Geplaatst 17 september 200717 jr. De titel zegt het al, welke speler wil je graag hebben en waarom heb je hem nog niet ? [b]Naam van de speler:[/b] [b]De speler zijn club:[/b] [b]Positie[/b] [b]Jouw club:[/b] [b]Seizoen[/b] [b]Waarom wil je hem ?[/b] [b]Waarom heb je hem nog niet ?[/b] [b]Eventueel een screentje:[/b] Ik zal beginnen: Naam van de speler: Wayne Rooney De speler zijn club: Man Utd Positie S Jouw club: RC Genk Seizoen 2013/2014 Waarom wil je hem ? De naam in mijn team hebben :m: Waarom heb je hem nog niet ? Te duur om te kopen en hij verlengde zonet zijn contract tot 2018
Geplaatst 17 september 200717 jr. Auteur De titel zegt het al, welke speler wil je graag hebben en waarom heb je hem nog niet ? [b]Naam van de speler:[/b] [b]De speler zijn club:[/b] [b]Positie[/b] [b]Jouw club:[/b] [b]Seizoen[/b] [b]Waarom wil je hem ?[/b] [b]Waarom heb je hem nog niet ?[/b] [b]Eventueel een screentje:[/b] Ik zal beginnen: Naam van de speler: Wayne Rooney De speler zijn club: Man Utd Positie S Jouw club: RC Genk Seizoen 2013/2014 Waarom wil je hem ? De naam in mijn team hebben :m: Waarom heb je hem nog niet ? Te duur om te kopen en hij verlengde zonet zijn contract tot 2018
Geplaatst 17 september 200717 jr. Naam van de speler: Nistelrooy De speler zijn club: Real Positie S Jouw club: Ajax Seizoen 2008-2009 Waarom wil je hem ? Nederlandse spits, samen met Huntelaar in de spits!Gouden duo hoop ik Waarom heb je hem nog niet Te lang contract, te hoge transfersom
Geplaatst 17 september 200717 jr. Een beetje hetzelfde als dit; http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=12432&page=2