Geplaatst 6 september 200717 jr. Inderdaad weer een novelle van mij. De vorige werd te onrealistisch en dus niet leuk meer. Ik zit nu in het vierde seizoen want hiervoor heb ik ook teams gecoacht maar daar heb ik geen verslag van gemaakt. Dus ik begin gewoon in het vierde seizoen met m'n verhaal.
Geplaatst 6 september 200717 jr. Auteur Inderdaad weer een novelle van mij. De vorige werd te onrealistisch en dus niet leuk meer. Ik zit nu in het vierde seizoen want hiervoor heb ik ook teams gecoacht maar daar heb ik geen verslag van gemaakt. Dus ik begin gewoon in het vierde seizoen met m'n verhaal.
Geplaatst 6 september 200717 jr. Ben je gewoon een paar jaar op vakantie gegaan of hoe moet ik het zien? Succes iig.
Geplaatst 6 september 200717 jr. Kun je meer informatie geven over wat je precies gaat doen? Ik lees dat je in 2009-2010 zit, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat je gewoon een paar seizoenen 'op vakantie' bent geweest en echt in 2009-2010 begint? Of dat je met de huidige selectie in FM start? Het ziet er niet slecht uit. Ik had alleen het lettertype dikker gemaakt, waardoor het beter te lezen is, maar goed.. ziet er niet slecht uit. Hopelijk wordt deze novelle niet 'onrealistisch' en kom je snel met een update, succes!
Geplaatst 6 september 200717 jr. Auteur KORTE UPDATE De volgende keer: Eerste training en eerste transfer.
Geplaatst 6 september 200717 jr. Succes en wat een schatje staat er onderaan het plaatje :p Nogmaals: ik zou je lettertype vet maken, zodat het duidelijker te lezen is. Een border, randje om je witte tekst vlak zou ook niet verkeerd zijn. Succes en kom maar op met die nieuwe spelers ;)
Geplaatst 6 september 200717 jr. Auteur Bedankt Driesje. Morgen weer na school een nieuwe update. Welterusten allemaal.
Geplaatst 8 september 200717 jr. Je blijft hem lekker en strak presenteren!! Mooie aankoop met Nani gedaan. Ben benieuwd naar je volgende update!!!
Geplaatst 8 september 200717 jr. Ziet er goed uit en met deze aankopen moet je wel weer Europa in kunnen en kampioen worden! Suc6 iig!