Geplaatst 2 oktober 200717 jr. Ik ben nu twee jaar feyenoord en heb alles gewonnen wat er te winnen valt. Maar nu bieden zij mij steeds een nieuw contract, maar ik krijg ook geen andere aanbiedingen van andere clubs. Hoe kan dit? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel een nieuw contract van een andere club krijg? Bij voorbaat dank, Niiels.
Geplaatst 2 oktober 200717 jr. Auteur Ik ben nu twee jaar feyenoord en heb alles gewonnen wat er te winnen valt. Maar nu bieden zij mij steeds een nieuw contract, maar ik krijg ook geen andere aanbiedingen van andere clubs. Hoe kan dit? En hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel een nieuw contract van een andere club krijg? Bij voorbaat dank, Niiels.
Geplaatst 2 oktober 200717 jr. Heb hetzelfde probleem. Zit in 2016 met Feyenoord en heb nog nooit een aanbieding gekregen van een andere club. Alleen via de pers waar ik dan kon kiezen voor interesse tonene, geen interesse tonen of geen commentaar geven. En dat terwijl ik de beste manager van de wereld ben in de eregallerij (11 titels, 6x CL, 1x UEFA en 2x beker). Hetzelfde met nationale elftallen. Ben nog nooit benadert en als ik solliciteer, wijzen ze het af. Vind het ook maar raar en jammer.
Geplaatst 4 oktober 200717 jr. Auteur Kan iemand alsjeblieft helpen. Ik heb precies hetzelfde. Het kan toch niet zo zijn dat je voor altyd bij de zelfde club moet blijven toch?!
Geplaatst 4 oktober 200717 jr. Als een club zn manager ontslaat kun je ook open sollicitatie doen misschien willen ze je dan wel En misschien helpt het ook als je altijd je contract met 1 jaar verlengd, wellicht willen ze je dan eerder, ik doe dat ook met Brondby en ik moet wel regelmatig zeggen dat ik geen interesse in andere banen heb
Geplaatst 4 oktober 200717 jr. Als een club zn manager ontslaat kun je ook open sollicitatie doen misschien willen ze je dan wel En misschien helpt het ook als je altijd je contract met 1 jaar verlengd, wellicht willen ze je dan eerder, ik doe dat ook met Brondby en ik moet wel regelmatig zeggen dat ik geen interesse in andere banen heb Ik heb altijd een contractverlenging van 1 jaar genomen (mede omdat je dan ook meer kan afdingen bij het bestuur en vlugger je transferbudget krijgt). Ik heb ook wel een paar keer moeten zeggen dat ik geen interesse had, maar dat was via de pers. Dus niet tegen de club zelf. En eigenlijk wil ik het alleen maar om het af te wijzen :) Maar het komt gewoon niet :( Edit: Ik had Nederland, Italië en Engeland geselecteerd.
Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Ik heb ooit een keer bij PSV gespeeld. 3 keer landskampioen 3 keer beker 2 keer super cup en 2 verliezend finalist. Ontsloeg ROma hun manager en vroegen ze mij, dat had ik natuurlijk geaccepteerd. Maar5 jemoet wel meer dan 1 competitie selecteren. En als je bijvoorbeeld, Belgie en Nederland hebt, is de kans klein
Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Auteur Waar selecteer je dan al die competities? Want als dat helemaal aan het begin is dan moet ik dus opnieuw beginnen?
Geplaatst 5 oktober 200717 jr. Je moet voordat je begint kiezen welke competities je speelt daarna kun je het niet meer veranderen of opnieuw beginnen
Geplaatst 7 oktober 200717 jr. Als je ontslag neemt bij je huidige club heb je een grotere kans om aan de slag te gaan bij een andere club
Geplaatst 7 oktober 200717 jr. Als je ontslag neemt bij je huidige club heb je een grotere kans om aan de slag te gaan bij een andere club dat hoef niet persee, maar als je helemaal begint kan je normaal 3 competities te gelijk aanvinken, als je eerst dan op geavanceerde opties klikt kan je meer dan 3 competitie selecteren. Wel zo handig, voor de database. Zo heb je ook een grotere kans op een aanbieding van een andere club. Tenminste bij mij