Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo FM-spelers,

bij deze kan ik jullie aanbieden de rebuilt versies van de ERE-divisie en de Jupiler-League 2007-2008 in 3D-GT !!!

Aangezien er géén downloadlink geplaatst mag worden kan ik de liefhebbers adviseren om het via e-mail te verkrijgen!!

Gr.DARKMAN

Geplaatst
  • Auteur

Hallo FM-spelers,

bij deze kan ik jullie aanbieden de rebuilt versies van de ERE-divisie en de Jupiler-League 2007-2008 in 3D-GT !!!

Aangezien er géén downloadlink geplaatst mag worden kan ik de liefhebbers adviseren om het via e-mail te verkrijgen!!

Gr.DARKMAN

Geplaatst
Aangezien er géén downloadlink geplaatst mag worden
Mag uiteraard wel, als je linkt naar het bestand op rapidshare ofzo en je zet er de maker van het bestand bij zie ik zo dadelijk het probleem niet.
Geplaatst
  • Auteur

Ach ja...als er liefhebbers zijn kunnen we het toch ook gewoon zo via de mail doen....toch??

Geplaatst

Het lijkt mij makkelijker om het gewoon neer te zetten hoor, ik zie het probleem niet.

Geplaatst

heey, ze zijn egt supermooi alleen wel jammer dat de gehele zooi van Excelsior er niet bijzit en het thuistenie van Twente, voor de rest vind ik het echt goed gedaan

Geplaatst
  • Auteur

Dat klopt, inmiddels is de pack weer volledig aangevuld met die 3 want dat zijn tenues die NIET verandert zijn!!!

Maar zoals gezegd: de pack is nu compleet!!

Geplaatst
  • Auteur

Heb helaas geen screentje, maar de totale download is maar 1,6 Mb......dus niet zo groot...

Geplaatst

zou je via andere link willen doen... sendspace of mega upload...

Geplaatst
  • Auteur

Helaas, maar als je me in een privebericht ff je e-mailadres doorgeeft krijg je hem over de mail van me!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.