Geplaatst 30 september 200717 jr. Ik heb een vraag hierover. Bij mij staat deze na anderhalf jaar op 7 :cab: terwijl ik psv ben en heb ik de Nederlanders Nigel de Jong, Bouma, Mendes da Silva, El Almahdi en Huntelaar heb gekocht. Ook heb ik 3 brazilianen gekocht. Hoe kan ik dit omhoog krijgen? Moet ik meer Nederlanders kopen of moet ik meer spelers uit de Eredivisie kopen? :(
Geplaatst 30 september 200717 jr. Auteur Ik heb een vraag hierover. Bij mij staat deze na anderhalf jaar op 7 :cab: terwijl ik psv ben en heb ik de Nederlanders Nigel de Jong, Bouma, Mendes da Silva, El Almahdi en Huntelaar heb gekocht. Ook heb ik 3 brazilianen gekocht. Hoe kan ik dit omhoog krijgen? Moet ik meer Nederlanders kopen of moet ik meer spelers uit de Eredivisie kopen? :(
Geplaatst 30 september 200717 jr. wat maakt jouw het uit dat het een 7 is, daar heb je toch geen last van als je speelt. maar als je toch omhoog wil hebben moet je proberen veel nederlanders te kopen die in de eredivisie spelen. en ik dacht dat het verkopen van buitenlanders ook helpt maar dat weet ik niet zeker
Geplaatst 3 oktober 200717 jr. Binnenlandse transfer, dat betekent dat je spelers (Oezbeken of Nederlanders, dat maakt niet uit) uit Nederland haalt. Niet dat je Nederlanders uit het buitenland haalt.
Geplaatst 3 oktober 200717 jr. Vind het wel een heel domme profielseigenschap dan. Dacht dat het enigszinds nog iets te maken had met nationaliteit. Voor dat op 20 te hebben is je club waarschijnlijk alleen maar goed genoeg om de titel te krijgen in bv. Nederland. In Spanje zal dat wel anders zijn waarschijnlijk, maar dan betaal je er ook extra voor.