Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Hier inmiddels 2 jaar ongeveer gestopt nadat ik het echt jaren wel 30/40 uur per week speelde. Charme was er wel een beetje af maar er zal echt denk ik nooit meer een game komen wat mij zo geboeid heeft voor zo lang. Damn wat een tijden vroeger. Maar langzamerhand stopten er steeds meer en ging er steeds meer een beetje de lol van af. Miss als ik een keer nieuwe pc heb en wat tijd dat ik het wrl weer aan gooi Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Ik heb het nu sinds een weekje of 2. maar had t zonder exp packs dus dan is dit een mooie deal :) Speel t niet heel veel overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Level 50 in 2 dagen, tsja. Kom ook amper mensen tegen, het enige wat mensen doen is dungeons met Heirlooms. Zag net een Twitch stream van Nostalrius en ben dat maar even gaan spelen. Vanilla server met 8k+ online. Al paar uur bezig en nog steeds level 4, kom constant mensen tegen en vaak questen in een party, die je gewoon weer old school zelf moet lezen. Tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Nostalrius is ziek idd, jammer dat hij soms crasht maar dat fixen ze wss in de komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Wel logisch op zich. Als je al 2/3x een char maxed level hebt ga je voor het snel levelen. Zelf had ik er stuk of 5 op max. Good old times. Euforie bij het downen van lich king op heroic. Damn Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 (bewerkt) Level 50 in 2 dagen, tsja. Kom ook amper mensen tegen, het enige wat mensen doen is dungeons met Heirlooms. Zag net een Twitch stream van Nostalrius en ben dat maar even gaan spelen. Vanilla server met 8k+ online. Al paar uur bezig en nog steeds level 4, kom constant mensen tegen en vaak questen in een party, die je gewoon weer old school zelf moet lezen. Tof. Omg, ik zie dat ze daar de old-skool talenttree's nog hebben _O_ Ik denk dat ik vanavond even een kijkje neem :P Is de XP net zo sloom als vroeger? 1 december 2015 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 (bewerkt) Omg, ik zie dat ze daar de old-skool talenttree's nog hebben _O_ Ik denk dat ik vanavond even een kijkje neem :P Is de XP net zo sloom als vroeger? Ja, tis echt mooi man. Al tig keer dood gegaan door level 9 trolls, kut quest. Hele tijd groepjes vormen is leuk. Gewoon super druk overal. Als je level 60 bent en mount hebt ben je echt de baas, omdat de 900(?) gold die je daar voor nodig hebt tering veel is. Ik ben level 6 Orc Hunter. Speel natuurlijk op de PVP server. Het spel is 5GB dus zou wel ff de download aanzetten. 1 december 2015 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ik zit nu op mijn werk :( Dus kan helaas geen download aanzetten... Godver, ga ik gewoon weer aan de WoW.... Wel mooi Steef, want ik wilde ook Horde :P Welke server? Of is er maar 1 PVP server? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vanilla server vet :< ben het maar eens aan het downloaden, ga denk ik voor een Enhance Shammy : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vanilla server vet :< ben het maar eens aan het downloaden, ga denk ik voor een Enhance Shammy :< Gan dan ook wel Horde en op die PVP server waar Stefan het over heeft :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 1 PVE en 1 PVP server, dus kan niet missen. Ga proberen in een guild te komen die elke week Alliance stadjes overneemt en players killt, das lache. Tof [MENTION=18381]Fizzle[/MENTION];! Ik heet Fazio in game, voeg me maar toe. Zou tof zijn als mensen ook tank (alleen Warrior) of healer (Priest duidelijk beste) zou gaan om instances makkelijker te maken, maar dat zien we dan wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Heb nog nooit WoW gespeeld. Vroeger alleen wat dagen op een servertje met wat vrienden toen we nog binkies waren, maar dan praat ik al over een jaar of acht-tien geleden. Vind die aanbieding van Stefan wel een mooi prijsje om het eens te proberen:D. Ben nu de free trial aan het downloaden, kijken of het wat is en of mijn laptop het überhaupt trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 1 PVE en 1 PVP server, dus kan niet missen. Ga proberen in een guild te komen die elke week Alliance stadjes overneemt en players killt, das lache. Tof [MENTION=18381]Fizzle[/MENTION];! Ik heet Fazio in game, voeg me maar toe. Zou tof zijn als mensen ook tank (alleen Warrior) of healer (Priest duidelijk beste) zou gaan om instances makkelijker te maken, maar dat zien we dan wel weer. Fazio _O_ Je old-skool naam! Heb je geluk dat ik Warrior wilde doen :checkit: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; probeer anders ook de gratis versie Nostalrius, daar spelen nog meer mensen het als ik het zo hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Fazio _O_ Je old-skool naam! Heb je geluk dat ik Warrior wilde doen :checkit: [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; probeer anders ook de gratis versie Nostalrius, daar spelen nog meer mensen het als ik het zo hoor. Ben nu de game aan het binnenhalen, 30 gb, dus dat gaat wel even duren. Zal vanavond even kijken hoe dat werkt met dat Nostalrius:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ben nu de game aan het binnenhalen, 30 gb, dus dat gaat wel even duren. Zal vanavond even kijken hoe dat werkt met dat Nostalrius:). Dat is een aparte private server, moet je ook apart downloaden. Wel gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Dat is een aparte private server, moet je ook apart downloaden. Wel gratis. Dan hoef je dus niet maandelijks voor WoW te betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Dan hoef je dus niet maandelijks voor WoW te betalen? Precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ben even in de Pve server begonnen van Nastralrius. Als ik het goed begrijp is dit dus een classic versie van World of Warcraft. Ziet er desalniettemin wel leuk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ben even in de Pve server begonnen van Nastralrius. Als ik het goed begrijp is dit dus een classic versie van World of Warcraft. Ziet er desalniettemin wel leuk uit. Kom dan de pvp server, kan je met ons mee + chatten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ben even in de Pve server begonnen van Nastralrius. Als ik het goed begrijp is dit dus een classic versie van World of Warcraft. Ziet er desalniettemin wel leuk uit. World PVP is wat Vanilla epic maakte (als ik mensen mag geloven), kom hierheen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 World PVP is wat Vanilla epic maakte (als ik mensen mag geloven), kom hierheen man. Ligt aan je smaak, ik vond het vreselijk. Vanilla was vooral epic om de hardcore raids als molten core etc. Ziek moeilijk om dat te halen. Moelijkheidsgraad ging later wel wat omlaag. Spelen er veel mensen pp die vanilla server? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ligt aan je smaak, ik vond het vreselijk. Vanilla was vooral epic om de hardcore raids als molten core etc. Ziek moeilijk om dat te halen. Moelijkheidsgraad ging later wel wat omlaag. Spelen er veel mensen pp die vanilla server? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik las laatste dat er 10.000 online waren, verdeeld over een paar servers. Maar je komt meer dan genoeg mensen tegen, dat maakt het wel weer leuk. En 40 man MC raiden op Vanilla was inderdaad epic :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik las laatste dat er 10.000 online waren, verdeeld over een paar servers. Maar je komt meer dan genoeg mensen tegen, dat maakt het wel weer leuk. En 40 man MC raiden op Vanilla was inderdaad epic :D Die 10k was gewoon op 1 server :huhu: Op PvP zo'n ~8k 's middags, PvE ~3k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik las laatste dat er 10.000 online waren, verdeeld over een paar servers. Maar je komt meer dan genoeg mensen tegen, dat maakt het wel weer leuk. En 40 man MC raiden op Vanilla was inderdaad epic :D Het kriebelt wel weer hoor als ik dit weer lees:p haha. Maar me eerst maar even vermaken met bo3 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Het kriebelt wel weer hoor als ik dit weer lees:p haha. Maar me eerst maar even vermaken met bo3 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zolang ik CS speel, ga ik me hier niet meer aan wagen. Kom anders niet meer buiten. :cab: Heb tot wrath of the lich king gespeeld met vrienden tot echt de max. Vorig jaar nog eens twee maandjes gespeeld, maar vond het toen echt te easy. Hou me er nu wel vanaf. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten