat vol met tactieken, zowel meegeleverde van FM als gedownloade en toch zie ik gewoon een lege map als ik probeer te importeren. Zelfde geld voor trainingen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik herinner me dat ik dit bij een vorige installatie ervan ook al had, dus het is niet een error in de installatie o.i.d. Bij voorbaat dank!
Geplaatst 7 oktober 200717 jr. Heb je ze wel in Mijn Documenten -> Sports Interactive -> Football Manager 07 -> Data > Tactics gezet? Want die van de program files heeft ook een tactics map (met de meegeleverde tactieken van FM zelf terwijl die van de documenten dat niet heeft). En ook heeft die van de program files géén schedules map, net zoals jij. Dus kan het daar niet aan liggen? ;)
Geplaatst 8 oktober 200717 jr. Auteur Heb je ze wel in Mijn Documenten -> Sports Interactive -> Football Manager 07 -> Data > Tactics gezet? Want die van de program files heeft ook een tactics map (met de meegeleverde tactieken van FM zelf terwijl die van de documenten dat niet heeft). En ook heeft die van de program files géén schedules map, net zoals jij. Dus kan het daar niet aan liggen? ;) ik geloof dat ik die "ik ben geen noob" comment maar terug moet nemen :whistle: