Geplaatst 1 oktober 200717 jr. Topicnaam zegt het al Heb jij vaak las van een blesure golf of blijft het je achter volgen: zo ja, hoe ga jij hier mee om Ik heb nu namelijk met PSV, 3 van de 5 spitsen gebleseerd, komen zeterug zijn ze fit genoeg, raken ze weer geblesseerd. Hoe gaan jullie hier mee om ??
Geplaatst 1 oktober 200717 jr. Auteur Topicnaam zegt het al Heb jij vaak las van een blesure golf of blijft het je achter volgen: zo ja, hoe ga jij hier mee om Ik heb nu namelijk met PSV, 3 van de 5 spitsen gebleseerd, komen zeterug zijn ze fit genoeg, raken ze weer geblesseerd. Hoe gaan jullie hier mee om ??
Geplaatst 1 oktober 200717 jr. Heb ik ook een paar keer gehad dat ineens de helft van mijn spitsen geblesseerd waren. Dan laat ik meestal gewoon mijn toppertjes in wording spelen aka Millan/Andrade/... Als die het niveau niet aankunnen probeer ik een speler te lenen.
Geplaatst 1 oktober 200717 jr. Ligt eraan in welk seizoen je zit :) Denk dat ze minstens 16 (?) moeten zijn voor te mogen spelen. Weet niet precies hoe dat in NL is.