Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Oranje steelt winst tegen Albanië

Albanië - Nederland, woensdag 12 september 2007.

‘90+1 0-1 Ruud van Nistelrooy

Geel: Kapllani, Dallku, Duro (Albanië), Van Persie, De Zeeuw, Melchiot, Sneijder, Van Nistelrooy (Nederland).

Rood: Cana/’88 (Albanië)

Albanië: Begaj, Dallku, Curri, Dede, Vangjeli, Muka, Lala, Cana, Duro (Haxhi/’70), Boogden (Bulku/’84), Kapllani(Bushi/’46).

Nederland: Van der Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Bouma (Emanuelson/’64), Sneijder, De Zeeuw, Van Bronckhorst, Van Persie (Van der Vaart/’76), Van Nistelrooy, Babel (Kuijt/’76).

6b9r0oi.png

Van Nistelrooy was zichtbaar blij met de late treffer.

Hoogstaand was het optreden van Nederland weer niet, maar er werd in blessuretijd toch nog de winnende treffer gemaakt. Het was Urby Emanuelson die vanaf links de voorzet gaf en daar stond Ruud van Nistelrooy om de bal met een halve omhaal in de verre hoek te schieten. Nederland komt voor, 0-1, het is gelijk de eindstand want de wedstrijd werd eerder afgefloten wegens vuurwerk van Albanese supporters. Het was een avond om de bank te begroeten, voeten op tafel, drankje erbij en Nederland kijken. Al snel werd duidelijk dat het niet veel zou worden dus schakel je automatisch over naar andere zenders. Tussendoor even heen en weer schakelen om de wedstrijd van Nederland toch maar te volgen. Maar nee, het werd er niet beter op en er werden zelfs doelpunten voor Albanië afgekeurd. Engeland tegen Rusland was een betere wedstrijd met een mooie goal van Michael Owen. Toch maar Nederland kijken, omdat je toch wilt weten of ze gaan winnen. Het bleef een wedstrijd zonder pit, maar net dat je alle hoop opgeeft en uit de bank wilt komen schiet die malle Van Nistelrooy met een halve omhaal de bal er toch nog in. Juichen zit er voor mij niet in, ik ben het zat met het Nederlands elftal. Het spel is belabberd en ik sla mezelf voor me kop als ik zie dat Clarence Seedorf op de bank zit. Nee, het is tijd voor iets anders. Nederland moet weer goed gaan voetballen en de formatie aan het materiaal aanpassen. De spelers komen van clubs waar ze 4-4-2 of een variant erop spelen, maar wat doet onze bondscoach? Juist, die gaat voor 4-3-3... het Nederlands elftal moet veranderen en dat is een uitstekende taak voor mij. Ik zal laten zien dat Nederland heersend en attractief voetbal kan spelen, aan mij de taak om weer eens een grote prijs zoals het EK of het WK te winnen. Ik, Clasen, ga Nederland weer aan de top brengen!

• Antwoorden 72
  • Weergaven 153
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Oranje steelt winst tegen Albanië

Albanië - Nederland, woensdag 12 september 2007.

‘90+1 0-1 Ruud van Nistelrooy

Geel: Kapllani, Dallku, Duro (Albanië), Van Persie, De Zeeuw, Melchiot, Sneijder, Van Nistelrooy (Nederland).

Rood: Cana/’88 (Albanië)

Albanië: Begaj, Dallku, Curri, Dede, Vangjeli, Muka, Lala, Cana, Duro (Haxhi/’70), Boogden (Bulku/’84), Kapllani(Bushi/’46).

Nederland: Van der Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Bouma (Emanuelson/’64), Sneijder, De Zeeuw, Van Bronckhorst, Van Persie (Van der Vaart/’76), Van Nistelrooy, Babel (Kuijt/’76).

6b9r0oi.png

Van Nistelrooy was zichtbaar blij met de late treffer.

Hoogstaand was het optreden van Nederland weer niet, maar er werd in blessuretijd toch nog de winnende treffer gemaakt. Het was Urby Emanuelson die vanaf links de voorzet gaf en daar stond Ruud van Nistelrooy om de bal met een halve omhaal in de verre hoek te schieten. Nederland komt voor, 0-1, het is gelijk de eindstand want de wedstrijd werd eerder afgefloten wegens vuurwerk van Albanese supporters. Het was een avond om de bank te begroeten, voeten op tafel, drankje erbij en Nederland kijken. Al snel werd duidelijk dat het niet veel zou worden dus schakel je automatisch over naar andere zenders. Tussendoor even heen en weer schakelen om de wedstrijd van Nederland toch maar te volgen. Maar nee, het werd er niet beter op en er werden zelfs doelpunten voor Albanië afgekeurd. Engeland tegen Rusland was een betere wedstrijd met een mooie goal van Michael Owen. Toch maar Nederland kijken, omdat je toch wilt weten of ze gaan winnen. Het bleef een wedstrijd zonder pit, maar net dat je alle hoop opgeeft en uit de bank wilt komen schiet die malle Van Nistelrooy met een halve omhaal de bal er toch nog in. Juichen zit er voor mij niet in, ik ben het zat met het Nederlands elftal. Het spel is belabberd en ik sla mezelf voor me kop als ik zie dat Clarence Seedorf op de bank zit. Nee, het is tijd voor iets anders. Nederland moet weer goed gaan voetballen en de formatie aan het materiaal aanpassen. De spelers komen van clubs waar ze 4-4-2 of een variant erop spelen, maar wat doet onze bondscoach? Juist, die gaat voor 4-3-3... het Nederlands elftal moet veranderen en dat is een uitstekende taak voor mij. Ik zal laten zien dat Nederland heersend en attractief voetbal kan spelen, aan mij de taak om weer eens een grote prijs zoals het EK of het WK te winnen. Ik, Clasen, ga Nederland weer aan de top brengen!

Geplaatst

Leuke intro, ik ben benieuwd naar hoe je het in FM gaat doen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties!

Vrijdag 28 juli 2006

Arjen Robben, de rappe vleugelaanvaller van Real Madrid, heeft afgelopen donderdag op de training van de Koninklijke een heupblessure opgelopen. Robben die met Real in de voorbereiding is voor het nieuwe seizoen is zeer teleurgesteld met zijn blessure. ,,Als nieuw gezicht wil je toch je waarde laten zien, maar nu moet dat even wachten. Deze blessure komt op een slecht moment. We zouden komende week op trainingskamp naar de Verenigde Staten gaan, maar daar hoef ik niet op te rekenen. Ik had graag willen laten zien wat ik voor Real kan betekenen, maar alweer die heup, ik word er gek van!’’ Aldus Robben. Real Madrid zal naar verluid 2 maanden niet kunnen rekenen op de verdiensten van de Groninger, een aderlating, want Real had net zijn beoogde linksbuiten te pakken.

4mtqd1z.png

,,Dit doet pijn.''

Woensdag 2 augustus 2006

Alweer nieuws uit het kamp van Real Madrid. Het betreft deze keer een transfer. De Madrilenen hebben David Villa weten los te weken bij Valencia. De 24-jarige aanvaller komt over voor een bedrag van 46 miljoen Euro en zal de eerste keus worden in de elf van trainer Bernd Schuster. Hiermee lijkt Ruud van Nistelrooy buiten de boot te vallen want naast Villa zijn er ook nog Soldado, Raul, Robinho, Saviola en Higuain voor een plek in de spits. Mocht Van Nistelrooy weinig aan spelen toe komen dan zal hij voor het Nederlands elftal wel is buiten de boot kunnen vallen.

54khzd1.png

,,Ik zal moeten laten zien dat ik de baas ben.''

Zaterdag 5 augustus 2006

Nieuws uit Duitsland, de Finale om de beker werd dit weekend afgewerkt in een bomvol Zentralstadion. De strijd ging tussen Bayern München en Werder Bremen. Het gerenoveerde elftal van FC Hollywood trok aan het langste eind en won de wedstrijd met 2-0. Mark van Bommel stond de gehele wedstrijd tussen de lijnen en werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Van Bommel’ goede spel is niet onopgemerkt gebleven bij de bondscoach. Van Basten zag het niet in hem zitten, maar bij nieuwe coach Clasen lijkt er een belangrijke rol voor de middenvelder in te zitten.

Zondag 6 augustus 2006

Vandaag op het programma stond de Johan Cruijff Schaal. In de Amsterdam Arena nam bekerwinnaar Ajax het op tegen landskampioen PSV. De Eindhovenaren wonnen uiteindelijk met penalty’s. In de regulieren speeltijd kwamen de ploegen niet verder dan 1-1, maar met penalty’s was PSV de baas. Veel Nederlanders kon de bondscoach vandaag in actie zien, beste man van het veld was Thomas Vermaelen, helaas voor ons is hij een Belg.
Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties :)!

Kort nieuws:

7 augustus 2006

De zoon van bondscoach Clasen, namelijk Cees Classn heeft een jeugdcontract getekend bij FC Groningen. De 16-jarige middenvelder kent dezelfde voornaam als zijn vader, maar wat de kwaliteiten van de jongeling zijn is niet geheel bekend, trainer Ron Jans was in ieder geval tevreden met de aankoop. De jongeling zal zijn minuten gaan maken in de A1 van Groningen.

Bondscoach: ,,Het is leuk voor mijn zoon dat hij bij FC Groningen voetbalt, maar hij hoeft niet te rekenen op een uitnodiging voor het A team van Nederland! Laat hem maar eerst goed spelen bij Groningen en wie weet het onder 19 team!''

10 augustus 2006

Joris Mathijssen is in goede doen, de laatste man van Hamburg SV speelt de sterren van de hemel de laatste weken en zou wel is belangrijk kunnen zijn voor het Nederlands elftal.

4uvluog.png

,,Ik ben klaar voor het grote werk!''

12 augustus 2006

Abubakari Yakubu, de middenvelder van Vitesse, heeft sinds vandaag ook een Nederlands paspoort. Yakubu die naast een Nederlandse nationaliteit heeft is geboren in Ghana en zou voor beide landen kunnen spelen. Omdat hij nog geen interland heeft gespeeld zou hij voor beide landen opgeroepen kunnen worden. De speler zelf wilt voor Ghana uitkomen, maar in de voetballerij is alles mogelijk.

6gu5abo.png

,,Mijn hart zegt Ghana.''

Zondag 13 augustus 2006

De Community Shield is een jaarlijks wedstrijd in Engeland die word gespeeld tussen de FA Cup winnaar en de landskampioen van vorig jaar. Deze keer stonden Chelsea en Liverpool oog in oog om de cup te winnen. Het werd een mooie voetbalmiddag, als je tenminste fan van Chelsea was. De Londenaren lieten er geen gras over groeien en wonnen de partij met 3-0. Voor Liverpool kwam alleen Nederlander Dirk Kuyt tot spelen. Ryan Babel moest genoegen nemen met een plek op de tribune.

Woensdag 16 augustus 2006

De wereldranglijst is vandaag gepresenteerd. Nederland staat op een respectabele zesde plek.

Land: Punten:

1. Brazilië 1648

2. Italië 1550

3. Argentinië 1478

4. Frankrijk 1462

5. Engeland 1434

6. Nederland 1322

7. Spanje 1308

8. Portugal 1300

63viuqv.png

De Gele Kanaries staat vooralsnog bovenaan.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties! Het is zeer motiverend :)!

Vrijdag 18 augustus 2006

De aftrap van de Eredivisie is vanavond afgerond. SC Heerenveen en Excelsior hadden het genoeg de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen te spelen. SC Heerenveen won de wedstrijd met 3-2 mede dankzij 2 doelpunten van Gerald Sibon. Zaterdag en zondag word de rest van de wedstrijden gespeeld. Landskampioen PSV neemt het in de eerste partij op tegen De Graafschap, de aftrap zal om half 3 in De Vijverberg zijn.

62p82ti.png

Nieuwe spits van Oranje?

Zondag 20 augustus 2006

De eerste speelronde van de Eredivisie zit erop. Aan kop staat Ajax, de Amsterdammers wonnen in eigen huis met 4-0 van Willem II. Klaas-Jan Huntelaar was de grote man, hij wist namelijk 3 maal het net te vinden. Volgende week is er gelijk een kraker, AZ neemt het op tegen koploper Ajax. De bondscoach zal er ongetwijfeld bij zijn.

63juve9.png

Huntelaar staat aan kop in de topscorerslijst!

Woensdag 23 augustus 2006

Ajax speelt dit seizoen eindelijk weer Champions League voetbal. De Amsterdammers waren in twee duels te sterk voor Standard uit België. Over de twee wedstrijden gezien, in de 3de voorronde, zijn de Amsterdammers de terechte winnaar, het werd tweemaal 2-0 voor Ajax.

Naast Ajax wisten ook Liverpool, AC Milan, Arsenal, HSV, Valencia en meer zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi.

Donderdag 24 augustus 2006

De UEFA Cup kent ook voorrondes en FC Twente moest vanavond opdraven om de groepsfase veilig te stellen. De Twentenaren wonnen overtuigend en zijn daarmee doorgedrongen tot de volgende ronde. Een mooie dag voor de Tukkers.

FC Twente - Ventspils (Letland) 3-0 (2-2)

Edson Braafheid maakte een sterke indruk, het zou Twente-trainer Rutten niets verbazen als de verdediger word opgeroepen voor het Nederlands elftal voor de wedstrijd in en tegen Luxemburg.

De bondscoach aan het woord: ,,Edson is een goede speler, maar hij zal zich de komende week moeten laten zien. Hij kan goed verdedigen, maar opbouwend en fysiek komt hij te kort op hoog niveau. Op dit moment lijkt het me sterk dat hij bij de Nederlandse selectie komt, maar mocht hij deze vorm vasthouden dan kan hij wel is een uitnodiging verwachten''.

Vrijdag 25 augustus 2006

De Spaanse Supercup is dan ook eindelijk gespeeld. Sevilla tegen Barcelona was een mooie wedstrijd met snel combinatiespel. Het waren uiteindelijk de Catalanen die door een late treffer van Lionel Messi de buit mee naar huis nemen. De enige Nederlander op het veld was Chelsea-huurling Khalid Boulahrouz aan de kant van Sevilla. De verdediger speelde goed, maar wist niet te overtuigen.

67owoie.png

Helaas is Messi geen Nederlander.

Geplaatst
  • Auteur

Zondag 27 augustus 2006

Bondscoach Clasen moet voor het duel met Luxemburg een spelerslijst indienen van maximaal 26 spelers. Nederland speelt op 2 september in en tegen Luxemburg en 4 dagen later tegen Wit Rusland.

Keepers: Henk Timmer (Feyenoord), Edwin van der Sar (ManUtd) en Maarten Stekelenburg (Ajax).

Verdedigers: Khalid Boulahrouz (Sevilla), Royston Drenthe (Real Madrid), Serginho Greene, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst (allen Feyenoord), John Heitinga (Ajax), Michael Jansen (Vitesse) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenvelders: George Boateng (Middlesbrough), Wout Brama, Karim El Ahmadi (beide FC Twente), Denny Landzaat (Wigan), Hedwiges Maduro (Ajax), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Mark van Bommel (Bayern München).

Aanvallers: Dirk Kuyt, Ryan Babel (beide Liverpool, Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal) en Roy Makaay (Feyenoord)

Niet geselecteerd: Arjen Robben (blessure), Nigel de Jong, Jan Vennegoor of Hesselink, Romeo Castelen, Jan Kromkamp (zijn allen buiten de selectie gehouden).

Enkele nieuwe gezichten bij het Nederlands elftal:

4vskvap.png4v33m2h.png4znwea9.png6c47r6r.png

El Ahmadi:,,Dit is echt totaal onverwacht, ik speelde de afgelopen weken zeer goed, maar dat ik word uitgenodigd voor het Nederlands elftal is echt een totale verrassing. Ik zou al blij zijn als ik op de bank mag zitten. Nu kom ik samen te voetballen met Seedorf en Van Nistelrooy, ik heb er veel zin in!''

Jansen: ,,Het is mijn eerste keer om met Nederland mee te mogen doen en ik wil een goede indruk achter laten. Hoopelijk is dit avontuur niet eenmalig, maar mag ik er meerdere interlands bijblijven.''

Drenthe: ,,Het is natuurlijk geweldig dat je word opgeroepen door de bondscoach. Ik zat met mijn gedachten bij Real Madrid en Nederland onder 21, maar dat je je dan mag melden bij de grote kerels is altijd mooi. Ik weet niet wat mijn plaats is binnen de selectie, maar ik zal mijn stinkende best doen om in de basis te komen!''

Brama: ,,Het is mooi om samen met Karim te worden opgeroepen, twee mannetjes van FC Twente staan in het grote Nederlands elftal. Mijn vorm is uitstekend de laatste weken, maar ik had niet gerekend op een uitnodiging. Oranje onder 21 was mijn doel, maar nu gelijk in het A team is geweldig, ik ga ervan genieten!''

Geplaatst

eeeh, Brama?

:lol: wannaB van basten

Maar het is wel leuk te lezen oer de Nederlandse eredivisie en niet alleen over het Nederlands elftal.

Geplaatst
  • Auteur
Haha, wannabee Van Basten, om eerlijk te zijn, ik heb Schaars, De Zeeuw, Davids etc. allemaal over het hoofd gezien. Ze stonden niet op de nationale lijst en ik heb daarvan afgekeken.

Woensdag 30 augustus 2006

Slecht nieuws voor het Nederlands elftal. Vaste waarde Edwin van der Sar heeft vandaag het trainingsveld verlaten en zal naar alle waarschijnlijkheid een week langs de kant moeten zitten. Binnen enkele dagen speelt Nederland tegen Luxemburg en dat komt te vroeg voor de 35-jarige doelverdediger. Sander Boschker mag zijn koffers inpakken, hij is door Clasen opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Van der Sar.

4zlijbs.png

,,Het is een apart gevoel.''

Vrijdag 1 september 2006

Een dag voor de wedstrijd.

Opvallende uitspraken vandaag vanuit het trainingskamp van het Nederlands elftal. Mark van Bommel werd voor de camera getrokken en mocht zijn zegje over de wedstrijd van morgen tegen Luxemburg doen. De middenvelder is ervan overtuigd dat Nederland morgen met de eerste drie punten uit de EK kwalificatie reeks naar huis gaat en dat Luxemburg zal worden opgerold. Het is te hopen dat het Nederlandse volk een mooie wedstrijd krijgt voorgeschoteld. Nieuwe bondscoach Clasen heeft wat vreemde keuzes gemaakt met de selectie. Spelers als Schaars, Emanuelson en De Zeeuw zijn buiten het team gehouden en spelers als Jansen, Brama en El Ahmadi zijn opgeroepen. We zijn benieuwd naar het resultaat van morgen. Het is wel duidelijk dat Nederland gretig is en honger heeft naar een eerste overwinning onder Clasen.

6g186ye.png

,,Wij gaan winnen!''

Geplaatst

Ik vind je updates er zeer netjes uit zien. Ik heb het met veel interesse doorgelezen. Ik vind de reactie van Drenthe ook goed beschreven. Zo zou hij het echt kunnen zeggen. Ik blijf het verhaal volgen.

Geplaatst

Zeer leuk gebracht, je leest er makkelijk doorhee!

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor de leuke reacties! :)

Oranje wint overtuigend.

Luxemburg - Nederland, zaterdag 2 september 2006.

Kwalificatie wedstrijd uit groep G voor het EK 2008.

‘30 0-1 Van Nistelrooy

‘46 0-2 Van der Vaart

‘79 0-3 Van Nistelrooy

Geel: -

Rood: -

Luxemburg: Schmit, Gelsbusch, Strasser, Conter, Schmit, Hoffman, Kohl (Leweck/‘71), Pjannick, Joachim, Kohl (Alverdi/‘35), Codello (Bossi/‘71).

Nederland: Timmer, Heitinga, Van Bronckhorst, Hofland © (Mathijsen/‘46), Boulahrouz, Van der Vaart, Van Bommel , Sneijder, Seedorf, Kuyt (Huntelaar/‘68 ), Van Nistelrooy.

Man van de wedstrijd: Rafael van der Vaart

4zxzb6s.png

Andere wedstrijden uit groep G:

Roemenië 4 - 0 Bulgarije

Wit Rusland 2 - 1 Albanië

Bondscoach: ,,Een goed begin in een lange reis richting het EK. We speelden vandaag geduldig en goed positiespel. De spelers deden wat ik ze vroeg, sommige jongens speelden echt heel goed. Neem nou een Van Nistelrooy, ongelofelijk dat ze bij Real een nieuwe spits hebben gehaald (verwijzend naar de aankoop van David Villa)! Het was gewoon een uitstekende wedstrijd van onze kant. Als mensen zien dat je tegen Luxemburg moet spelen denken ze gelijk, dat word wel een nulletje of vijf zo niet meer, maar zo werkt het tegenwoordig niet meer. Teams die tegen een sterkere tegenstander (op papier) spelen graven zich helemaal in en loeren op die enkele counter. Je moet dus 90 minuten, zo niet langer, 100% geconcentreerd zijn. Ik kan de jongens alleen maar een compliment geven, proficiat!''

,,Het was te verwachten dat Nederland vanavond zou winnen, dit resultaat verbaasd mij dan ook niets.'' Johan Derksen.

,,Luxemburg lijkt een makkelijke tegenstander, maar je moet het toch maar even doen!'' Ruud van Nistelrooy.

,,Een rentree, aanvoerder en gelijk met 3-0 winnen, dat is heerlijk!'' Kevin Hofland.

,,Een goede start, maar ik moet maar zien of ze deze lijn kunnen doortrekken. Ik kan wel heel goed dingen doortrekken, kijk nou naar gisteren. Zit ik op het urinoir, nou dan heb ik geen problemen om dingen door te trekken hoor!'' Willem van Hanegem.

,,Ruud van Nistelrooy was to good today, our defence can't beat world-class players like him, he is the best.'' Strasser (Luxemburg).

Geplaatst

Haha, die reactie van 'van Hanegem'! Geweldig. Leuk bedacht man. Je update ziet er weer prima uit.

Geplaatst
  • Auteur

Grote overwinning voor de Oranje Leeuwen!

Nederland - Wit Rusland, woensdag 6 september 2006.

Kwalificatie wedstrijd uit groep G voor het EK 2008.

‘10 1-0 Sneijder

‘18 2-0 Makaay

‘21 3-0 Kuyt

‘47 4-0 Sneijder

‘65 5-0 Makaay

‘90+2 6-0 Makaay

Geel: A.Hleb, Karpovich, Afanasiev en Sivakov (Wit Rusland), Seedorf (Nederland)

Rood: -

Nederland:Timmer, Heitinga (Greene/‘77), Van Bronckhorst, Hofland ©, Boulahrouz, Van der Vaart (Babel/‘63), Van Bommel , Sneijder, Seedorf, Kuyt, Makaay.

Wit Rusland: Zhevnov, Karpovych, Vorobey, Rusak, Pavlyuchek, A.Hleb, Sivakov, Belkevich, Afanasiev, V.Hleb, Kornilenko.

Man van de wedstrijd: Roy Makaay

66np4ir.png

Makaay: ,,We hebben vandaag verdiend gewonnen en gelukkig hebben we veel doelpunten weten te maken. De tegenstander was niet scherp en stond op momenten gewoon te slapen. Daar maak je dan gebruik van en zo kan je er 6 inschieten. Over mijn eigen spel ben ik zeer tevreden. Mijn rol bij Nederland is anders dan bij Feyenoord. Bij Nederland mag ik lopen waar wil, zolang ik maak voor de goal sta bij een voorzet of diepe bal. Dirk (Kuyt) geeft mij de ballen en trekt ruimtes waar ik in kan duiken, we vormen een goed koppel. Het is afwachten wie er in de spits komt te staan, Ruud (van Nistelrooy) is ook een speler van wereldklasse.''

Andere wedstrijden uit groep G:

Albanië 1 - 2 Roemenië

Bulgarije 2 - 2 Slovenië

Geplaatst

Waarom stond Ruud er niet in terwijl hij tegen Luxemburg zo goed speelde?? Verder is het leuk om door te lezen misschien kan je de poulestand er nog bij zitten maar voorderest hele goede novelle.

Geplaatst

Zeer mooi verteld hoor. Die reacties zijn ook leuk!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.