Geplaatst 22 september 200717 jr. Met welke instructie zorg je ervoor dat een speler zich opstelt bij een corner zodat hij een afvallende bal vanaf de 2de lijn richting goal poeiert? alvast bedankt :)
Geplaatst 22 september 200717 jr. Auteur Met welke instructie zorg je ervoor dat een speler zich opstelt bij een corner zodat hij een afvallende bal vanaf de 2de lijn richting goal poeiert? alvast bedankt :)
Geplaatst 22 september 200717 jr. Met welke instructie zorg je ervoor dat een speler zich opstelt bij een corner zodat hij een afvallende bal vanaf de 2de lijn richting goal poeiert? alvast bedankt :) Buiten strafschopgebied ofziets dacht ik ?
Geplaatst 22 september 200717 jr. Auteur Die is er niet? Ik zat zelf te denken aan: buiten rechthoek?
Geplaatst 22 september 200717 jr. ja klopt, het is buiten rechthoek, ik heb daar altijd sneijder staan ;)
Geplaatst 23 september 200717 jr. Auteur En die corners komen er soms ookal heb je instellen aan '1e paal'?
Geplaatst 23 september 200717 jr. Hier gebeurt dat ook regelmatig dat Greene mijn orders negeert en die bal naar de (vrijstaande) man buiten het strafschopgebied shot. Ben er niet zo tevreden mee :(
Geplaatst 25 september 200717 jr. Hier gebeurt dat ook regelmatig dat Greene mijn orders negeert en die bal naar de (vrijstaande) man buiten het strafschopgebied shot. Ben er niet zo tevreden mee :( Dit probleem heb ik inderdaad ook, is best wel lastig want ik heb Zigic opgesteld staat bij de 1e paal, en die scoort er normaal gesproken ook redelijk veel.
Geplaatst 25 september 200717 jr. Hier gebeurt dat ook regelmatig dat Greene mijn orders negeert en die bal naar de (vrijstaande) man buiten het strafschopgebied shot. Ben er niet zo tevreden mee :( Dit probleem heb ik inderdaad ook, is best wel lastig want ik heb Zigic opgesteld staat bij de 1e paal, en die scoort er normaal gesproken ook redelijk veel. Toen had ik er Iversen nog staan (nu te oud) dus scoorde ik er ook een pak doelpunten mee. Maar daar ging het bij mij niet echt om. Een slechtere corner of controle van de man waar de bal naar toe gaat en je hebt een gevaarlijke counter tegen. :wall: