Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Wat? Moeten we naar Finland voor deze challenge? Ik heb dus nog helemaal nooit in Finland gespeeld, maar gelukkig wel eens LLM geprobeerd in de Conference. Ik heb er dus wel enigszins ervaring mee. Ik dacht dus, laat ik het eens proberen. Ik merkte dat er wel enige transfers nodig waren om dit team aan de praat te krijgen. Marca vond ik een fantastische linksback voor deze club. Rouhikko heb ik gehaald toen ik krap in de linksbacks kwam te zitten. Mikkola was een goede pinchhitter, wat hij ook een aantal keren bewezen heb en Vaisanen? Tja, ik weet ook niet waarom ik hem gehaald heb. Laten we maar gauw naar het bekertoernooi gaan. Ik had met de loting regelmatig geluk om een amateurclub te loten. In de vijfde ronde spelen we thuis tegen een club uit de eigen divisie, in de zevende ronde schakelen we knap een club uit uit de divisie boven ons en in de kwartfinale wederom een club uit onze eigen divisie. In de halve finale bleek onze moederclub Tampere United helaas een beetje te sterk. Dan de competitie. We boekten erg mooie resultaten en dat had ik niet verwacht. Doelstelling voor mij was top 5, het werd een tweede plaats, waar een titel zelfs heel dichtbij was. In de laatste wedstrijd scoorde Klubi namelijk uit een penalty en een eigen doelpunt, dus als dat niet gebeurt was hadden ze een punt minder gehad en waren wij kampioen geweest. Afijn, nu een mooie tweede plaats EN promotie. Tijd voor een feestje! Tot slot nog even een financieel berichtje. Het gaat ook hier goed met de club. Het hele seizoen door boekten we steeds kleine winsten, maar na de halve finale van de beker schoten de inkomsten heel erg omhoog. Ook werd op die dag promotie veiliggesteld. We staan nu rond de 70K in de plus, dus wie weet kunnen we voor komend seizoen een paar leuke transfers doen. Ik heb al een aantal namen op het oog.
Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Auteur Wat? Moeten we naar Finland voor deze challenge? Ik heb dus nog helemaal nooit in Finland gespeeld, maar gelukkig wel eens LLM geprobeerd in de Conference. Ik heb er dus wel enigszins ervaring mee. Ik dacht dus, laat ik het eens proberen. Ik merkte dat er wel enige transfers nodig waren om dit team aan de praat te krijgen. Marca vond ik een fantastische linksback voor deze club. Rouhikko heb ik gehaald toen ik krap in de linksbacks kwam te zitten. Mikkola was een goede pinchhitter, wat hij ook een aantal keren bewezen heb en Vaisanen? Tja, ik weet ook niet waarom ik hem gehaald heb. Laten we maar gauw naar het bekertoernooi gaan. Ik had met de loting regelmatig geluk om een amateurclub te loten. In de vijfde ronde spelen we thuis tegen een club uit de eigen divisie, in de zevende ronde schakelen we knap een club uit uit de divisie boven ons en in de kwartfinale wederom een club uit onze eigen divisie. In de halve finale bleek onze moederclub Tampere United helaas een beetje te sterk. Dan de competitie. We boekten erg mooie resultaten en dat had ik niet verwacht. Doelstelling voor mij was top 5, het werd een tweede plaats, waar een titel zelfs heel dichtbij was. In de laatste wedstrijd scoorde Klubi namelijk uit een penalty en een eigen doelpunt, dus als dat niet gebeurt was hadden ze een punt minder gehad en waren wij kampioen geweest. Afijn, nu een mooie tweede plaats EN promotie. Tijd voor een feestje! Tot slot nog even een financieel berichtje. Het gaat ook hier goed met de club. Het hele seizoen door boekten we steeds kleine winsten, maar na de halve finale van de beker schoten de inkomsten heel erg omhoog. Ook werd op die dag promotie veiliggesteld. We staan nu rond de 70K in de plus, dus wie weet kunnen we voor komend seizoen een paar leuke transfers doen. Ik heb al een aantal namen op het oog.
Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Je staat bovenaan en dat vind ik knap, alleen jammer dat je screen zo klein is.
Geplaatst 6 oktober 200717 jr. Auteur Je staat bovenaan en dat vind ik knap, alleen jammer dat je screen zo klein is. Bedankt voor je compliment. Ik zal mn volgende screens wat groter maken. Altijd lastig met Picturetrail, maar ik krijg Imageshack op de ene of andere manier niet aan de praat. Ik zal vast zeggen dat de prestaties in het vervolg wat minder worden. Ik sta nu, met nog 3 wedstrijden te gaan, op de tweede plaats, met 1 punt voorsprong op de nummer 3 en 4. Het gaat er dus om hangen qua promotie. In de beker sta ik nu in de halve finale, maar ik denk dat ik vrij kansloos ben. Ik speel namelijk uit tegen Tampere Utd, dus dat wordt heel erg moeilijk. Edit: Resultaten uit seizoen 1 staan in bovenste post !:)