Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jullie zullen wel weer denken: Toch niet wéér een novelle over Feyenoord. Maar het is toch echt zo. Dit is mijn eerste novelle en ik begin net een beetje met Paint.net te werken en om te oefenen doe ik dat het liefst met m'n eigen kluppie Feyenoord. Bovendien is het een behoorlijk lastige opgave om van het Feyenoord dat je krijgt bij FM 2007 (zonder updates) een aardig team te smeden. Dus bij deze:

untitledti7.png

• Antwoorden 126
  • Weergaven 309
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Jullie zullen wel weer denken: Toch niet wéér een novelle over Feyenoord. Maar het is toch echt zo. Dit is mijn eerste novelle en ik begin net een beetje met Paint.net te werken en om te oefenen doe ik dat het liefst met m'n eigen kluppie Feyenoord. Bovendien is het een behoorlijk lastige opgave om van het Feyenoord dat je krijgt bij FM 2007 (zonder updates) een aardig team te smeden. Dus bij deze:

untitledti7.png

Geplaatst

Zonde dat je zo'n groot zwart vlak maakt voor de titel. :( Ik ben zeker geen Feyenoord Aanhanger, maar toch Succes.

Geplaatst

Dus je speelt zonder Makaay enzo?

Zonde maar goed.

Geplaatst
  • Auteur

ik vond het zwarte vlak overigens wel mooi, misschien dat ik het binnenkort dan wel verander, nog voorkeuren??

Jaa ik heb een gedownloadde versie en daar werken de patches enzo niet op, maarja, des te meer een uitdaging.

Geplaatst
  • Auteur

In de volgende post een update van alle transfers en de eerste uitslagen van de voorbereiding.

nummer3zd6.png

Geplaatst

Garay is een goede ankoop. Zonde dat het zonder update is

Geplaatst

Succes met 010. Vind zelf alleen het hoekje met het logo niet zo heel mooi. Misschien kun je daar iets aan veranderen.

Geplaatst

Hmmz oefenduels vind ik nog niet echt indrukwekkend ;) maar komt vast goed voor de competitie begint.

Geplaatst

Succes met feyenoord , aardige leesbare tekst en layout,

Geplaatst
  • Auteur

Ik geef nu nog even een overzichtje omdat ik 20 augustus de competitie begin tegen AZ

nummer5tz7.png

Geplaatst

charisteas is een overschatte speler in fm met hem in de spits was feyenoord niet te stoppen..

Geplaatst

Ziet er netjes uit geen gez**k met drukke achtergrond.

Een opmerking vrijdag18augustus zaterdag 19 ipv. 20 augustus :checkit:

Geplaatst

In mijn optiek was juist je wedstrijd tegen Groningen overtuigender omdat die uit gespeeld werd ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.