Geplaatst 10 september 200717 jr. Ik verkoop altijd mijn middenvelder of spits nadat hij 29 is geworden, ik weet dat hij dan nog op zijn top is en nog veel voor het team kan betekenen maar toch verkoop ik hem, dat is mijn rare gewoonte..
Geplaatst 10 september 200717 jr. Auteur Ik verkoop altijd mijn middenvelder of spits nadat hij 29 is geworden, ik weet dat hij dan nog op zijn top is en nog veel voor het team kan betekenen maar toch verkoop ik hem, dat is mijn rare gewoonte..
Geplaatst 10 september 200717 jr. Als ik wil wisselen tijdens een wedstrijd, scoort de tegenstander altijd in de tijd dat je moet wachten totdat de bal ofzo uitgaat. Dus wissel ik gewoon niet :cab:
Geplaatst 10 september 200717 jr. dat van ToerQ heb ik ook altijd, dus ik druk op die knop op het moment dat de bal bij de tegenstanders goal is, dan score ze tenminste niet bij ons.
Geplaatst 10 september 200717 jr. omdat het dan niet gaat zoals het moet gaan in de game dus cheat achtig zelfde op de dag voor de wedstrijd saven en dan als je verliest opniuew laden
Geplaatst 10 september 200717 jr. wat jij wil dus op de knop drukken zodat ze niet scoren vind jij niet cheat achtig dan klopt mijn vergelijking heel goed want als ze scoren kan je ook verliezen
Geplaatst 10 september 200717 jr. Auteur Sorry maar als je verliest en je laadt opnieuw dan is dat cheaten omdat je WEET dat je hebt verloren, als je bang ben t voor tegengoal bij onderbreken van het spel dan is dat slechts bijgeloof, je WEET NIET ZEKER dat je verliest, dus slechte vergelijking :mrgy:
Geplaatst 10 september 200717 jr. weet jij 100 % zeker dat ze scoren als ik ga wisselen? nee, dus hou er maar over op. Cheaten is als je zeker weet dat er iets gaat veranderen in jouw voordeel. en hee als SI dat toevallig heel klein beetje misschien zo heeft ingesteld is het mooi meegenomen.
Geplaatst 10 september 200717 jr. Dikke slowchat hier. OT: Ik hou me muis altijd onderaan het veld, weet niet waarom, zodat ie niet stoort denk ik. Oja, kijk maar eens in het subboard United, daar is al een zelfde topic.
Geplaatst 10 september 200717 jr. Auteur Dikke slowchat hier. OT: Ik hou me muis altijd onderaan het veld, weet niet waarom, zodat ie niet stoort denk ik. Oja, kijk maar eens in het subboard United, daar is al een zelfde topic. Als je alleen maar komt zeuren hier post dan alsjeblieft niet...
Geplaatst 10 september 200717 jr. Hij zeurt niet,hij geeft zijn mening en zegt wat zijn rare gewoonte is :cab:
Geplaatst 10 september 200717 jr. Auteur Hij zeurt niet,hij geeft zijn mening en zegt wat zijn rare gewoonte is :cab: Nee hoor hij zegt NIET wat zijn rare gewoonte is, want hij zegt alleen iets over anderen,
Geplaatst 10 september 200717 jr. Dikke slowchat hier. OT: Ik hou me muis altijd onderaan het veld, weet niet waarom, zodat ie niet stoort denk ik. Oja, kijk maar eens in het subboard United, daar is al een zelfde topic. Hij zeurt niet,hij geeft zijn mening en zegt wat zijn rare gewoonte is :cab: Nee hoor hij zegt NIET wat zijn rare gewoonte is, want hij zegt alleen iets over anderen, geloof niet dat jij echt snugger bent, zeker het ivbo gedaan, alhoewel dat niet meer bestaat.. OT means Ontopic slimme gast :cab: beter maak je eerst de kleuter school af voordat je mee komt praten :cab:
Geplaatst 10 september 200717 jr. kom op kinders, aardig zijn is het cheaten? nee, tenzij je beste elftal opstellen zodat de tegenstander niet scoort ook cheaten is. mijn vreemde gewoonte, altijd alleen bij rust, 60e en/of 75e minuut wisselen (tenzij rood of blessure natuurlijk).
Geplaatst 10 september 200717 jr. das 1-0, volgens mij heeft Jurre OLO onderwijs: Ontiegelijk Laag Onderwijs... en als dat het niet is, is het wss het GOM: Geen Onderwijs Mogelijk:P (srry, kon het niet laten)
Geplaatst 11 september 200717 jr. Laten we er nu maar over op houden !! Ga gewoon verder waarvoor dit topic is bedoeld
Geplaatst 11 september 200717 jr. mijn vreemde gewoonte, altijd alleen bij rust, 60e en/of 75e minuut wisselen (tenzij rood of blessure natuurlijk). Doe vrijwel t zelfde, wissel ook altijd in de 60e minuut 2 of 3 spelers.
Geplaatst 11 september 200717 jr. Ik wil altijd alle posities bezet hebben door 2 spelers die basisplaats waardig zijn, maar tegelijkertijd wil ook de jeugd op de bank hebben. Snap je m'n probleem? :cab:
Geplaatst 11 september 200717 jr. Auteur Ik wil altijd alle posities bezet hebben door 2 spelers die basisplaats waardig zijn, maar tegelijkertijd wil ook de jeugd op de bank hebben. Snap je m'n probleem? :cab: Zorgen dat je ejugd basiswaardig is, twee vliegen in een klap :)