Geplaatst 7 september 200717 jr. Sommige spelers vinden dat de houding van bepaalde spelers onrust veroorzaakt of iets dergelijks. Wat bezield deze spelers om zoiets te zeggen? Zo een hekel aan die lui. Ik wil ze niet in mn team hebben en het is dus al een aantal keer voorgekomen dat dat de reden was dat ik een speler verkocht. Nou is m`n vraag of er een subtielere manier is om van dit gezeik af te komen.
Geplaatst 7 september 200717 jr. Auteur Sommige spelers vinden dat de houding van bepaalde spelers onrust veroorzaakt of iets dergelijks. Wat bezield deze spelers om zoiets te zeggen? Zo een hekel aan die lui. Ik wil ze niet in mn team hebben en het is dus al een aantal keer voorgekomen dat dat de reden was dat ik een speler verkocht. Nou is m`n vraag of er een subtielere manier is om van dit gezeik af te komen.
Geplaatst 7 september 200717 jr. Waarschijnlijk komt er bij nieuws dan een nieuwsbericht over het onderwerp, als jij dan zegt dat jij de beslissingen neemt en niet hij, en biedt hij zijn excuses aan. Zoniet, neem je zijn salaris van hem.
Geplaatst 7 september 200717 jr. Auteur Nee dat bedoel ik niet, helemaal onderaan bij 'persoonlijk' bij 'slechte relaties', soms komt daar te staan 'vindt dat de houding van X onrust kan veroorzaken'. En bij speler x komt dan bij slechte relaties te staan: 'vindt dat Y zich niet zo serieus moet nemen'