Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Is Barcelona weer is té goed?

Wint Zwolle of Fortuna Sittard de Champions League?

Post het hier!

Bij mij is Feyenoord zwaar goed met :

Velduizen

Kabiasvilli

Oleg Huysef

Saha

v. Nistelrooy

ongelofelijk..

Geplaatst
  • Auteur

Is Barcelona weer is té goed?

Wint Zwolle of Fortuna Sittard de Champions League?

Post het hier!

Bij mij is Feyenoord zwaar goed met :

Velduizen

Kabiasvilli

Oleg Huysef

Saha

v. Nistelrooy

ongelofelijk..

Geplaatst

Bij NEC game, Ajax en Feyenoord en PSV een beetje, maar ik win wel van ze en kwam in het 2e seizoen zelfs in de kwartfinale van de CL.

Geplaatst

In mijn huidige game (zit nu in 2012) is NAC Breda veeeeeeeeels te goed... mja, zal wel komen omdat ik er de trainer ben :p

Geplaatst

bij mij AA Gent en Moeskroen.

RC Genk speelt daarentegen in de tweede klasse...

(2012-2013)

Geplaatst

:cab: WTF? 8500? Zelfs Ajax, Feyenoord of PSV heeft nog niet zoveel, geloof ik.

Geplaatst

VVV, Excelsior en andere degradatiekandidaten starten bij mij altijd gelijk hoog, als 1e in de eerste paar wedstrijden...

Geplaatst
:cab: WTF? 8500? Zelfs Ajax, Feyenoord of PSV heeft nog niet zoveel, geloof ik.

Die hebben 7500. ADO wint ook vaak de beker en in het 2e seizoen (Na hun promotie...) halen ze meteen Europees voetbal

Geplaatst

Zwolle is ook altijd goed bij mij. Die kunnen ook na het 1e seizoen altijd miljoenen investeren en trekken gewoon nog grote/bekende namen aan

Geplaatst

Hier hebben PSV en Ajax altijd een superslechte seizoensstart (Ajax vorig seizoen een 1/21) maar worden dan meestal nog 2e en 3e.

Nog niet echt superteams hier. (buiten mijn Feyenoord dan natuurlijk :p)

Geplaatst
Zwolle is ook altijd goed bij mij. Die kunnen ook na het 1e seizoen altijd miljoenen investeren en trekken gewoon nog grote/bekende namen aan

Haha idd.. begin seizoen 2 trekken ze Ben Haim aan, van Chelsea.

Geplaatst

Barcelona:huhu:

Ze hebben:

Sergio Agüero

Luis Lionel Messi

Ronaldinho

Falcao

Samuel Eto'o

Javier Mascherano

en eerst ook nog Kaká, maar die heb ik van hen gekocht:*)

Geplaatst

Hier speel ik liever tegen Ajax en PSV dan tegen Heereveen en Vitesse. :cab:

Niet dat die 2 laatste zo'n grote namen in hun ploeg hebben, ik heb het er toch nooit makkelijk mee.

Geplaatst

ik kan nooit van chelsea winnen! dat is echt hindelijk.

Geplaatst
ADO, die hebben een reputatie van 8500 in de editor :cab:

Ongelofelijk.

Ik gebruik nooit een editor, maar als je met een dwerg heel goed gaat gaat dat getal dan vanzelf omhoog ?

Of is dat alleen met computer teams ?

Geplaatst
ADO, die hebben een reputatie van 8500 in de editor :cab:

Ongelofelijk.

Ik gebruik nooit een editor, maar als je met een dwerg heel goed gaat gaat dat getal dan vanzelf omhoog ?

Of is dat alleen met computer teams ?

als je goede resultaten haalt, gaat je reputatie ook omhoog, kijk maar zelf als je langere game doet en je doet LLM en je komt met die club in de hogere divisies, je komt verder in bekers, eventueel uiteindelijk europees, dan komen al betere spelers als je vervolgens daar ook nog goede resultaten haalt, kampioenschappen, europese titels, dan zullen ook de toppers willen komen.

dus dat gaat vanzelf omhoog, of omlaag, als je een club hebt die niks meer presteerd :p

Geplaatst

Ik vind het met Liverpool altijd zeer lastig om van Manchester United te winnen. Rooney scoort meestal wel 3 doelpunten, waardoor ik meestal nipt met 3-2 o.i.d. verlies. Theo Janssen van Vitesse zorgt bij mij ook altijd voor de nodige opwinding met zijn vrije trappen.

Geplaatst

Zwolle en Ado presteren bij mij altijd heel goed wanneer ik met Feyenoord speel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.