Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ziet er strak uit! Veel succes met deze club. Mooie uitdaging die gasten naar de top te loodsen.

Geplaatst
  • Auteur

dit zal wel geen grafisch pareltje worden, want zoals ik in mijn andere novellen wel al eens heb laten vallen, is Photoshop niet mijn ding. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik het niet verzorgd wil brengen. Maar resultaten primeren in deze novelle. Ook in mijn Germinal Beerschot novelle zijn er weer updates op komst...

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding

In de voorbereiding werd alles makkelijk afgehaspeld. Alle tegenstander moesten eraan geloven.

vr1ge4.png

vr2uh9.png

vr3lx9.png

vr4vm7.png

Geplaatst
  • Auteur

@ Rodrigo Pinto Da Silva : dat zal snel duidelijk worden in mijn volgende updates, dus blijven volgen...

Geplaatst

Jammer dat Rijeka tot 2x toe terug komt tot een gelijke stand. Wel knap dat je dan als nog de winst naar je toe trekt.

Geplaatst

Niet om je te plagen, maar ik vindt het raar dat als je op een site uit Kroatie laat zien dat er Nederlands is op een Kroaatse site. Desnoods doe je het op VI of op Voetbalzone ofzo, zal er mooier uitzien.

Geplaatst
Niet om je te plagen, maar ik vindt het raar dat als je op een site uit Kroatie laat zien dat er Nederlands is op een Kroaatse site. Desnoods doe je het op VI of op Voetbalzone ofzo, zal er mooier uitzien.

Dat maakt toch niets uit... Het Kroatisch(toch?) snap je toch niet

Geplaatst

Dat maakt toch niets uit... Het Kroatisch(toch?) snap je toch niet

Daarom zeg ik ook, het is alleen raar, ik verbied hem het niet, daar heb ik het recht ook niet voor maar.. Het zou gewoon beter zijn als hij het op een Nederlandse site deed omdat hij Nederlands typt, desnoods Engels op een Kroaatse site.

Geplaatst

@LazPacino-61: Je trekt meerdere lezers aan als je het in het Nederlands schrijft dan wanneer je het in het Engels schrijft!

Leuk dat je met Dinamo begint. Dat is een vrij onbekende club. De gehele Kroatische competitie eigenlijk en zo heb je ook weer eens met nieuwe clubs te maken!

Het is alleen wel jammer dat je Modric hebt moeten laten gaan. Heb hem zelf ook gehaald pas geleden voor 13 miljoen ongeveer geloof ik!

Geplaatst
@LazPacino-61: Je trekt meerdere lezers aan als je het in het Nederlands schrijft dan wanneer je het in het Engels schrijft!

Leuk dat je met Dinamo begint. Dat is een vrij onbekende club. De gehele Kroatische competitie eigenlijk en zo heb je ook weer eens met nieuwe clubs te maken!

Het is alleen wel jammer dat je Modric hebt moeten laten gaan. Heb hem zelf ook gehaald pas geleden voor 13 miljoen ongeveer geloof ik!

En dat bedoelde ik dus ook:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

ik heb vooral gekozen voor de website van dinamo voor de originaliteit. Dat ik het in het nederlands breng is denk ik wel normaal. Ik denk dat veel minder mensen zouden volgen moest alles in het engels zijn. Trouwens als ik alles nog eens moet vertalen, komt er van updaten niks in huis, vandaar...

maar toch bedankt voor je opmerking!

Geplaatst
  • Auteur

Media

transfereduardoax2.png

*de webmaster van onze webstek bedacht dat nu de coach van Dinamo een Belg is, de website in het Nederlands moet kunnen bekeken worden. Daarom zorgde hij ervoor dat je vanaf nu alle artikels in het Nederlands kunt bekijken, met een simpele klik op het vlaggetje.

Geplaatst

Geweldige Up-date + iederekeer weer mooie screentjes:p;)

Geplaatst
Dinamo=Toverske Piché

Hajduk Split 4 life

Maar toch succes :p

Wist je nou maar hoe je het schreef ;e;e (Nederlander:huhu:)

@Zjenzinho: Kom je ook uit Kroatië (gewoon een vraagje) of vind je het een gewoon een leuke club?

Mooie novelle trouwens, succes:)

Geplaatst
  • Auteur

neen zoals in de vorige post vermeld ben ik Belg. Ik wou gewoon weer eens een uitdaging in FM, en deze ploeg ligt me wel, al vind ik het jammer dat je maar 4 buitenlanders in de wedstrijdselectie mag hebben. In Kroatië verstaan ze onder buitenlanders iedereen die geen Kroaat is. Dus ook geen Serviërs, Bosniërs, Tsjechen, enz...

Geplaatst
Dinamo=Toverske Piché

Hajduk Split 4 life

Maar toch succes :p

Wist je nou maar hoe je het schreef ;e;e (Nederlander:huhu:)

Ja met een A dan zeikbeer, klinkt toch hetzelfde

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.