Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Naam van de Download:MU Data Update XV

Omschrijving:

Het heeft misschien even geduurt, maar het is eindelijk zover: de nieuwste MU Data Update XV is uit! Deze update bevat alle transfers van de afgelopen zomer. Zo speelt het trio Nederlanders bij Real (Sneijder, Robben & Drenthe), maar ook een Danny van Dijk bij de FC Emmen. Verder is er tijd gestoken in alle grote competities in Europa: Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Frankrijk, Turkije en Schotland. Ook de ''kleine'' competities zijn aan bod gekomen: o.a. België, Zwitserland, Griekenland en Oostenrijk. Met andere woorden is er heel veel aandacht besteed aan de update en het is zeer zeker de moeite waard!

Natuurlijk is een update zonder hulp nergens. Daarom mag ook Glenn van Hove (GenkFan) zeker een compliment ontvangen. In de tijd dat ik op vakantie ben geweest heeft hij het een tijdje overgenomen. Daarnaast heeft ook stijnman77 zijn steentje bijgedragen aan de Update door o.a. veel Belgische data aan te leveren en zich te storten op de Australische en Argentijnse competities. Tot slot een dankwoord aan mijn testers Harm-Jan en Leandro Davide.

Maker(s): Patrick Steenbergen, Glenn van Hove & Stijnmann77

Link:http://rapidshare.com/files/53438531/MU_Data_Update_XV__2_.rar

• Antwoorden 201
  • Weergaven 452
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Naam van de Download:MU Data Update XV

Omschrijving:

Het heeft misschien even geduurt, maar het is eindelijk zover: de nieuwste MU Data Update XV is uit! Deze update bevat alle transfers van de afgelopen zomer. Zo speelt het trio Nederlanders bij Real (Sneijder, Robben & Drenthe), maar ook een Danny van Dijk bij de FC Emmen. Verder is er tijd gestoken in alle grote competities in Europa: Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Frankrijk, Turkije en Schotland. Ook de ''kleine'' competities zijn aan bod gekomen: o.a. België, Zwitserland, Griekenland en Oostenrijk. Met andere woorden is er heel veel aandacht besteed aan de update en het is zeer zeker de moeite waard!

Natuurlijk is een update zonder hulp nergens. Daarom mag ook Glenn van Hove (GenkFan) zeker een compliment ontvangen. In de tijd dat ik op vakantie ben geweest heeft hij het een tijdje overgenomen. Daarnaast heeft ook stijnman77 zijn steentje bijgedragen aan de Update door o.a. veel Belgische data aan te leveren en zich te storten op de Australische en Argentijnse competities. Tot slot een dankwoord aan mijn testers Harm-Jan en Leandro Davide.

Maker(s): Patrick Steenbergen, Glenn van Hove & Stijnmann77

Link:http://rapidshare.com/files/53438531/MU_Data_Update_XV__2_.rar

Geplaatst

Super!

Iedereen die hier aan meegewerkt heeft bedankt voor de tijd en moeite die jullie erin gestoken hebben!

Heb m al binnen, ga morge meteen nieuwe game starten ;)

Geplaatst

Hartelijk bedankt voor de update. Toch nog een vraagje: is bv. ook de Belgische derde klasse up to date? En de Zuid Amerikaanse competities (Brazilië, Peru, ...)? En landen als Oekraine of Polen? Of zijn het enkel de competities die bovenaan vermeld zijn?

Geplaatst
Verder is er tijd gestoken in alle grote competities in Europa: Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Frankrijk, Turkije en Schotland. Ook de ''kleine'' competities zijn aan bod gekomen: o.a. België, Zwitserland, Griekenland en Oostenrijk.

Le-zen ;) :)

Geplaatst

Hartstikke te gek Patrick, echt weer super dat je deze weer gemaakt heb!

Heel erg bedankt voor al het werk wat je er telkens in stopt!

Mijn complimenten! :)

Geplaatst

Iedereen die er hebben aan gewerkt, Bedankt _O_ _O_ .

Geplaatst

Je moet er maar tijd voor hebben, diep respect voor de makers. En ik start binnenkort ook een game met deze database. Maar zal zoals gewoonlijk wel weer heel goed uitgewerkt zijn. Nogmaals, bedankt!

Geplaatst

Geweldig, ben hem nu aan het downloaden, zometeen een nieuwe game starten! :)

Geplaatst

Weer een super update, mooi gedaan weer. _O_

Geplaatst

In 1 woord: Grandioos!!!

Ga meteen een nieuwe game aanmaken!

Geplaatst

Bedankt!!

Eindelijk de nieuwe update. De dank is groot vanaf deze kant!!!

Geplaatst

Ik maak nu nog me novelle af, maar ik hoef FM08 niet eens te kopen met al die update's en verbeteringen die ik er zelf over heen kwak blijf ik lekker FM07 spele ;)

Bedankt ..

Geplaatst
  • Auteur
Verder is er tijd gestoken in alle grote competities in Europa: Nederland, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Frankrijk, Turkije en Schotland. Ook de ''kleine'' competities zijn aan bod gekomen: o.a. België, Zwitserland, Griekenland en Oostenrijk.

Le-zen ;) :)

Het zijn niet alleen deze landen, maar om alle landen om te sommen gaat me wat te ver.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.