Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb besloten om een Novelle te beginnen bij de club Valencia C.F. Ik heb deze club simpelweg gekozen omdat het een prachtige club is.

Let op: Ik speel deze game op m’n psp, ik kan dus geen screens van uitslagen of spelers posten. Natuurlijk post ik wel mijn uitslagen, maar dan met tekst. Hopelijk mag dit de ‘’pret’’ niet bederven. Ik zal veel werken met lay-outs.

4ulg6mg.png

Valencia C.F. - Los Ches

Stadion:

Mestalla.jpg.

Tenues

Thuis:

valencia-thuis.gif

Uit:

valencia-uit.gif

Basisopstelling

4t7sdv8.png

62xuihw.png

Next: Wie wordt nieuwe trainer? - Welke oefenduels spelen we?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb besloten om een Novelle te beginnen bij de club Valencia C.F. Ik heb deze club simpelweg gekozen omdat het een prachtige club is.

Let op: Ik speel deze game op m’n psp, ik kan dus geen screens van uitslagen of spelers posten. Natuurlijk post ik wel mijn uitslagen, maar dan met tekst. Hopelijk mag dit de ‘’pret’’ niet bederven. Ik zal veel werken met lay-outs.

4ulg6mg.png

Valencia C.F. - Los Ches

Stadion:

Mestalla.jpg.

Tenues

Thuis:

valencia-thuis.gif

Uit:

valencia-uit.gif

Basisopstelling

4t7sdv8.png

62xuihw.png

Next: Wie wordt nieuwe trainer? - Welke oefenduels spelen we?

Geplaatst

Oké grappig dat je het op de PSP speelt

Succes met deze prachtige club

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt,

Ik probeer het beste ervan te maken. Jullie mogen natuurlijk spelers of standen vragen, dan typ ik dat wel even uit.

Geplaatst
  • Auteur

4q4nu3d.png

62o22ia.png

[b]Next: De Transfers en loting voor de voorronde van de Champions League[/b]

Geplaatst

Die lay-out komt me bekend voor :D, leuk dat je het op de PSP doet, ben benieuwd naar je transfers :)

Geplaatst
  • Auteur

Transfergeweld barst los!

5zbkg83.png

6cnyhjm.png

63smnfb.png

Loting:

Valencia C.F. loot AMO Apollon Limassol uit Cyprus in de voorronde van de Champions League.

Reactie Coach:

Een mooie ploeg om zo'n belangrijke wedstrijd in het begin van het seizoen tegen te spelen. We zullen ze zeker niet onderschatten. Met dit soort ploegen weet je het nooit.

Geplaatst

lekkere transfers en leuk dat je het op de PSP speelt. Veel succes met een van de mooiste ploegen

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt!:*)

Het eerste wedstrijdverslag komt er zo aan..

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb geen idee hoe het op de computer is, maar op m'n psp heb ik 16.25 mil.. Sorry maar ik kan dus geen screentjes posten je zult het moeten geloven xD

Geplaatst

Op de psp is het geloof ik wel wat anders en er is moeilijker te gaan cheaten met de editor geloof ik. Ik geloof je wel dat je die 16 miljoen hebt. Veel succes verder.

Geplaatst
  • Auteur
ok, dat zou kunnen jah.

je hebt wel een paar oudere spelers gekocht,waarom niet wat jeugdiger spelers?

Ja, ik had al veel jonge spelers, maar Anderson is 18

Geplaatst

Leuk ook novelle over Valencia. Mijn team van de stad waar ik vandaan kom.

Dit ga iz zeker volgen. Moet wel als Valencia-fan.;)

Succes met m'n ploeg.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt, het schiet al aardig op met de voorbereiding. Jammer dat die plaatjes maken zo lang duurt.

Geplaatst
  • Auteur

De Voorbereiding

4bsoqv8.png

Mooi de eerste wedstrijd een overwinning

4pt6uqh.png

Zeer goede wedstrijd, we kunnen nu met een gerust hard naar Cyprus afreizen

6ap2n2p.png

Slechte wedstrijd.. We hebben hier van geleerd.

66jw5uc.png

Ook een slechte wedstrijd. Ik weet inmiddels wel wat ik moet aanpassen.

4tabpjc.png

Prima gespeeld. Profesioneel afgemaakt.

+ Cruz gaat super!

+ Alles gewonnen

+ Anderson doet het perfect!

- Blessure Albelda

- Villa staat nog op 0, wel geeft hij assists

Geplaatst
  • Auteur

De Loting

Loting eerste ronde Champions League.

Geneve- In de eerste ronde van de Champions League loot Valencia: Bayern Munchen, Lille en Olympiakos. Trainer Redegeld reageerde tevreden: ‘Dit moet lukken. In deze poule moeten we minimaal een 2e plaatst kunnen afdwingen. We gaan natuurlijk wel voor plaats 1.’

Geplaatst

Leuke novelle. Ik wist niet dat dit spel op de PSP was. Opvallende transfers, maar ook ik geloof dat je 'eerlijk' aan 't geld bent gekomen. Jammer dat mijn heldje Villa matig presteert, maar dat komt hopelijk nog wel. Het lettertype in je novelle is moeilijk te lezen. Ik zou de achtergrond van de tekst, iets witter, of in ieder geval iets minder transparant maken. Succes, ik ga dit volgen. Leuke poule. Alleen Bayern zou boven je mogen eindigen, succes!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.