Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Deze novelle speel ik als speler en probeer ik het zover mogelijk te schoppen.

Ik hoop dat jullie mijn novelle met plezier volgen en veel positieve reacties geven.

Geschiedenis

Ik ben begonnen met voetballen op mijn 4de bij SC Millingen.

Ik vertrok mijn 8ste naar Achilles'29.

Daar werd ik ontdekt door VVV Venlo.

Ik werd elke dag opgehaald door het VVV Busje.

Niemand wist dat ik bij VVV voetbalde.

Op mijn 16de maakte ik de overstap naar Jong VVV.

Nu ben 18 jaar en zit nu bij RBC Roosendaal.

Seizoen 2006/2007

De coach zei al dat ik de kans kreeg om mij te bewijzen. Dat heb ik ook gedaan in de voorbereiding. We hebben 12 wedstrijden gespeeld en ik heb er 11 gescoord. Ik begon dus in de basis, met de weteschap dat ik moest scoren. In 38 wedstrijden had ik er 24 gescoord en 12 assists gegeven.

seizoen200607at1.png

De Overstap

Ik was vol in de aandacht vooral bij Eredivisieclubs. RBC had al een aantal boden afgewezen tot het geweldige bod van FC Utrecht kwam. Ik zat al tijdje rond de tafel en kwamen er maar niet uit. Ik wou te veel volgens hun, maar er waren nog zat clubs. Daar was AA Gent mijn 2de keus maar die bood nog weiniger. Ik belde mijn zakenwaarnemer op en ging naar FC Utrecht toe. Ik tekende het contract en voetbal nu dus in utecht.

Geplaatst
  • Auteur

Deze novelle speel ik als speler en probeer ik het zover mogelijk te schoppen.

Ik hoop dat jullie mijn novelle met plezier volgen en veel positieve reacties geven.

Geschiedenis

Ik ben begonnen met voetballen op mijn 4de bij SC Millingen.

Ik vertrok mijn 8ste naar Achilles'29.

Daar werd ik ontdekt door VVV Venlo.

Ik werd elke dag opgehaald door het VVV Busje.

Niemand wist dat ik bij VVV voetbalde.

Op mijn 16de maakte ik de overstap naar Jong VVV.

Nu ben 18 jaar en zit nu bij RBC Roosendaal.

Seizoen 2006/2007

De coach zei al dat ik de kans kreeg om mij te bewijzen. Dat heb ik ook gedaan in de voorbereiding. We hebben 12 wedstrijden gespeeld en ik heb er 11 gescoord. Ik begon dus in de basis, met de weteschap dat ik moest scoren. In 38 wedstrijden had ik er 24 gescoord en 12 assists gegeven.

seizoen200607at1.png

De Overstap

Ik was vol in de aandacht vooral bij Eredivisieclubs. RBC had al een aantal boden afgewezen tot het geweldige bod van FC Utrecht kwam. Ik zat al tijdje rond de tafel en kwamen er maar niet uit. Ik wou te veel volgens hun, maar er waren nog zat clubs. Daar was AA Gent mijn 2de keus maar die bood nog weiniger. Ik belde mijn zakenwaarnemer op en ging naar FC Utrecht toe. Ik tekende het contract en voetbal nu dus in utecht.

Geplaatst

Weer eens wat anders als idee. Heb je ook een screentje van jou als speler? Succes verder.

Geplaatst
  • Auteur
Seizoen 2007/2008 (1ste seizoenshelft)

Ik begon zoals ik al verwacht op de bank en ik kreeg een paar invalbeurten. Daaruit scoorde ik 3 keer, ik kreeg het vertrouwen van Willem Van Hanegem tegen concurrent FC Twente. we wonnen met 3-1 en ik scoorde 1 keer en gaf 2 assists. Ik had het vertrouwen gewonnen en stond elke wedstrijd in de basis. Ik scoorde in 17 wedstrijden 14 keer en gaf 6 assists. Ik had volgens mij veel intresse gewekt.

Transferperiode

Dit keer kwamen de clubs uit alle windstreken, ook uit Azie en Zuid Amerika. Verder kwam Parma,Newcastle,Ajax en Espanyol met een bod. FC Utrecht wees alles af en ik mocht alleen voor 3,000,000 vertrekken. Ik vertrok dus niet maar Nelisse vertrok naar Feyenoord voor 6 miljoen daar kwam Huysegums voor terug. Ik was blij met die aantrekking.

profielwa6.png
Geplaatst

Een leuk talentje. Gelukkig heb jij je eigen niet overdreven goed gemaakt zodat je nog door kan groeien. Succes verder.

Geplaatst

Zeer origineel!

Geplaatst

Zal wel 200 zijn of -10.

Opzich best leuk maar je mag het wel iets uitgebreider weergeven.

Geplaatst
  • Auteur
Seizoen 2007/2008

We zijn geeindigd op de 7de plaats en dat was ook wel onze doelstelling. In play-offs wonnen we alles en we spelen dus Ueffa Cup. Ik had er de 2de seizoenhelft 18 inliggen en was daarmee topscoorder van de Eredivisie. Ben ook 2de geworden in het Gouden Schoen Klassement. Gilardino was met net voor met 1 punt meer. Ik had wel veel intresse opgewekt en mijn voorkeur ging naar mijn 2de moederland Italie.

Transferperiode

3,000,000 was nog steeds de vraagprijs en Livorno,Parma,Juventus en Udinese kwamen met een bod van 2,500,000. FC Utrecht wou meer en toen kwam Juventus met het geweldige bod van 3,000,000. Het werd geaccepteerd en ik ging lang in onderhandeling. Ik wou wel maar ze boden me minder als Utrecht en ik zat op de bank en daar had ik geen zin in. Ik bleef dus bij FC Utrecht.

Geplaatst

Netjes dat je blijft. Wel raar dat juve minder biedt:P

Maar wel orgineel idee! ga doo!

Geplaatst
  • Auteur

Siezoen 2008/2009

Eredivisie

Top Oss 0-3 FC Utrecht

De 1ste competitiewedstrijd ging van start en we scoorden in de 3de minuut al meteen, Huysegums scoorde vanaf 20 meter. In de 14de minuut kreeg Top Oss een panalty maar Denneboom knalde hem over. Dat gaf ons weer zelfvertrouwen en ik maakte de 2-0 vlak voor rust. Ik liep op de keeper af en zag dat de keeper te ver uit zijn goal stond. Ik lobte hem over de keeper en 2-0. De 3-0 kwam vlak naar de rust door mij dit keer was het een kopbal vanuit een corner. Somers gaf mij die gelegenheid en daarvoor bedankt. Hun kregen nog een grote kans maar Vorm redde fantastisch.

FC Utrecht 2-0 SC Heerenveen

Dit keer ging het stroever, we moesten echt op gang komen om te scoren en dat lukte dan ook in 34ste minuut door Somers. Hij gaf voor en hij ging er zo in. De 2-0 liet lang op zich wachten en Alves werd steeds gevaarlijker, maar onze verdedigers waren goed bezig. In de 74ste minuut maakte ik een eind aan die spannende tijd door met een omhaal te scoren en er 2-0 van te maken.

AJAX 3-3 FC Utrecht

We begonnen heel slecht en Huntelaar scoorde er al gelijk 2 in 10 minuten. Maar Huysegums maakte in de 13de minuut alweer 2-1. Ajax maakte er in de 32ste minuut 3-1 van door diezelfde Huntelaar. Na de rust ging het steeds beten met ons ik scoorde uit een penalty de 3-2 en ik scoorde de 3-3 in de 89ste minuut door de keeper te verrassen met een afstandschot.

FC Utrecht 4-0 Haarlem

We hadden de doelpunten nog in de benen en ging rustig verder met scoren ik maakte de 1-0,2-0 en de 3-0 en het was aan Huysegums besteed om de 4-0 te maken. Wij wonnen met grote cijfers van Haarlem en Van hanegem was erg te spreken over ons.

Vitesse 0-1 FC Utrecht

Ik speelde niet mee, want Van Hanegem wou mij sparen voor de wedstrijd tegen PSV. Leroy George moest het overnemen en dat deed hij goed. Hij scoorde 1x door manjefic de keeper te omspelen. Het bleef 1-0 en we wonnen verdiend.

FC Utrecht 2-1 PSV

Zoals gezegd de topper tegen PSV, wij stonden 3de en hun 1ste. Ajax stond 2de. Het begon slecht want Farfan maakte de 0-1, wij hadden geen weerwoord de 1ste helft en het moest dus de 2de helft gebeuren. Het gebeurde ook ik scoorde 2x op aangeven van Huysegums. Ik sta nu op 10 en dat betekent dat ik topscoorder ben. We staan zelf 2de.

Uefa Cup

Rode Ster 0-2 FC Utrecht

We begonnen sterk met de 1-0 in de 4de minuut door moi. Door een mooie voorzet van Pranjic. We konden de 2-0 maken maar dat deden we niet. Vlak voor rust gebeurde het dan de 2-0 op naam van Pranjic. Met een geweldige goal vanaf de middenlijn.

FC Utrecht 1-1 Chelsea

Chelsea was zonder Shevchenko en Lampard naar Utrecht gekomen en dat zegt al wat. "Ze onderschatten ons" zei Van Hanegem "We moeten ons dus de naad uit de boks werken om te laten zien dat wij niet onderschat mogen worden" zei hij mooi. We deden ons best maar hun kwamen er doorheen en maakte de 0-1. Maar vlak voor tijd scoorde ik de 1-1 door Cech te passeren met een kopbal. Heel het Galgenwaard ontplofte.

FC Utrecht 3-0 Malmo FF

Malmo was geen partij we kwamen binnen 10 minuten met 2-0 voor door 2x Huysegums. Ik scoorde de laatste met een dribbel en rondde het perfect af met een schot in de lange hoek. We staan dus nu 2de in de poule en we moeten nog tegen Sporting Lissabon. Ik sta nu op 3 in de Uefa Cup.

Geplaatst
  • Auteur
Eredivisie

FC Groningen 0-3 FC Utrecht

We begonnen heel slap en lieten Groningen komen, wij loerde op de counter en daar kwam een doelpunt uit van moi. Keller gaf de lange bal en ik nam hem aan speelde de keeper uit en tikte binnen. De 2de goal kwam op naam van Huysegums. De 3de goal kwam weer van mij dit keer met een kopbal over de keeper heen. Groningen was kansloos en wij staan nog steed 2de.

FC Utrecht 2-2 NEC

NEC was een moeilijke partij voor ons en we kwamen ook met 0-2 achter. Huysegums wist 2x te scoren en daardoor hielden we de schade beperkt, ik speelde niet mee in verband met de wedstrijd tegen Feyenoord.

Feyenoord 4-4 FC Utrecht

Deze keer speelde ik wel en scoorde inde 3de en 10de minuut. Na de rust scoorde ik uit een penalty en kopte ik hem lang Timmer. Het jammere was dat Vorm er ook 4 had doorgelaten. We staan nu 4de en ik ben nog steeds topscoorder.

FC Utrecht 2-0 NAC

NAC was niks vergeleken met ons, ik stond bij penders die bijna geen conditie meer overhad. IK liep hem eruit of dat hij er niet eens stond. Hun speelden eigelijk met 10 man en wij met 12. We scoorden er 2 en die kwamen op naam van mij. Een kopbal en een afstandschot. We staan weer 3de.

AZ 0-1 FC Utrecht

Tegen Donk had ik het een stukkie moeilijker, maar ik kwam er een aantal keer langs en was erg gevaarlijk. Op een gegeven moment werd ik dubbelgedekt door Donk en door Escude. Ik had een moeilijk middag maar scoorde wel, hun hadden een corner genomen de bal ging razendsnel naar mij toe en ik kon hem gewoon binnenschieten.

FC Utrecht 2-0 Roda JC

Ik speelde niet vanwege een griepje en Huysegums stond alleen in de spits. Hij scoorde 2 keer en het werd ook 2-0. Keller had Oper in zijn zak. Van Hanegem was trots op de jongens en zijn dat we zo door moesten gaan.

De Graafschap 0-5 FC Utrecht

Ik had de middag van mijn leven, de wedstrijd begon slecht maar in de 14de minuut scoorde ik de 1-0 en vlak voor rust de 2-0. De Graafschap kreeg een penalty maar Vorm redde fantastisch. Huysegums maakte de 3-0 en ik de 4-0. De intresse werd groter van topclubs enz.

FC Utrecht 3-0 Heracles

De 3-0 betekende voor ons dat we 1ste stonden, ik scoorden er 1 en Huysegums scoorde 2 keer. In de winterstop vertrok hij of ik. We wouden allebei blijven maar als er een goed bod kwam gingen we weg.

FC Twente 0-0 FC Utrecht

Dit was volgens mij de 1ste wedstrijd dat ik niet had gescoord. het was een hartstikke saaie wedstrijd. Zonder enige kansen. Alleen had N'Kufo een kans maar die schoot hij over.

FC Utrecht 2-0 Willem II

Willem II was appeltje eitje voor ons, we wonnen makkelijk en ik scoorde er 2. Jammer genoeg viel Huysegums geblesseerd uit en hij was voor 3 maanden geblesseerd. Ik speel nu met George.

Sparta 0-3 FC Utrecht

Weer zo'n wedstrijd als vorige week gewoon rustig afmaken en dat deden we ook ik scoorde er 3 en die 3 werden aangegeven door George het liep erg goed tussen ons.

Uefa Cup

Sporting 0-0 FC Utrecht

FC Utrecht 3-0 Rode Ster

Chelsea 3-3 FC utrecht

Malmo 0-2 FC Utrecht

FC Utrecht 3-0 Sporting

Ik scoorde 8 keer en we zijn dus door naar de volgende ronde.

Transferperiode

Er werd op mij geboden door Ajax en door PSV.

Het werd allebei aanvaard maar ik wou niet vertrekken uit Utrecht.

Huysegums ging ook niet weg en George ook niet.

Geplaatst
  • Auteur
Seizoen 2008/2009

We waren 4de geworden en hadden de play-offs van Ajax gewonnen. Feyenoord was kampioen geworden en wij hadden de voorronde Champions League bereikt. Ik was topscoorder met 44 goals en had de gouden schoen gewonnen. Achter mij stonden Klose en Andrea Carraciolo.

Uefa Cup

Deze hadden we in de pocket en ik was het talent en de topscoorder. Ik scoorde er 14 en ik maakte de winnende in de finale.

Transferperiode

Na lang wachten kreeg ik mijn transfer naar Italie. Niet bij Parma of Juventus, maar bij Internazionale die niet veel betaalde. Ze betaalden helemaal niks want mijn contract was afgelopen. Ik was opgeroepen voor Oranje en het ging als maar verder.

Geplaatst

Leuk idee, je ben een werkloze manager dan? en je ´simuleert´ alles?

heb je misschien wel ergens gezet maar heb het niet gezien.

hopen dat je aan spelen toekomt... ze hebben daar nog steeds Adriano en Zlatan?

Geplaatst
  • Auteur
Voorbereiding

Zlatan was geblesseerd en kon zeker 11 maanden niet spelen. Jammer voor hem, Adriano was verkocht aan Chelsea en ze hadden mij en Rooney gekocht deze zomer. Wij begonnen ook in de basis van de voorbereiding, hij scoorde er 22 en ik scoorde er 19. We scoorden in totaal 60 keer.

Seizoen 2009/2010

Ik begon dus in de basis en scoorde er meteen 2 in de 1ste paar westrijden. Zlatan kwam terug maar raakte meteen weer geblesseerd. Ik scoorde er dit seizoen 22 en werd 2de in de gouden schoen. Rooney werd 1ste. We waren kampioen en Parma degradeerde.

Champions League

Die wonnen we ook en ik scoorde er 14 en 2 in de finale. Rooney scoorde er 8 en ik won het talent van het toernooi. In de finale verliep goed en we wonnen van Barcelona. Ik maakte er 2 en 2 op meesterlijke wijze een met een omhaal en een van 40 meter. We wonnen met 4-1.

Transfermarkt

Nu begon het pas, de clubs stonden in rijen nu Ibrahimovic weer fit was. Ik werd niet verkocht maar verhuurd aan AS Roma. Die spelen nu Uefa Cup en hebben die vorig jaar ook gewonnen. Ik voetbalde dus met Totti mijn held.

Italie/Nederland

Ik koos voor Italie en we wonnen het WK. Ik speelde de kwartfinale t/m de finale. Ik scoorde er 5 en ik werd talent van het toernooi. Mijn droom was uitgekomen. Ik stond nu samen met Toni en Totti in de spits en ik stond voor altijd in het Italiaanse team.

Geplaatst

ik snap nou niet wat je precies doet en ben je nou international voor nl of italie want in begin zei je al dat je opgeroepen was enzo

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.