Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

20060702.png

[spoiler=Mensen die bang zijn dat ik -Slechts een sprookje, of iets meer?- niet meer zal updaten] Wees gerust, ik zal die ook nog zeker updaten. Licht er alleen aan op welke momenten ik zin heb in welk spel :p

Zondag 2 juli, 2006

Hallo, dit is Ewan Kerr. Ik ben 33 jaar oud, kom uit Schotland, en heb een niet zo succesvolle voetbalcarrière achter de rug als dat ik gehoopt had. In mijn carrière speelde ik onder andere voor Aberdeen, Hamilton, en op het laatst voor Albion Rovers, ook de Wee Rovers genoemd.

Ik speelde zeer goed bij de Rovers, en het werd een van mijn favoriete clubs. De sfeer was erg gemoedelijk in Coatbridge, net buiten Glasgow. Albion Rovers heeft het van oudsher altijd moeilijk gehad om supporters aan te trekken, omdat Celtic en Glasgow Rangers altijd een grote invloed hebben uitgeoefend op de supporters in de omgeving.

Maar goed, dat is mijn verleden, nu op naar de toekomst! Het nieuws van het vertrek van Jim Chapman kwam niet als een verrassing. In de afgelopen 30 jaar heeft de club al bijna even zoveel managers gehad, en ook Chapman was het niet gelukt de Wee Rovers naar een hoger niveau te brengen. En nu is het dan eindelijk mijn beurt om mijn bestuurlijke en tactische krachten op de proef te stellen.

Maandag 3 juli, 2006

Een nieuwe morgen is aangebroken. Ik stap 's morgens vroeg op het trainingsveld van het Cliftonhill stadium te Coatbridge. Ik zie dat de spelers een voor een op het veld komen. Ik heb ze twee jaar lang getraind, maar dit is toch iets anders. Ik ben nu manager, ik weet niet of ik de druk wel aan kan. Ik laat de spelers allemaal op een groepje staan, op welke positie ze het liefst willen staan. De keepers bij de keepers, de verdedigers bij de verdedigers, enzovoort. Dit is in een paar seconden gebeurd, alleen Iain Chisholm kan geen keuze maken. Hij twijfelt nog te erg tussen verdediger, middenvelder en aanvaller. Ik zeg dat het niet erg is, en dat we tijdens de wedstrijden zullen zien op welke positie het beste overweg kan.

Afijn, ik heb voor de lezers in de onderstaande spoilers gezet welke spelers er allemaal in het team zitten. Het is een klein team, en een meerderheid van de spelers komt net uit de jeugdopleiding, maar ik hoop toch het beste te maken van het team.

[spoiler=Doelman]Jamie Ewings

JamieEwing.jpgJamieEwings.jpg

Paul Stewart

PaulStewart.jpg

[spoiler=Verdediging]Iain Shepherd

IainShepherd.jpg

Tom Lennox

TomLennox.jpg

Iain Chisholm

IainChisholm.jpg

William Millers

WilliamMiller.jpg

Scott Friel

ScottFriel.jpg

Peter Watson

PeterWatson.jpg

[spoiler=Middenvelders]Lee Ellis

LeeEllis.jpg

Greig McQuade

GreigMcQuade.jpg

Andy Smith

AndySmith.jpg

Ciaran Donnelly

CiaranDonnelly.jpg

Rob Innes

RobInnes.jpg

Stuart Miller

StuartMiller.jpg

Lee Sichi

LeeSichi.jpg

Phil Creany

PhilCreany.jpg

[spoiler=Aanvallers]Alex Cleary

AlexCleary.jpg

Ian Russell

IanRussell.jpg

Joe Savage

JoeSavage.jpg

Voor mij was er eigenlijk maar een speler die er echt uitsprong. Even kijken of we een overeenstemming hebben (wie vind jij de beste?)

[spoiler=Ik vond deze eruit springen]Ciaran Donnelly

CiaranDonnelly.jpg

En zo ging ik op richting mijn eerste wedstrijd als profmanager: Albion Rovers tegen Bradford, de Engelse League Two club, die waarschijnlijk zestien maten te groot zal zijn voor ons, maar het is nou eenmaal niet anders.

[spoiler=Mijn aanpak van de novelle]Ik zal de novelle grotendeels op deze manier presenteren (dagboek-vorm). Ik zal elke maand ook nog in een overzichtje de wedstrijden van die maand plaatsen, en de financiën, en de stand. Als ik het nodig acht, plaats ik ook nog nieuwsberichten, of 'hersenspinsels' van Ewan Kerr.

Ik hoop dat jullie deze novelle leuk gaan vinden, ik heb er alvast zin in!

Geplaatst
  • Auteur

20060702.png

[spoiler=Mensen die bang zijn dat ik -Slechts een sprookje, of iets meer?- niet meer zal updaten] Wees gerust, ik zal die ook nog zeker updaten. Licht er alleen aan op welke momenten ik zin heb in welk spel :p

Zondag 2 juli, 2006

Hallo, dit is Ewan Kerr. Ik ben 33 jaar oud, kom uit Schotland, en heb een niet zo succesvolle voetbalcarrière achter de rug als dat ik gehoopt had. In mijn carrière speelde ik onder andere voor Aberdeen, Hamilton, en op het laatst voor Albion Rovers, ook de Wee Rovers genoemd.

Ik speelde zeer goed bij de Rovers, en het werd een van mijn favoriete clubs. De sfeer was erg gemoedelijk in Coatbridge, net buiten Glasgow. Albion Rovers heeft het van oudsher altijd moeilijk gehad om supporters aan te trekken, omdat Celtic en Glasgow Rangers altijd een grote invloed hebben uitgeoefend op de supporters in de omgeving.

Maar goed, dat is mijn verleden, nu op naar de toekomst! Het nieuws van het vertrek van Jim Chapman kwam niet als een verrassing. In de afgelopen 30 jaar heeft de club al bijna even zoveel managers gehad, en ook Chapman was het niet gelukt de Wee Rovers naar een hoger niveau te brengen. En nu is het dan eindelijk mijn beurt om mijn bestuurlijke en tactische krachten op de proef te stellen.

Maandag 3 juli, 2006

Een nieuwe morgen is aangebroken. Ik stap 's morgens vroeg op het trainingsveld van het Cliftonhill stadium te Coatbridge. Ik zie dat de spelers een voor een op het veld komen. Ik heb ze twee jaar lang getraind, maar dit is toch iets anders. Ik ben nu manager, ik weet niet of ik de druk wel aan kan. Ik laat de spelers allemaal op een groepje staan, op welke positie ze het liefst willen staan. De keepers bij de keepers, de verdedigers bij de verdedigers, enzovoort. Dit is in een paar seconden gebeurd, alleen Iain Chisholm kan geen keuze maken. Hij twijfelt nog te erg tussen verdediger, middenvelder en aanvaller. Ik zeg dat het niet erg is, en dat we tijdens de wedstrijden zullen zien op welke positie het beste overweg kan.

Afijn, ik heb voor de lezers in de onderstaande spoilers gezet welke spelers er allemaal in het team zitten. Het is een klein team, en een meerderheid van de spelers komt net uit de jeugdopleiding, maar ik hoop toch het beste te maken van het team.

[spoiler=Doelman]Jamie Ewings

JamieEwing.jpgJamieEwings.jpg

Paul Stewart

PaulStewart.jpg

[spoiler=Verdediging]Iain Shepherd

IainShepherd.jpg

Tom Lennox

TomLennox.jpg

Iain Chisholm

IainChisholm.jpg

William Millers

WilliamMiller.jpg

Scott Friel

ScottFriel.jpg

Peter Watson

PeterWatson.jpg

[spoiler=Middenvelders]Lee Ellis

LeeEllis.jpg

Greig McQuade

GreigMcQuade.jpg

Andy Smith

AndySmith.jpg

Ciaran Donnelly

CiaranDonnelly.jpg

Rob Innes

RobInnes.jpg

Stuart Miller

StuartMiller.jpg

Lee Sichi

LeeSichi.jpg

Phil Creany

PhilCreany.jpg

[spoiler=Aanvallers]Alex Cleary

AlexCleary.jpg

Ian Russell

IanRussell.jpg

Joe Savage

JoeSavage.jpg

Voor mij was er eigenlijk maar een speler die er echt uitsprong. Even kijken of we een overeenstemming hebben (wie vind jij de beste?)

[spoiler=Ik vond deze eruit springen]Ciaran Donnelly

CiaranDonnelly.jpg

En zo ging ik op richting mijn eerste wedstrijd als profmanager: Albion Rovers tegen Bradford, de Engelse League Two club, die waarschijnlijk zestien maten te groot zal zijn voor ons, maar het is nou eenmaal niet anders.

[spoiler=Mijn aanpak van de novelle]Ik zal de novelle grotendeels op deze manier presenteren (dagboek-vorm). Ik zal elke maand ook nog in een overzichtje de wedstrijden van die maand plaatsen, en de financiën, en de stand. Als ik het nodig acht, plaats ik ook nog nieuwsberichten, of 'hersenspinsels' van Ewan Kerr.

Ik hoop dat jullie deze novelle leuk gaan vinden, ik heb er alvast zin in!

Geplaatst

Wat een drama team zeg :shhh:

Je speelt in de schotse divisie? in welke? want volgens mij hebben mijn ogen dat gemist? :whistle:

Leuke club om te laten groeien!! veel succes! _O_

Geplaatst
  • Auteur
Wat een drama team zeg :shhh:

Je speelt in de schotse divisie? in welke? want volgens mij hebben mijn ogen dat gemist? :whistle:

Leuke club om te laten groeien!! veel succes! _O_

Dank voor de bemoedigende woorden :-D

Het is idd de Schotste (Derde) Divisie.

Ik heb maar even voor het gemak het slechtste Schotse team gekozen :p

Geplaatst
Ik heb maar even voor het gemak het slechtste Schotse team gekozen :p

Dat is East Stirlingshire, hoewel, nu even niet, haha.

Geplaatst

Leuk man zo'n klein ploegje, heel veel succes met dit team.

Geplaatst

Mooie lay-out, als je deze lijn doortrekt dan sta je binnen de kortste keren weer IDS.

Originele club ook.

Succes!

Geplaatst

Leuk toch om met een kut team te spelen :thumb: Dan heb je een echte uitdaging!

Geplaatst

Geen goed team, maar dus wel een uitdaging, veel succes

Geplaatst
  • Auteur
Hoe smaakte het bier daar? Succes met je verhaal!!!
Oh, je weet wel, het bier is lauw, zoals ze het daar willen hebben...:cry:
Geplaatst

Veel succes met je club. Leuk dat je de uitdaging aangaat.

Maar je vindt Ciaran Donnelly je beste speler?

Het is een AMR en hij heeft Passing,Voorzetten,Dribbelen en creativiteit zoiezo een 1. Dat is toch echt een drama :S

Geplaatst
  • Auteur

Het is een AMR en hij heeft Passing,Voorzetten,Dribbelen en creativiteit zoiezo een 1. Dat is toch echt een drama :S

Ja, maar zijn fysiek is toch goed? :-D En zijn doorzettingsvermogen zelfs 18!!! _O_

Maar genoeg met de dolletjes. Hoe wil je in een team als dit de beste kiezen? Ze zijn allemaal bar slecht! Dit zijn nog de betere spelers, je wilt niet weten wat ik allemaal in mijn Reserve en -19 team heb :-D

Geplaatst

Ja, maar zijn fysiek is toch goed? :-D En zijn doorzettingsvermogen zelfs 18!!! _O_

Maar genoeg met de dolletjes. Hoe wil je in een team als dit de beste kiezen? Ze zijn allemaal bar slecht! Dit zijn nog de betere spelers, je wilt niet weten wat ik allemaal in mijn Reserve en -19 team heb :-D

Juist wel :p

Het is echt een uitdaging om met dit team te winnen.

Geplaatst

Ziet er leuk uit!

Veel succes met 'conquering the British Isles'

Geplaatst

succes met je team! :thumb: ik hoop dat t een succes wordt!

Geplaatst

Haha, van dat team schieten de tranen je in de ogen. Ik ben zojuist ook met zo'n bierteam begonnen, maar dan in Engeland. Sucecs met Albion Rovers. Prachtige naam overigens, wel jammer dat je in de laatste seconden verliest door een snotblaag, maar tegen het B-team (en dan niet bierteam) van Newcastle is dat zeker niet slecht.

Geplaatst

Ik vind je layout erg leuk en origineel overigens.

Geplaatst

Voorbereiding was niet zo best, ik hoop dat je de tactiek een beetje op de rit hebt. Mooi dat je die fysio kwijt bent lijkt me.

Geplaatst
  • Auteur

Ik was vandaag de hele tijd weg, maar ben nu weer thuis, en hier is een pagina van Ewan's dagboek die ik al vanochtend heb gemaakt :whistle:

Dagboek4.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.