Geplaatst 26 september 200717 jr. Misschien is dit een domme vraag en staat het ergens maar ik kon het niet vinden, kan iemand mij een link geven waar uitgelegd word hoe je een spelers positie kan omtrainen, of het hier een beetje stap voor stap uitleggen aub. (Ik ben trouwens Villareal net begonnen :checkit: , net 4-0 achter tegen espanyol en nog 5-4 gewonnen :< :< . ) :mrgy: Mattias Fernandez :mrgy:
Geplaatst 26 september 200717 jr. Auteur Misschien is dit een domme vraag en staat het ergens maar ik kon het niet vinden, kan iemand mij een link geven waar uitgelegd word hoe je een spelers positie kan omtrainen, of het hier een beetje stap voor stap uitleggen aub. (Ik ben trouwens Villareal net begonnen :checkit: , net 4-0 achter tegen espanyol en nog 5-4 gewonnen :< :< . ) :mrgy: Mattias Fernandez :mrgy:
Geplaatst 26 september 200717 jr. Je klikt op een speler. Dan zie je links boven aan zo'n lijstje met vorm en training enzo. Je moet dacht ik naar training en daar kan je positie veranderen, dus omtrainen.
Geplaatst 26 september 200717 jr. Bij het overzicht van een speler staan o.a. posities en training. Bij posities kun je zien op welke posities de speler inzetbaar is. Onder training heb je vervolgens "overzicht" en "eigenschappen" dacht ik. Bij overzicht kun je een positie kiezen waarop die speler gaat trainen.