Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

De eerste novelle van mijn hand..

Alle feedback is van harte welkom!

zo715f.jpg

Geplaatst
  • Auteur

De eerste novelle van mijn hand..

Alle feedback is van harte welkom!

zo715f.jpg

Geplaatst
  • Auteur

De voorbereiding en de transfers kort doorgenomen.

Ik moet nog even uitvogelen hoe ik de wedstrijden moet gaan presenteren, maar dat wijst zich snel genoeg.

2quq1k8.jpg

Screentjes op aanvraag.

Geplaatst

Succes ermee! Omniworld is een leuke club in FM. Voldoende mogelijkheden om door te groeien.

Hoe kun jij trouwens spelers transfervrij vastleggen die in januari overkomen? Is dat specifiek bij de divisie van Peru?

Geplaatst
  • Auteur

Ja, komt door het verloop van de competitie daar.

Net als in Noorwegen en Zweden lopen de contracten af in januari.

En heb ze wel nodig, aangezien de selectie in het begin nogal matig is....

Geplaatst
  • Auteur

De eerste 6 wedstrijden op een rijtje:

5wij6f.jpg

Altijd lekker om je eerste wedstrijd totaal kansloos te verliezen.

vevuo4.jpg

Ook in deze wedstrijd kwam ik er niet aan te pas.

e04b61.jpg

Komt het nog wel goed met Omniworld?

10nzwg1.jpg

De eerste overwinning is binnen!

24mu79d.jpg

Een krankzinnige wedstrijd, met Omniworld als winnaar.

Al met al ben ik niet ontevreden met de eerste wedstrijden, aangezien mijn selectie nog niet echt op peil is.

Geplaatst

ah eindelijk een novell met omniworld,

Ik hoop ook dat je hem door zet. Ga Zo Door!!!

Geplaatst

Ziet er goed uit en mooie layout. Ook een goede clubkeuze. Ik ga het zeker volgen. Op naar de eredivisie. Succes.

Geplaatst

Omniworld is mijn favoriete club in FM. Een transferbudget, voldoende geld beschikbaar voor nieuwe spelers, geen financiele problemen, lage verwachtingen en toch een prima selectie. Heb bereikt om binnen twee jaar CL te spelen met Omniworld, echt een prima clubje in FM.

Geplaatst

6/5, zeker een goede start, probeer de play off's te halen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb veel gespeeld de afgelopen uren, dus ik zal de wedstrijden nu sneller behandelen. Allereerst de wedstrijden tot aan de winterstop:

2mo2kc1.jpg

2mpadxw.jpg

Geplaatst

Succes de 2e seizoenshelft! Met Gilles de Bilde heb ik zelf minder goede ervaringen. Hij heeft goede stats maar was bij mij geen meerwaarde.

Geplaatst
  • Auteur

Ja ok, maar hij was gratis en vroeg weinig aan loon, en wie weet schopt ie dr 1 in op een belangrijk moment ofzo.:-P

Geplaatst

Zit ook te denken om weer een Omniworld novelle te starten, totdat FM 2008 uitkomt. Begint toch weer te prikken om opnieuw met Omniworld te promoveren/CL te halen. :)

Geplaatst

Leuke novelle, ook leuk om met deze club te spelen.. succes verder.

Geplaatst

leuke clubkeuze en een mooie layout prestaties zijn nog niet de beste maar ze hebben dan ook geen superselectie :) veel suc6 en ik blijf deze volgen:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb het eerste seizoen er al wel opzitten, moet alleen ff kijken of ik tijd kan vrijmaken om de resultaten te posten. Zal wel deze week nog worden. :)

Geplaatst
  • Auteur

2v0l55h.jpg

Alsjeblieft

En mijn aanvoerder is m'n keeper; Erick Delgado

Geplaatst
  • Auteur

Om er maar ff door te fietsen: De tweede seizoenshelft;

qzhcv6.jpg

Ik ben erg te spreken over de resultaten van de tweede seizoenshelft. De nieuwe spelers hebben zeker voor een kwaliteitsimpuls gezorgd, die zorgde voor de 8e plaats in de overall ranking en het winnen van de 5e periode:D

Op naar de play-offs!

Geplaatst

zozo die ross is wel erg veel waard, kn je someteen voor lekkr veel verkopen en hij heeft ook hele goede stats ik snap nie wat ie bij Omni doet. Maa da is voor jou geen zorg zolang hij blijft spelen en scoren.

ik vind dit een leuke novell en zal hemzeker blijven volgen !!!

Edit: P.S gefeliciteerd met bereiken van play-offs

Geplaatst
  • Auteur

Nah, hij komt uit de Peruviaanse competitie, dus dan wil ie zelfs naar Omniworld. PSV en Feyenoord zijn al wel in 'm geinteresseerd.:D

Geplaatst

Die Peruviaanse competitie had ik nooit aangezet, nooit geweten dat daar spelers zo goedkoop en makkelijk vandaan gehaald konden worden. Zelfs de salarissen zijn lachertjes. :)

Geplaatst
  • Auteur
Die Peruviaanse competitie had ik nooit aangezet, nooit geweten dat daar spelers zo goedkoop en makkelijk vandaan gehaald konden worden. Zelfs de salarissen zijn lachertjes. :)

Je hoeft 'm niet eens aan te zetten, ik speel deze game met enkel de Nederlandse competitie geselecteerd;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.