Geplaatst 21 september 200717 jr. Na een aantal drukke dagen mijn eerste update. Transfers In: Transfers Uit: Geleende Spelers: Selectie: Financiën: Gespeelde wedstrijden: En dan maak je ook nog eens zo'n gekke wedstrijd mee, 2-2 vier eigendoelpunten. Stand Competitie: Beker:
Geplaatst 21 september 200717 jr. Auteur Na een aantal drukke dagen mijn eerste update. Transfers In: Transfers Uit: Geleende Spelers: Selectie: Financiën: Gespeelde wedstrijden: En dan maak je ook nog eens zo'n gekke wedstrijd mee, 2-2 vier eigendoelpunten. Stand Competitie: Beker:
Geplaatst 24 september 200717 jr. Auteur Het eerste seizoen is afgelopen, een goed seizoen waarbij promotie werd afgedwongen. Wedstrijden: Eindstand: Financiën:
Geplaatst 24 september 200717 jr. Mooi man en daarbij maak je ook nog eens financieel een hele hoop goed.
Geplaatst 24 september 200717 jr. Auteur Mooi man en daarbij maak je ook nog eens financieel een hele hoop goed. Thanks, dat komt mede dankzij de vele vriendschappelijke wedstrijden, dat heeft me aardig wat geld opgeleverd.
Geplaatst 29 september 200717 jr. Auteur Seizoen 2 is inmiddels afgelopen, een uitstekend seizoen, al zeg ik het zelf:checkit: Transfers in: Transfers uit: Selectie: League Cup: Beker: Kwartfinale behaalt, maar vergeten screen te maken, screen volgt later. Competitie: Overzicht: