Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Hier loopt het eindelijk gestaag. Ze hebben er wel echt hun best voor gedaan om te zorgen dat je niet gauw verveeld raakt als max level. Dikke quests voor professions etc/world quests/Artifact power verkrijgen. Inimddels een paar epics te pakken van 840, kan eindelijk mythics doen en heb al 1x raidfinder gedaan. Helaas daar geen loot van gehad. Nu bezig met al die quests voor alchemy, pain in the ass sommige van die quests.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier loopt het eindelijk gestaag. Ze hebben er wel echt hun best voor gedaan om te zorgen dat je niet gauw verveeld raakt als max level. Dikke quests voor professions etc/world quests/Artifact power verkrijgen. Inimddels een paar epics te pakken van 840, kan eindelijk mythics doen en heb al 1x raidfinder gedaan. Helaas daar geen loot van gehad. Nu bezig met al die quests voor alchemy, pain in the ass sommige van die quests.

Baal wel van die nieuwe patch. Hele rotation naar de tering:D. Wel sick trouwens, in je order hall kun je nu voor 500 resources Artifact knowledge kopen tot je op level 15 zit. Vang je met een world quest dus in één keer 10k AP :<. Kun je ook mooi je andere specs mee trainen. Je kan nu zelfs op je main zo een artifact knowledge bundelachtig iets halen voor je alts, hoef je dus niet meer alles apart te doen:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baal wel van die nieuwe patch. Hele rotation naar de tering:D. Wel sick trouwens, in je order hall kun je nu voor 500 resources Artifact knowledge kopen tot je op level 15 zit. Vang je met een world quest dus in één keer 10k AP :<. Kun je ook mooi je andere specs mee trainen. Je kan nu zelfs op je main zo een artifact knowledge bundelachtig iets halen voor je alts, hoef je dus niet meer alles apart te doen:).

Yes had ik gelijk al gedaan vanmorgen:P gelijk tot lvl 15 gegaan. Ook deed ik een shit load meer dps, dus geen idee wat ze veranderd hebben maar het lijkt te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn death knight ook maar even naar 110 levelen. Weet niet wat het is, maar op de een of andere manier trekt dps mij echt niet zo op een palladin. Heeft het nooit gedaan ook. DK frost ziet er wel fun uit, dus ga ik maar eens een gooi geven. Ga mijn balance druid ook ooit een x levelen, die doen zulke zieke dps. niet normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een upgrade dan maar :P Ik moet ook echt mijn hardeschijf uitbreiden, heb nog maar 200 mb vrij.

Ik ben nu level 97 op Draenor, kan dus bijna Legion-content doen.

Zit vooral in mijn video kaart ben ik bang. Maar eens even kijken wat de mogelijkheden zijn daarvoor. Weinig zin om weer 600/700 euro uit te geven zodat ik af en toe een raidje kan mee pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gisteren een mythic +7 Vault of Wardens gedaan met wat guildmembers. pff dat is toch wel even a different cookie. Hebben het niet binnen de tijd gehaald ( Bij lange na niet) maar het was wel fun en hebben hem uiteindelijk wel gehaald. Dropte er nog mooie 860 boots en een 860 ring voor mij:) Begint ergens op te lijken. Nu mijn artifact traits omhoog krijgen zsm, en dan gaat het helemaal ergens op lijken. Protection spec heb ik ook al aardig wat gear voor, daar kan ik ook al mythic normal mee tanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een vet systeem hé met die mythic keystones:<. Vind het erg cool om die hogere mythics te doen in de hoop dat er wat voor je dropt. Ik zit nu op ilvl 863. Over 6 dagen is mijn order hall upgrade klaar en kan ik mijn tweede legendary dragen dus dan zal het wat omhoog gaan. Wil ook al mijn items 860+ krijgen nu dmv mythics en raids. Damage wordt ook steeds hoger. Bijna exalted in Suramar ook dus bijna klaar met de pathfinder quest. Wordt er tot nu toe nog niet minder leuk op:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een vet systeem hé met die mythic keystones:<. Vind het erg cool om die hogere mythics te doen in de hoop dat er wat voor je dropt. Ik zit nu op ilvl 863. Over 6 dagen is mijn order hall upgrade klaar en kan ik mijn tweede legendary dragen dus dan zal het wat omhoog gaan. Wil ook al mijn items 860+ krijgen nu dmv mythics en raids. Damage wordt ook steeds hoger. Bijna exalted in Suramar ook dus bijna klaar met de pathfinder quest. Wordt er tot nu toe nog niet minder leuk op:)

Hier in item level van ik dacht 846. Moet nog een paar pieces vervangen. Helaas nog geen legendary. Speel ook niet echt heel veel, af en toe wat verloren uurtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren mijn eerste ilvl 800 (ik ben zelf pas lvl 101 :P)

hehe nice, ik ben nu mijn mage ook nog een beetje aan het levelen. Is nu 88. Beetje aan het wisselen tussen palladin en mage. Hebben namelijk de 2 perfecte proffesions mix. Palla heeft alch/herb en mage heeft mining/jewelcrafting. Money makers deze uitbreiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn main mage heeft herb/skinning en mijn demon hunter alt heeft alchemy/leatherworking. Baal eigenlijk dat ik geen combi alch/herb en skinning/leatherworking heb, maar om nu weer alles opnieuw te gaan levellen...

vooral Alchemy/herb maakt je rijk. Voor mythics en raiding gebruiken ze veel flasks en potions of old war/ potion of prolonged power. je lacht je dood, die prolonged power gaan per stuk voor zon 65/70g. Je maakt er minimaal 10 per x van 1 blood sargers. das minimaal 650 goud in 1 x:P om nog maar niet te spreken over hoe duur die flasks zijn. gaan soms aan 2k per stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vooral Alchemy/herb maakt je rijk. Voor mythics en raiding gebruiken ze veel flasks en potions of old war/ potion of prolonged power. je lacht je dood, die prolonged power gaan per stuk voor zon 65/70g. Je maakt er minimaal 10 per x van 1 blood sargers. das minimaal 650 goud in 1 x:P om nog maar niet te spreken over hoe duur die flasks zijn. gaan soms aan 2k per stuk.

Ja inderdaad, echt ziek. Heb ook nog iets van 200 van die sargeras bloods liggen dus dat is niet mis. Heb net even skinning eruit gegooid op mijn main en alchemy erop gezet. Toch wat beter die combinatie en alchemy heb je in een half uurtje op 700. Vooral op de woensdagavond of zondagavond zijn die flasks ongekend duur geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu 11k (nog geen idee wat ik ermee moet, heb ook nog een zooi ores en herbs (ben mining/herbalism), en ben level 109. Nog een te gaan dus, en dan maar eens kijken naar end-lvl content. Hier haakte ik vaak wel op af namelijk...

Denk dat je je over end-game content niet druk hoeft te maken. Er is zoveel te doen dat je gewoon te weinig tijd hebt. Ik zelf ben me nu vooraal aan het focussen om alle quest lines af te maken zodat ik kan vliegen straks, daarnaast doe ik de world quests, wekelijkse raid finder en zo zijn er nog duizenden dingen die je kunt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond nog ff snel een VoW+2 en +4 gedaan. Allebei ruim binnen de tijd gehaald. Dropt er de 2e keer een foulty countermeasure trinket ilvl 860. Helaas niet voor mij:(

Balen als een stekker, BiS trinket voor zowat elke melee class, en zelfs epic voor palladin. Wanneer je de use van die trinket gelijktijdig gebruikt met crusade, ga je miljoenen bursten aan dps. So sick.

Hopelijk zit er iets moois in mijn cache vanavond, toch een +2,+4 en een +7 voltooid deze week. Helaas na 2 dagen played time als 110 nog geen legendary

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gister die order hall advancement voltooid dus kan er nu twee dragen, gaat ilvl aardig van omhoog. Tevens eentje kunnen upgraden naar 940.

Heb volgende week tentamen en de week daarop wordt het belachelijk druk met college, maar een beetje minderen dus. Merk dat ik echt flink wat uren te veel aan WoW besteed die ik beter aan de studie had kunnen besteden;c. Sowieso wel licht verslavingsgevoelig aan dit soort games. Als gametime op is dus maar ff kappen tot de zomer denk. Misschien via de app de AK blijven doen een paar weken tot die max is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gister die order hall advancement voltooid dus kan er nu twee dragen, gaat ilvl aardig van omhoog. Tevens eentje kunnen upgraden naar 940.

Heb volgende week tentamen en de week daarop wordt het belachelijk druk met college, maar een beetje minderen dus. Merk dat ik echt flink wat uren te veel aan WoW besteed die ik beter aan de studie had kunnen besteden;c. Sowieso wel licht verslavingsgevoelig aan dit soort games. Als gametime op is dus maar ff kappen tot de zomer denk. Misschien via de app de AK blijven doen een paar weken tot die max is.

Ik ook alweer 2 dagen played time op max lvl. gaat hard. Hier is het eindelijk zover: mijn 1e legendary. Zat er over te praten met een guildie over dat ik nog geen had en dat die uit mijn world quest reward cache zou komen: en jou hoor, Kil'jaeden's burning wish, ook nog eens de upgrade versie ilvl 940. Epic trinket zeg, wreck gelijk iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag voor het eerst weer een normale raid gedaan.

Emerald Nightmare 10 man. Alles met een oneshot gedowned. Meeste van de groep waren vrij overgeared er voor, dus was ook wel te verwachten. Leuke raid, paar leuke tactics op de bosses. Kon zelf als dps goed meekomen, ondanks dat mijn Ilvl iets van 857 is, stond ik vaak in de top 3 met dps. Dus dat beviel goed.

Helaas niet heel veel tijd voor raids, maar hoop er zo nu en dan eentje mee te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op mannen waar blijven jullie. Inmiddels mijn druid op lvl 91. Ga die ouwe moonkin ook maar eens even levelen. Maar alleen rested. Dus wanneer dat weer voorbij is doe ik weer mijn dagelijkse zaken op mijn paladin. Nu druk bezig alchemy maxed out te krijgen ( pain in the ass al die quests die je er voor moet doen) en dan maar even serieus geld verdienen met al die flasks:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites