Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

3 novelles starten in 1 week? Maar goed, succes. En wat jij als spelerslijst hebt klopt voor geen meter :).

Geplaatst

raar/warrig begin...

Geplaatst
3 novelles starten in 1 week? Maar goed, succes. En wat jij als spelerslijst hebt klopt voor geen meter :)

hij doelt op oud spelers van Beveren

Geplaatst

O, dan is het goed. Maar wat ik ook niet echt positief vindt, is dat er een lay-out gemaakt wordt voor iemand anders, maar dat hij het dan zeg maar afpakt.

Geplaatst
O, dan is het goed. Maar wat ik ook niet echt positief vindt, is dat er een lay-out gemaakt wordt voor iemand anders, maar dat hij het dan zeg maar afpakt.

Dat is idd niet echt netjes. Zoiets kun je beter even overleggen. Maar verder veel succes nog.

Geplaatst

Waarom gebruik je mijn lay-out?

Dit is zeker niet in overleg gebeurd..

Had je het gevraagd had ik er over na kunnen denken en je misschien een beter bestandje kunnen geven maar dit is niet echt netjes..

Ik vind niet dat je deze lay-out mag gebruiken want hier staat mijn naam op en zonder toestemming

Geplaatst
  • Auteur

Wegens gestolen Lay-Out+veel teveel gezaag sluit ik deze Novelle en mag er een slotje op

Geplaatst

Jij moet de regels nog eens lezen, waar slaat dit nou weer op? Je start een nieuw spel op en begint gelijk met een novelle, eerst 3 maanden ofzo spelen.

Geplaatst
Jij moet de regels nog eens lezen, waar slaat dit nou weer op? Je start een nieuw spel op en begint gelijk met een novelle, eerst 3 maanden ofzo spelen.

dat is een beetje overdreven he want dan moet je wel met veel zin aan je updates beginnen, alle da hangt af van je presentatie maar ik heb dan geen goesting meer om verder te spelen :D maar dit is wat overdreven, ik zou aan de mods willen aanraden om deze jongen aan te raden de regels eens goed door te lezen en als hij met layout wil werken, er een aanvraagt

Geplaatst

Ik bedoel, je moet 3 maanden ver zijn in het spel. Zodat je er ook zin hebt, want als je begint met een spel. En tegelijkertijd je novelle onderhoud, en op een gegeven moment heb je geen zin meer in het spel na 2 dagen, dan heeft het weinig nut he?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.