Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

De naam zegt het al, hier praten we over met welke transfer jij nu bezig bent.

Ik begin wel:

Ik ben nu met NEC aan het proberen van Geerenstein te halen, ik wou ook nog Nacer Barzaite terughalen maar hij was te duur en wou niet, en lenen kon nog niet.

• Antwoorden 91
  • Weergaven 150
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De naam zegt het al, hier praten we over met welke transfer jij nu bezig bent.

Ik begin wel:

Ik ben nu met NEC aan het proberen van Geerenstein te halen, ik wou ook nog Nacer Barzaite terughalen maar hij was te duur en wou niet, en lenen kon nog niet.

Geplaatst

ik ben Standard Luik en probeer nu pavlyuchek aan te trekken voor 350k.

asdasd.JPG.50be2d57f1501b4741e64b3580fb2fbe.JPG

Geplaatst

Ben met Man Utd proberen Cerrajero los te weken van Atletico Madrid.

Geplaatst
  • Auteur
Ben met Man Utd proberen Cerrajero los te weken van Atletico Madrid.

In welk seizoen zit je? Want ik weet uit ervaring dat als hij nog jong dat hij niet wil komen.

Geplaatst

Helaas heeft hij toch een langer verblijf bij Atletico verkozen :(

Geplaatst

Ik ben bezig om Piqué los te weken bij Manchester United. Speelt daar bijna niet, en heeft zelf wel oren in een overgang naar PSV :D

Geplaatst

ik probeer Aaron Lennon naar Genk te halen, zijn contract loopt af en hij wil volgens mijn scouts misschien komen.

Geplaatst

Jaaaa! Het is gelukt, Piqué komt in de winterstop voor 9.5 miljoen over van Manchester :D Ben PSV en zit in het eerste seizoen.

@Jordymarx; Welk seizoen zit je dan wel niet ?

Geplaatst

John O'Shea naar Real Sociedad 2e seizoen. Gaat niet door.

Nu bezig met Ryan Donk en John Heitinga en Royston Drenthe.

Geplaatst

@Jordymarx; Welk seizoen zit je dan wel niet ?

2012 na 2 keer de CL te winnen

Geplaatst

ben bezig met ribery naar ajax te halen hij wil wel alleen r. madrid is ook in de running

Geplaatst

Tim Bakens naar Brondby, maar hij wil 38000 per maand en ik bied hem maar 28000 graag of niet

Geplaatst

Carlos Idrissi Kameni naar Ajax voor in de winterstop. Stekelenburg presteert de laatste tijd zo dramatisch dat het echt tijd wordt om een keeper te halen die me punten opleverd in plaats van weg te geven.

Geplaatst

Gaat een duur keepertje worden :)

Geplaatst

ik kan jullie melden dat ik ribery en ook higuain binnen :D

Geplaatst

Ben inmiddels in onderhandeling met Arsenal over een overgang van Cesc Fabregas naar Ajax. Ik heb m'n interesse getoond in de media en Fabregas zelf wil wel komen. Arsenal heeft voorlopig m'n eerste bod (17,5 miljoen) en m'n 2e bod (22 miljoen) afgewezen. Toch serieus overwegen om over te gaan op een andere speler, aangezien ik niet meer dan 27,5 wil gaan uitgeven aan spelers komende transferperiode.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.