Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Inderdaad weer een novelle van mij. De vorige werd te onrealistisch en dus niet leuk meer. Ik zit nu in het vierde seizoen want hiervoor heb ik ook teams gecoacht maar daar heb ik geen verslag van gemaakt. Dus ik begin gewoon in het vierde seizoen met m'n verhaal.

4p2kg41.png

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad weer een novelle van mij. De vorige werd te onrealistisch en dus niet leuk meer. Ik zit nu in het vierde seizoen want hiervoor heb ik ook teams gecoacht maar daar heb ik geen verslag van gemaakt. Dus ik begin gewoon in het vierde seizoen met m'n verhaal.

4p2kg41.png

Geplaatst

Ben je gewoon een paar jaar op vakantie gegaan of hoe moet ik het zien?

Succes iig.

Geplaatst

Kun je meer informatie geven over wat je precies gaat doen? Ik lees dat je in 2009-2010 zit, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat je gewoon een paar seizoenen 'op vakantie' bent geweest en echt in 2009-2010 begint? Of dat je met de huidige selectie in FM start? Het ziet er niet slecht uit. Ik had alleen het lettertype dikker gemaakt, waardoor het beter te lezen is, maar goed.. ziet er niet slecht uit. Hopelijk wordt deze novelle niet 'onrealistisch' en kom je snel met een update, succes!

Geplaatst
  • Auteur

KORTE UPDATE

66eqsed.png

De volgende keer: Eerste training en eerste transfer.

Geplaatst

Succes en wat een schatje staat er onderaan het plaatje :p Nogmaals: ik zou je lettertype vet maken, zodat het duidelijker te lezen is. Een border, randje om je witte tekst vlak zou ook niet verkeerd zijn. Succes en kom maar op met die nieuwe spelers ;)

Geplaatst
  • Auteur

6b3ax5c.png

Reacties gewenst

Volgende keer: Oefenprogramma.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt Driesje. Morgen weer na school een nieuwe update. Welterusten allemaal.

Geplaatst

Namtrah leuk dat je toestemming vraagt voor mij layouts\/

Geplaatst

Is al goed

Succes met Bayern

Geplaatst
  • Auteur

4pjfsza.png

Volgende keer: Wedstrijd tegen Saint Etienne

Geplaatst

Je blijft hem lekker en strak presenteren!! Mooie aankoop met Nani gedaan. Ben benieuwd naar je volgende update!!!

Geplaatst

Ziet er goed uit en met deze aankopen moet je wel weer Europa in kunnen en kampioen worden!

Suc6 iig!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.