Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb dus bijna niets kunnen doen gister. De Garrisson functie is niet bereikbaar, maar die is super belangrijk voor de openingquests. En dan 48 uur na launch. Echt verschrikkelijk.

Ben daarom maar wat rond gaan lopen in frostfire ridge (de horde startingzone). Echt vage gebouwen ontdekt, waar je gewoon random gear krijgt. Simpelweg door de wereld in te gaan en te verkennen. Dat is echt super tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... was bijna vergeten dat die nieuwe expansion al uit is. Toch bijzonder hoe ik me soms mateloos kan irriteren aan WoW om er vervolgens weer mee te beginnen. Tijdje geleden nog, weer gestopt, en dan ga ik hier weer kijken en dan begint het weer te kriebelen. Misschien maar weer eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar eens weer met WoW beginnen. Heb ooit voor 15 euro alles gekocht t/m MoP inclusief maandje game tijd, daarna niet meer verder gespeeld ben tot een level 73 Human Warrior gekomen.

Nu voor 54 euro WoD + 60 dagen gametijd + 90 Character Boost gekocht. Eerst maar ff de boel weer downloaden maar dat gaat hier prima in Seoul met 19 mb/s.

Iemand een leuke race + class voor de 90 character??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar eens weer met WoW beginnen. Heb ooit voor 15 euro alles gekocht t/m MoP inclusief maandje game tijd, daarna niet meer verder gespeeld ben tot een level 73 Human Warrior gekomen.

Nu voor 54 euro WoD + 60 dagen gametijd + 90 Character Boost gekocht. Eerst maar ff de boel weer downloaden maar dat gaat hier prima in Seoul met 19 mb/s.

Iemand een leuke race + class voor de 90 character??

Ik zou echt never nooit die boost doen,

Maybe alleen met dk voor de fun. Je gaat heel veel fun missen en je gaat bij lange na niet de skills ontwikkelen die je krijgt als je hem levelt. Buiten dat zou ik gaan voor een tauren palla of orc warrior

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites