Spring naar bijdragen

Persoonlijke instellingen, wanneer wat instellen.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo,

Ik ben nu bezig voor mijn team (VVV) een goed werkende tacktiek in te stellen.Maar ik weet eerlijk gezegd niet goed wanneer je wat bij een bepaalde speler in moet stellen. Neem nou een speler van mij Jan Vertonghen ik heb deze gehuurd en zou hem graag VC zien staan.

Zijn verdedigende punten zijn :

koppen : 16

passen : 13

tackle : 8

snelheid : 12

Wat moet je dan bij persoonlijke instellingen invullen bij bijv. mandekking ?

Weet namelijk niet wanneer je een verdediger korte mandekking moet geven of wanneer juist zone verdediging, hulp zou fijn zijn.

B.V.D.

Geplaatst
  • Auteur

Hallo,

Ik ben nu bezig voor mijn team (VVV) een goed werkende tacktiek in te stellen.Maar ik weet eerlijk gezegd niet goed wanneer je wat bij een bepaalde speler in moet stellen. Neem nou een speler van mij Jan Vertonghen ik heb deze gehuurd en zou hem graag VC zien staan.

Zijn verdedigende punten zijn :

koppen : 16

passen : 13

tackle : 8

snelheid : 12

Wat moet je dan bij persoonlijke instellingen invullen bij bijv. mandekking ?

Weet namelijk niet wanneer je een verdediger korte mandekking moet geven of wanneer juist zone verdediging, hulp zou fijn zijn.

B.V.D.

Geplaatst

Ik gebruik korte mandekking enkel als mijn verdediger zijn directe tegenstander een goede kopper is. Voor de rest gebruik ik gewoon zone.

Geplaatst

Vertonghen is meer een verdedigende middenvelder dan een centrale verdediger. Hij is ook vrij zwak in tackelen. Passing is niet het meest belangrijke bij een verdediger. Tackelen, mandekking en koppen zijn de main-attributes qua technische kant. Positiespel, concentratie van de mentale kant en kracht en springen bij de fysieke kant. Anticipatie en beslissingen zijn ook zeker van belang. Uitgebreide uitleg kun je vinden op http://www.manutd.nl

En ja, wat GroteSmurf zegt. Hij heeft 't vast van een geniaal iemand. :LO:

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb nog een paar vraagjes over persoonlijke isntellingen :

1. Als een verdediger bijv 15 of hoger voor tacjelen heeft moet je dan instellen hard ? of juist niet ?

2. Als een speler 15 of hoger heeft voor passen wat kun je dan het beste instellen kort of direct of juist lange bal ?

3. En als een verdediger 15 of hoger voor mandekking heeft moet je hem dan op de man laten verdedigen of zone ?

Alvast Bedankt.

Geplaatst

1. Als een verdediger bijv 15 of hoger voor tacjelen heeft moet je dan instellen hard ? of juist niet ?

2. Als een speler 15 of hoger heeft voor passen wat kun je dan het beste instellen kort of direct of juist lange bal ?

3. En als een verdediger 15 of hoger voor mandekking heeft moet je hem dan op de man laten verdedigen of zone ?

1. Hard tackelen

2. Mixed of kort

3. Ligt aan de tegenstander, maar mandekken kan. Ligt ook aan de overige skills...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.