Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Zozo, ga je dan naakt over het veld lopen! :cab: Dan hoop ik maar dat je ze kampioen weet te maken. Veel succes er mee!

Geplaatst

Hopelijk komen daar geen foto's van dan :)

Veel succes in ieder geval, hopelijk lukt het je

Geplaatst

Gelukkig kom ik nooit in de kuip hoef ik jou ook niet naakt over het veld te zien rennen.

Geplaatst

Waarom die 2 vakken bovenin? Ik denk voor de wedstrijden of niet soms?

Geplaatst

Begin ziet er goed uit!

Alleen Iversen gehaald begrijp ik?

Met welke opstelling en taktiek speel je?

Geplaatst
  • Auteur

Alleen Iversen ja :) Ik zie wel rond de winter wat ik mis ;)

De tactiek

4-4-2

Met wat teaminstructies en spelersinstructies ;)

Geplaatst

Zo he, lekkere uitslag tegen Excelsior. En netjes gewonnen van de Graafschap. Je lay-out ziet er netjes uit. Zou je niet kunnen proberen een logo in de vakjes te zetten en dan de doelpuntenmakers ernaast. Dat fleurt het nog wat op. Is maar een idee hoor..! ;)

Geplaatst
  • Auteur
Zo he, lekkere uitslag tegen Excelsior. En netjes gewonnen van de Graafschap. Je lay-out ziet er netjes uit. Zou je niet kunnen proberen een logo in de vakjes te zetten en dan de doelpuntenmakers ernaast. Dat fleurt het nog wat op. Is maar een idee hoor..! ;)

Had ik ook al over nagedacht ;) Bedankt voor de commentaar

Geplaatst

Veel succes met de mooiste club van Nederland! Hopelijk pak je met jouw bewind een prijs en sleep je Feyenoord weer terug naar de absolute top waar het thuis hoort! Succes verder!

Geplaatst

Echt spektakel tegen excelsior. Als je geen kampioen word zet ik de tv wel uit. Vind ik niet zo erg :D. Succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

otkx0j.png

Die 2-2moest dus 2-0 zijn.

Next: Twente - Feyenoord

Feyenoord - Willem 2

Geplaatst

Je hebt Iversen op de bank? Want een niet scorende Iversen in de basis kan gewoonweg niet! :p

Geplaatst
  • Auteur

Makaay speelt zo goed en Vagner ook dus eig moet Iversen wel schuiven maar in het middenveld kan hij me ook bekoren hoor :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.