Geplaatst 21 september 200717 jr. Dit is men eerste novelle. ik zal beginnen met een verhaallijn en die brengt mij steeds dichter naar mijn club.... Verwacht niet dat ik elke dag update maar wel zeer regelmatig. Veel plezier en met vragen/tips/kritiek meld het even! Daar was ik aan toen zeg, een week lekker chillen in turkije! Lekker met me meissie alleen zijn en genieten van zon, zee en strand. Beter dan dat k*t weer in Belgie. Ik zal me gelijk voorstellen, Bosman Sjordy 18 jaar, student ,Shana mijn vriendin, en ik gaan dus op vakantie, we gaan met het vliegtuig. We praten met elkaar en we zien aan elkaar dat we er allebei veel zin in hebben. Langs de paspoort controle, niks aan de hand. Gelukkig zijn die controles nog niet heel streng op de nieuwe soort wiet, dus makkelijk mee te nemen. Na een paar uur vliegen komen we aan op plaats van bestemming, het vliegveld van Antalya. We krijgen onze spullen en pakken de bus naar Side. We zitten in een heel mooi hotel, en het blijken aardige mensen te zijn. Wat ons opvalt zijn het veel Engelse en Britten in ons hotel, zie ik hier een uitdaging voor mijn vakantie. We komen op onze kamer en gaan gelijk naar ons bed we zijn beide erg **** en moe. De volgende ochtend wordt ik zwetend wakker, en nee, niet van de zon…. Van wat dan wel??? Next Update !!!
Geplaatst 21 september 200717 jr. Auteur Dit is men eerste novelle. ik zal beginnen met een verhaallijn en die brengt mij steeds dichter naar mijn club.... Verwacht niet dat ik elke dag update maar wel zeer regelmatig. Veel plezier en met vragen/tips/kritiek meld het even! Daar was ik aan toen zeg, een week lekker chillen in turkije! Lekker met me meissie alleen zijn en genieten van zon, zee en strand. Beter dan dat k*t weer in Belgie. Ik zal me gelijk voorstellen, Bosman Sjordy 18 jaar, student ,Shana mijn vriendin, en ik gaan dus op vakantie, we gaan met het vliegtuig. We praten met elkaar en we zien aan elkaar dat we er allebei veel zin in hebben. Langs de paspoort controle, niks aan de hand. Gelukkig zijn die controles nog niet heel streng op de nieuwe soort wiet, dus makkelijk mee te nemen. Na een paar uur vliegen komen we aan op plaats van bestemming, het vliegveld van Antalya. We krijgen onze spullen en pakken de bus naar Side. We zitten in een heel mooi hotel, en het blijken aardige mensen te zijn. Wat ons opvalt zijn het veel Engelse en Britten in ons hotel, zie ik hier een uitdaging voor mijn vakantie. We komen op onze kamer en gaan gelijk naar ons bed we zijn beide erg **** en moe. De volgende ochtend wordt ik zwetend wakker, en nee, niet van de zon…. Van wat dan wel??? Next Update !!!
Geplaatst 21 september 200717 jr. Auteur dit is eenigste update dat ik dat zal doen volgende update word zelf verzonen ik kopieerde een stukje wegens het men eeste keer is dus ging ik wat Inspiratie opdoen Volgende updates worden zelf gemaakt
Geplaatst 21 september 200717 jr. Ik heb er met Dartek over gesproken. Geen gezeur meer over het gestolen stuk. Ontopic!
Geplaatst 21 september 200717 jr. dit is eenigste update dat ik dat zal doen volgende update word zelf verzonen ik kopieerde een stukje wegens het men eeste keer is dus ging ik wat Inspiratie opdoen Volgende updates worden zelf gemaakt Ooh okee, nou, succes dan maar he.;)
Geplaatst 21 september 200717 jr. Auteur zet hier maar slotje op en volg men andere novelle Road To Italia