Geplaatst 22 september 200717 jr. Voorbereiding: Inkomende transfers Uitgaande transfers Geleende spelers uitgeleende spelers Noteringen titelstrijd eerste divisie
Geplaatst 22 september 200717 jr. Auteur Voorbereiding: Inkomende transfers Uitgaande transfers Geleende spelers uitgeleende spelers Noteringen titelstrijd eerste divisie
Geplaatst 22 september 200717 jr. John Keister is een geweldige versterking.. Werd bij mij topscoorder in seizoen 1 met 24 goals
Geplaatst 22 september 200717 jr. Raar dat er staat dat je nauwelijks wijzigingen hebt terwijl je toch wel het een en ander aan transfers hebt gedaan.
Geplaatst 23 september 200717 jr. Aan Geagea en Keister ga je enorm veel plezier beleven, Keister speelt de pannen van het dak in mijn game, zowel in seizoen 1 als 2.
Geplaatst 23 september 200717 jr. Ik heb hem ook van mijn moederclub HJK en hij scoort in de voorbereiding aan de lopende band.
Geplaatst 24 september 200717 jr. Auteur Keister ken ik nog van mijn HJK game enkele maanden terug en Gaegea valt ook zeer goed mee, alleen de resultaten nog niet. Binnenkort volgt er een update.