Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

black_ml_big_front_image_puma.jpg

Ben je helemaal verslaafd van voetbalmanagerspellen? En wil je dit graag ook op het internet spelen? Dan is managerleague wat voor jou!

Wat is managerleague?

Managerleague is een onlinevoetbalmanagerspel waarbij jij controle krijgt over een team die uitkomt in de laagste divisies(meestal de 6e divisie). Aan het begin moet je je nationaliteit kiezen, als je dit doet, worden de spelers + spelersnamen ook die nationaliteit. Het is een echte aanrader om te doen, al zeg ik het zelf!

Wat kan je allemaal doen?

Naast je eigen taktiek te maken en wedstrijden spelen moet je als manager natuurlijk nog veel meer doen. Zo moet je je stadion steeds maar verbeteren(denk aan winkels, restaurant, capaciteit, jeugdopleiding, reclameborden etc.). Een goede sponsor aan het begin van het seizoen kiezen naar de mogelijkheden van je spelers. De team- en individuele trainingen aanmaken zodat je spelers beter worden. Scouts en trainers aannemen, zodat je beter traint en zorgt dat je betere potentiele toppers binnenhaalt, en nog veel meer natuurlijk, maar daar moet je zelf achter komen!

Pluspunt is ook dat je het in vrijwel elke taal kan spelen, dus is dit spel geheel Nederlands speelbaar!

Meld je NU meteen aan!

Geplaatst
  • Auteur

black_ml_big_front_image_puma.jpg

Ben je helemaal verslaafd van voetbalmanagerspellen? En wil je dit graag ook op het internet spelen? Dan is managerleague wat voor jou!

Wat is managerleague?

Managerleague is een onlinevoetbalmanagerspel waarbij jij controle krijgt over een team die uitkomt in de laagste divisies(meestal de 6e divisie). Aan het begin moet je je nationaliteit kiezen, als je dit doet, worden de spelers + spelersnamen ook die nationaliteit. Het is een echte aanrader om te doen, al zeg ik het zelf!

Wat kan je allemaal doen?

Naast je eigen taktiek te maken en wedstrijden spelen moet je als manager natuurlijk nog veel meer doen. Zo moet je je stadion steeds maar verbeteren(denk aan winkels, restaurant, capaciteit, jeugdopleiding, reclameborden etc.). Een goede sponsor aan het begin van het seizoen kiezen naar de mogelijkheden van je spelers. De team- en individuele trainingen aanmaken zodat je spelers beter worden. Scouts en trainers aannemen, zodat je beter traint en zorgt dat je betere potentiele toppers binnenhaalt, en nog veel meer natuurlijk, maar daar moet je zelf achter komen!

Pluspunt is ook dat je het in vrijwel elke taal kan spelen, dus is dit spel geheel Nederlands speelbaar!

Meld je NU meteen aan!

Geplaatst
  • Auteur

Nee, sorry ik zal het aanpassen! Je kan het in je eigentaal spelen, er zijn verschillende talen, dus ook in het Nederlands speelbaar.

Geplaatst

Heb me aangemeld, ziet er goed uit, soort osm. 1vraag: Waar kan ik zien wanneer ik moet spelen?

Geplaatst
  • Auteur

Rechtsbovenin staat het schema voor seizoen 27 ;).

Maar om direcht antwoord te geven; je speelt elke wedstrijd om 3 uur ('s nachts) en 3 uur ('s middags). Elke training is om 9 uur ('s ochtends) en 9 uur ('s avonds). In het weekend speel je nooit wedstrijden, dan speel je zelfgecreeerde bekers! Duidelijk, of niet?

Geplaatst

Ja duidelijk! 1 gelijk en 1 verloren.

Geplaatst

Ik heb me ingeschreven enzo, maar nu blijkt het wachtwoord uit de mail niet te kloppen...:(

Geplaatst

Heb me geregistreerd, maar ziet mij er te moeilijk uit voor een internetspel :p

Geplaatst
Heb me geregistreerd, maar ziet mij er te moeilijk uit voor een internetspel :p

Is simpel joh, gewoon ff 'hoe begin ik met het spel' lezen, dan snap je alles

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad, vergeet niet je stadion te upgraden als het kan ;) Vooral de upgrade van je capaciteit is in eerste instantie erg belangrijk! PS. In welke divisie zitten jullie? de 6e of 5e?

Geplaatst

Ik ga het ook eens proberen.

@jto: Krijg jij hier iets voor om er reclame voor te maken, aangezien het een referal is?

EDIT: Ja dus, een telefoon kan jij winnen......

Geplaatst
  • Auteur

Daar ga ik niet voor ;) Ik ben te laat begonnen. Maar ik doe dit én om het feit dat ik het leuk vind dat meer mensen het spelen! Maar het belangrijkste vind ik, dat ik er credits voor krijg, die je in het spel kan gebruiken. Is dat verboden eigenlijk, een referal gebruiken?

Geplaatst
Speelt iemand dit nog?

Ja, ik :cab:

Vind er geen fuck aan, zal weer eens inloggen vandaag

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel het nog steeds. Gaat wel moeilijk aangezien ik nu in de 3de divisie zit en mijn spelers te moe zijn elke keer om goede wedstrijdjes te spelen. Hoop nu met beetje geluk bij laatste 3 te komen nadat ik vorig jaar 7e eindigde. Heb overigens een gemiddelde kwaliteit in m'n selectie van 75, best netjes vind ik. :D

Geplaatst

Ik heb net net ff aangemeld. Jammer dat het zo lang duurt om spelers te kunnen kopen.

Word er om 3 uur nog een wedstrijd gespeeld ??

Geplaatst
  • Auteur

Ja, om 3 uur wordt er weer een wedstrijd gespeeld. Er is inmiddels een nieuwe regeling met transfers, dus zijn vele (jonge) spelers duurder geworden, daarom wordt het voor mij moeilijk met mijn smalle budget(om en nabij 9 miljoen) een jonge, kwalitatief goed genoege, middenvelder aan trekken. Het ziet er naar uit dat ik dus eerst nog een paar spelers moet verkopen, helaas.

Geplaatst
  • Auteur

Dat is netjes, ik kijk zometeen wel wat ik gedaan heb. :)

Geplaatst

Wtf, wat een kloteding. Wát ik ook invul bij Nickname, het is allemaal niet correct. Hij is tussen de 2 en 20 letters maar wát zijn die verboden tekens is godsnaam?! :cab: De letters van het alfabet zijn toch geen verboden tekens dacht ik zo..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.